Joudun töihin maanantaina päiväkotiin sairasloman jälkeen
En meinaa koskea yhteenkään lapseen, en syö enkä käy vessassa siellä. Vaatteet laitan päivän päätteeksi suoraan koneeseen.
Luulen että ulkoilen n 5 tuntia päivässä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi jolle on pitänyt tehdä kiinnipito jos se alkaa riehumaan. No alkoi. Saimme onneksi sen motitettua yhteen huoneeseen säpin taakse. Tunnin jaksoi hiehua, sitten taantui. Riehui siellä siis koska piti lähteä ulos. Onneksi kukaan muu lapsista ei altistunut, enkä minä. Lähdimme ulos, äitinsä haki sen sieltä huoneesta. Ei tullut seuraavana päivänä ja hyvä niin.
Toivon todella trolliksi tai vähintään vanhempia fiksuiksi. Syyllistyitte rikokseen sulkemalla lapsen yksin huoneeseen.
Nyt on poikkeuslaki. Poikkeavat olot luovat poikkeavia käytäntöjä.
Yritäpä selittää rikoksiasi tuolla oikeudessa. Poikkeuslaki vaikuttaa vain valtaapitävien mahdollisuuksiin tehdä päätöksiä väestötasolla. Yksilötason rikoslakiin poikkeuslaki ei tuo mitään liennytyksiä.
Hahhaa! Selitä itse rikoksiasi! Mikään laki ei määrää minua ottamaan yhtään ketään syliin!
Luetunymmärtäminen... keskustelu rikoksesta liittyy lapsen sulkemisesta yksin huoneeseen eikä sylittelyyn.
Voin hyvin sulkea myös itseni kahvihuoneeseen siksi tunniksi mutta siihen riehuvaan seijaseppoon en koske.
Tämän voit hyvin tehdä, jos paikalla on toinen aikuinen huolehtimassa lapsesta. Seurauksia saattaa tosin tulla työvelvoitteen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon ettei nämä kommentoijat ole oikeasti töissä päiväkodissa.
Ihan normaalisti itse ainakin otan lapsia syliin jos sitä haluavat. Silittelen nukkumaan ja leikin ja lohdutan. Nyt siihen on vielä paremmin aikaa, kun lapsia on niin vähän. Jääkää palkattomalle jos ette kykene työhönne. Lapsi ei ymmärrä miksi olette kylmiä ja etäisiä.Mikä hiton työnsankari itse kuvittelet olevasi?!?!
Minä olen riskiryhmää, en todellakaan koske yhtään kehenkään.
Silloin sinulle on vaihtoehtoja mm: palkaton, lomapäivien käyttö, sairasloma (omalla ilmotuksella meillä saa ainakin kuusi päivää parhaillaan), lisäksi meillä voi myös sopia vapaaehtoisesta lomautuksesta. Joten jos et kykene työhösi, älä kosta sitä lapsille.
Olen raskaana (en siis virallisesti ole riskiryhmää, mutta tutkimustietoa asiasta ei vielä ole). Otin vuosilomaa nyt päiväkotityöstä, onneksi pomo ymmärsi tilanteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksi jolle on pitänyt tehdä kiinnipito jos se alkaa riehumaan. No alkoi. Saimme onneksi sen motitettua yhteen huoneeseen säpin taakse. Tunnin jaksoi hiehua, sitten taantui. Riehui siellä siis koska piti lähteä ulos. Onneksi kukaan muu lapsista ei altistunut, enkä minä. Lähdimme ulos, äitinsä haki sen sieltä huoneesta. Ei tullut seuraavana päivänä ja hyvä niin.
Toivon todella trolliksi tai vähintään vanhempia fiksuiksi. Syyllistyitte rikokseen sulkemalla lapsen yksin huoneeseen.
Nyt on poikkeuslaki. Poikkeavat olot luovat poikkeavia käytäntöjä.
Yritäpä selittää rikoksiasi tuolla oikeudessa. Poikkeuslaki vaikuttaa vain valtaapitävien mahdollisuuksiin tehdä päätöksiä väestötasolla. Yksilötason rikoslakiin poikkeuslaki ei tuo mitään liennytyksiä.
Hahhaa! Selitä itse rikoksiasi! Mikään laki ei määrää minua ottamaan yhtään ketään syliin!
Luetunymmärtäminen... keskustelu rikoksesta liittyy lapsen sulkemisesta yksin huoneeseen eikä sylittelyyn.
Voin hyvin sulkea myös itseni kahvihuoneeseen siksi tunniksi mutta siihen riehuvaan seijaseppoon en koske.
Tämän voit hyvin tehdä, jos paikalla on toinen aikuinen huolehtimassa lapsesta. Seurauksia saattaa tosin tulla työvelvoitteen suhteen.
Höpöhöpö. Työkaverit eivät todellakaan koske ja pomoa ei vähempää voisi kiinnostaa. Koeta nyt ymmärtää, että KUKAAN ei koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti itse ainakin otan lapsia syliin jos sitä haluavat. Silittelen nukkumaan ja leikin ja lohdutan. Nyt siihen on vielä paremmin aikaa, kun lapsia on niin vähän. Jääkää palkattomalle jos ette kykene työhönne. Lapsi ei ymmärrä miksi olette kylmiä ja etäisiä.Mikä hiton työnsankari itse kuvittelet olevasi?!?!
Minä olen riskiryhmää, en todellakaan koske yhtään kehenkään.Silloin sinulle on vaihtoehtoja mm: palkaton, lomapäivien käyttö, sairasloma (omalla ilmotuksella meillä saa ainakin kuusi päivää parhaillaan), lisäksi meillä voi myös sopia vapaaehtoisesta lomautuksesta. Joten jos et kykene työhösi, älä kosta sitä lapsille.
Sinä et nyt aivan ymmärrä. Tämä on aivan yleinen käytäntö nyt päiväkodeissa. Ei siellä kukaan koske lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen riskiryhmää, en todellakaan koske yhtään kehenkään.Silloin sinulle on vaihtoehtoja mm: palkaton, lomapäivien käyttö, sairasloma (omalla ilmotuksella meillä saa ainakin kuusi päivää parhaillaan), lisäksi meillä voi myös sopia vapaaehtoisesta lomautuksesta. Joten jos et kykene työhösi, älä kosta sitä lapsille.
Sinä et nyt aivan ymmärrä. Tämä on aivan yleinen käytäntö nyt päiväkodeissa. Ei siellä kukaan koske lapsiin.
No kyllä meidän päiväkodeissa ainakin koskee. Aivan normaalisti työskennellään.
Halaus! Mäkin joudun työpaikalle (sairaala) ma. Tekisin etänä (ja voisin!), mutta en saa.
9-v. yrittelee pärjätä kotona. Isänsä on ns. "paikalla, mutta ei läsnä". Katsotaan miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät, kun olet ollut viikon saikulla? Ihan normaalisti toimitaan, eihän lapsia voi pukea tai kuivittaa koskematta lapseen.
Toivottavasti nää ei oikeesti oo päiväkodissa töissä 🙈
Itse kuulun riskiryhmään mutta ihan normaalisti lapset könyää sylissä,autetaan pukemisessa jne...
Normaalit päivärytmit on ei pelkkää ulkoilua.
Haa! Ole vaka ope ja käytän ensi viikon suunnitteluun. Lastenhoitajat on lasten kanssa.
Kohta on päiväkodit kiinni ja työttömiä ollaan koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitäisi antaa juttuvinkki!
Kaltoinkohtelua päiväkodissa
Mikä hiton työnsankari itse kuvittelet olevasi?!?!
Minä olen riskiryhmää, en todellakaan koske yhtään kehenkään.