Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt päästäksesi pois riskiryhmästä?

Vierailija
20.03.2020 |

Oletko lopettanut tupakoinnin? Oletko laihduttanut ja muutenkin alkanut laittaa itseäsi kuntoon? Vai etkö usko vieläkään ja jatkat röökaamista sekä sokerin mussuttamista kuten tähänkin asti?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin tällä sekunnilla, ettei minulla ole enää leukemiaa. Nyt voi taas olla huoletta. Hyvä että sanoit, enpä olisi muuten keksinyt kokeilla!

Vierailija
42/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti riskiryhmää, vain lievästi ylipainoinen sohvaperuna, mutta olen alkanut parantamaan yleiskuntoa ja keuhkojen hapenottokykyä reippailla juoksulenkeillä.  Lisäksi aloitin syömään monivitamiineja ja menen ajoissa nukkumaan, jotta vastustuskyky olisi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorentunut ja lopettanut krooniset sairastelut. Helppoa, kun vain viitsii ottaa itseä niskasta kiinni.

Itse tein tämän saman, tapahtui kun laihdutin 18 kg läskiä pois korpasta ja lopetin tupakoinnin sekä sokerin syömisen. Ei enää diabetestä, verenpainetta eikä uniongelmia. Peilikuva näyttää todellakin vähintään viisi vuotta nuoremmalta ja olo on todella hyvä ja energinen. Hampaatkaan ei ole enää tervan kellastamat rustot. Suosittelen muillekin. Eikä tarvitse jännittää koronaviruksia.

Kuka tätä alapeukuttaa? Läskit ja röökaajat? Ei auta nuolipainikkeen painaminen av-palstalla, pitäisi tehdä jotain itse asialle.

Vierailija
44/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorentunut ja lopettanut krooniset sairastelut. Helppoa, kun vain viitsii ottaa itseä niskasta kiinni.

Itse tein tämän saman, tapahtui kun laihdutin 18 kg läskiä pois korpasta ja lopetin tupakoinnin sekä sokerin syömisen. Ei enää diabetestä, verenpainetta eikä uniongelmia. Peilikuva näyttää todellakin vähintään viisi vuotta nuoremmalta ja olo on todella hyvä ja energinen. Hampaatkaan ei ole enää tervan kellastamat rustot. Suosittelen muillekin. Eikä tarvitse jännittää koronaviruksia.

Kuka tätä alapeukuttaa? Läskit ja röökaajat? Ei auta nuolipainikkeen painaminen av-palstalla, pitäisi tehdä jotain itse asialle.

En ole kumpikaan, mutta olet vähän rasittavan fanaattinen. Siksi alapeukku. 

Vierailija
45/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tupakoinut ja hoikkanakin pysynyt koko elämäni aikana. Vaan sairastanut tyyppi 1 diabetesta lapsesta lähtien jo 30 vuotta, ei siitä pääse eroon. Sori nyt ap mutta todella typerä aloitus.

Vierailija
46/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkojen siirtoa ajattelin näille astmakeuhkoille.

Aloittaja varmaan, huolestuneena kansalaisena, lainaa omiaan.Näin sitä riskiryhmä pienenee!

Kiitos Ap, erittäin positiivinen ja valaiseva ketju. Se on helppoa kun sen osaa...

Vierailija
47/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tupakoinut ja hoikkanakin pysynyt koko elämäni aikana. Vaan sairastanut tyyppi 1 diabetesta lapsesta lähtien jo 30 vuotta, ei siitä pääse eroon. Sori nyt ap mutta todella typerä aloitus.

Kannattaisi ehkä oikein lukea se aloitus eikä pelkkää otsikkoa. Siinä puhutaan kahdesta itseaiheutetusta riskistä. Otsikko on herättelevä ja tarkentuu itse tekstissä, hyvin laadittu aloitus. VP

Vierailija
48/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko typerää porukkaa kun eivät ymmärrä ap:n aloitusta. Onko samaa sakkia jotka eivät osaa lukea eikä kuunnella hallituksen ohjeita? Tai päättävät oma-aloitteisesti että ne eivät koske juuri heitä.

Vierailija
49/49 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sukupuolta miehestä naiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme