Mitä sanotte heistä, jotka valittavat, että opettajat eivät tee töitä palkkansa eteen tässä tilanteessa?
?
Kommentit (7)
On ilmiselvää, että opettajat ovat nyt aivan äärirajoilla. Siksi en voi ymmärtää, että esim. tällä palstalla valitetaan, että he eivät tee työtä palkkansa eteen tässä tilanteensa.
Vierailija kirjoitti:
On ilmiselvää, että opettajat ovat nyt aivan äärirajoilla. Siksi en voi ymmärtää, että esim. tällä palstalla valitetaan, että he eivät tee työtä palkkansa eteen tässä tilanteensa.
Kiitos tästä!
Terveisin opettaja, joka on tänäänkin, (lauantaiaamuna), etäopettanut, palauttanut tehtäviä ja viestitellyt vanhempien kanssa.
Tämä loppuu sitten kuin seinään, jos joudun ensi viikolla lähiopetukseen opettamaan 1.-3.-luokkalaisia.
Kiitos edelliselle ymmärryksestä! Ihan itku pääsi, kun luin kommenttisi. Olo on kuin olisi jyrän alle jäänyt.
Minun pojan opella on kolme lasta etäkoulusta ja hän opettaa whatsappilla. On varmasti stressaavaa hänellekin. Kun tilanne ohi, ansaitsee lahjan.
Vierailija kirjoitti:
Minun pojan opella on kolme lasta etäkoulusta ja hän opettaa whatsappilla. On varmasti stressaavaa hänellekin. Kun tilanne ohi, ansaitsee lahjan.
Kolme omaa lasta etäkoulussa.
En voi ymmärtää tuollaisia valittajia. Eivät selvästi tiedä asiasta mitään.
Näin kouluterkkana minulla on paljon opeja työkavereina. Ovat tehneet ihan hirveän pitkää päivää ja ottaneet hetkessä käyttöön uusia menetelmiä. Olen ihan ihmeissäni kuinka nopeasti omien lastenkin opet ovat keksineet miten etäopiskelu järjestyy.
Hoitajat pelaavat ihmisen elämällä ja saavat siten sympatiaa usein aiheetta. Mutta on satoja ammatteja, joissa ollaan esim näinä aikoina tosi kovilla ja yksi näistä on opettaja. Kukapa osaisi tuoda julkisuuteen nämä hiljaiset ahertajat, joilla alkaa olla keinot vähissä jaksamisen kanssa? On vaan niin, että ei tule vaalivoittoja, jos ei osaa keksiä ”tosi ongelmia” kuten hoitajamitoitus, jossa mentiin liian pitkälle.