Hullut Päivät - kevät 2o2o OFFICIAL Verkossa
Hullut Päivät, Galna Dagar järjestetään tänä vuonna vain verkossa: https://hullutpaivat.com/
Mitä mieltä olet?
Voiko tämä toimia?
Itse löytänyt jo muutaman kivan tuotteen :)
Kommentit (26)
No uudistusta ne päivät vaativatkin. Tuotevalikoima vaikutti ihan hyvältä.
Yksi kysymys: miten Stockan www-sivut voivat toimia nyt, kun koko kulutusjuhla on ainoastaan verkossa?
Sehän kaatui viime päivilläkin ja varmasti sitä edellisilläkin, vaikka ne olivat sekä tavarataloissa että verkossa.
Ja tilatut tavarat tulee hyvällä säkällä juhannukseksi. Tolkuttoman hidas postitus ollut aiemminkin, joten nyt ei tosiaan pakettiaan odottelevan kannata toivoa saavansa sitä edes kohtuullisessa ajassa.
Mielestäni oli nyt tosi kivoja juttuja myynnissä ja oikeasti alennetuin hinnoin. Bongasin jo muutamia sisustusjuttuja kotiin ja ihonhoitotuotteita & meikkejä hamstraan joka vuosi jos on oikeasti halvempia.
En vaan jaksa uskoa että saan puoliakaan noista tuotteista verkosta, taitaa sivut kaatua tai jumiutua samantien, niinkuin aikaisempinakin vuosina....
Tuotevalikoima oli ylihintaista ja yllätyksetöntä. Samaa löytää halvemmalla muualtakin.
No voihan perskules! Tuote, jonka juuri tilasin Sokokselta halvalla, on sitten vielä sitäkin paljon halvemmalla Stockalla. Tosin enhän tiedä, toimiiko nuo Hullarien sivut, nyt ainakin sain tuotteen, mutta silti ottaa päähän! ☹️
Tuotevalikoima Hullareilla selkeästi parempi kuin edellisinä vuosina. Toivottavasti kauppa käy verkossakin eikä Stocka kaadu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Tuotevalikoima Hullareilla selkeästi parempi kuin edellisinä vuosina. Toivottavasti kauppa käy verkossakin eikä Stocka kaadu tähän.
Panostettu kunnolla pitkästä aikaan!
Onko hullarit todellakin 5.4 asti? Tuleeko toisella viikolla uudet tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse samaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin itse samaa!
Ei tule uusia tarjouksia, vaan kun talojen määrää myydään verkossa, niin sitä riittää pidemmäksi ajaksi. Kuvastoonhan oli painettuna alkuperäinen normaali kestoaika, josta sitä pidennettiin koronan takia.
Sokoksella samoja tuotteita halvemmalla. Tämä taitaa olla nyt Stockan lähtölaskenta 👋🏻
Mä vaan haluaisin Herkun tuotteita :( Rahkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kävin joka tapauksessa äsken Herkussa, ja rahkaa oli! Suukkojakin. Tämä Tampereella. Viikko pelastettu :)
Vierailija kirjoitti:
Food market herkun omassa verkkokaupassa.
Ainakaan Hullujen päivien sivut ei oo mulla kaatuneet tänään, ehkä kapasiteetti on riittänyt. Myös varmaan ostaminen on hajautunut suuremmalle ajalle kuin niinä päivinä, kun ihmisillä olisi normaalisti töitä. Että kaikki ei oo ihan samaan aikaan.
Joo, verkkokauppa tuntuu toimivan nyt hyvin 👍
Tuntuu, että tämä verkko-HP voi olla päivien uusi alku ja mahdollisuus miettiä esim. VALIKOIMAA. Tänä vuonna ollut todella hyvä valikoima. Ostanut jo 5 eri tuotetta.
Hyvin on paketteja lähtenyt liikkeelle. Ehkä Stockmann selviää tästäkin.
Kunhan vaan verkkosivut toimisivat kunnolla.