Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut Päivät - kevät 2o2o OFFICIAL Verkossa

Vierailija
21.03.2020 |

Hullut Päivät, Galna Dagar järjestetään tänä vuonna vain verkossa: https://hullutpaivat.com/

Mitä mieltä olet?
Voiko tämä toimia?

Itse löytänyt jo muutaman kivan tuotteen :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tehty! Muutama haluamani kosmetiikkatuote ehti loppua, koska tilaukseni "päätuote" tuli myyntiin vasta tänä aamuna ja halusin kaikki samaan pakettiin. Mutta ei se mitään. Tulossa on nyt  vaatetta lapsille, kosmetiikkaa itselle ja yksi keittiöväline. 

Vierailija
22/26 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen keskiviikko aamuna, eilen tuli paketti perille!! Tai no tilasin useamman paketin mutta ensimmäinen tuli, mielettömän nopeaa!! Sivutkaan ei kaatuneet ainakaan itselläni ja sain kaiken mitä halusin, hyvä Stockmann!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin onnistunut ostokokemus.

Vierailija
24/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas että tuotteet loppuivat netistä kesken. Olisikohan niitä kannattanut hankkia lisää myyntiin?

Lisäksi ihmettelen missä aikataulussa lähettävät tuotteita?

Kävin pakettiautomaatilla hakemassa toisen yrityksen paketin, ja siinä oli muutama ennen minua hakemassa keltaisia Hullujen Päivien pakettejaan. En ole saanut omastani kuittausta että olisi edes lähtenyt, ja tilasin jo keskiviikkona.

Vierailija
25/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne mainostaa että saivat täydennystä kamoihin ja että hullutellaan vielä tämän viikon ajan, mutta sieltä on melkein kaikki tuotteet loppuneet! Eivätkö ole päivittäneet saatavuutta, vaikka mainostavat? Aika huono jos näin on :(((

Vierailija
26/26 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ei taida olla tällä kertaa mukana? Vai voiko verkosta tilata pokkareita 3,90? Aina olen Hulluilta päiviltä ostanut pokkareita, mutta en uskalla mennä paikalle. Samoin harmittaa, että herkku ei toimita muuta kuin pääkaupunkiseudulle. Olisin halunnut goudaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän