Voi kunpa pääsisin karanteeniin
Ihan uupumuksen partaalla töissä ja muissa velvollisuuksissa. Tunnen suorastaan kateutta, kun luen näitä uutisotsikoita siitä kuinka ihmiset tylsistyvät kotona ja Netflix ylikuormittuu, ja kaikki otsikot tyyliin "Luppoaikaa? Kokeile näitä vinkkejä ajankuluksi!" jne... Kahden viikon karanteeni olisi minulle taivaan lahja. Kaksi viikkoa kotona "tylsistyen" olisi parasta mitä voin tässä hetkessä kuvitella... Jatkuvasti on pinna kireällä ja unet kärsii, aikaa itselle ei ole ollut aikoihin. No, ei auta kuin toivoa..
Kommentit (24)
sesese kirjoitti:
Mielenkiintoinen tilanne. Osa ihmisistä hukkuu töihin, osa taas tylsistyy, kun ei ole mitään tekemistä.
Itse hukun töihin. Olen siivooja. :([/
Meillä taas lomautuksia tiedossa, kun paikkoja laitettu kiinni ja siirrytty joko etätöihin tai sitten kokonaan lopetettu toiminta koronan vuoksi. Ei ole mitä siivota. Kriittisillä aloilla siivoustöitä varmasti riittää ja saa painaa niska limassa. Tsemppiä! 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoudu ja anna työsi sellaiselle, joka haluaa tehdä töitä. Niin helppoa se on. Pääset makaamaan sohvalle vaikka loppuelämäksesi.
Miten kehtaat ajatella asiaa vain omasta näkövinkkelistäsi? Jos sinua stressaa työttemyys, mikset kestä ajatusta siitä, että jollain toisella on toisenlaiset murheet? Minä olen työtön ja rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen, mutta ei Suomessa joudu kuitenkaan nälkäisenä ja kodittomana elämään, jos vain sen verran on itse aktiivinen että viitsii olla Kelaan ja sossuun yhteydessä. Huolia on paljon, mutta ymmärrän kyllä että niitä on työssäkäyvilläkin!
Tarkennapa, miten kirjoitukseni oli vain omaa näkövinkkeliäni? Taustatietoja: Olen vakituisessa työssä, jota ei voi tehdä etänä. Käyn normaalisti töissä koronasta huolimatta.
Terveisin lainaamasi kirjoittaja
Miten kehtaat ajatella asiaa vain omasta näkövinkkelistäsi? Jos sinua stressaa työttemyys, mikset kestä ajatusta siitä, että jollain toisella on toisenlaiset murheet? Minä olen työtön ja rahaa ei ole mihinkään ylimääräiseen, mutta ei Suomessa joudu kuitenkaan nälkäisenä ja kodittomana elämään, jos vain sen verran on itse aktiivinen että viitsii olla Kelaan ja sossuun yhteydessä. Huolia on paljon, mutta ymmärrän kyllä että niitä on työssäkäyvilläkin!