Aiotteko edelleen käydä kampaamoissa?
Itsellä hyvä tilanne kun vaaleita raitoja lähellä omaa väriä niin ulos kasvamista ei juuri huomaa.
Kommentit (20)
Tietenkin. Ja kosmetologilla. Ensi viikolla varattu ajat. Miksi tuollaista kysyt?
Ja jalkahoidossa ja hammaslääkärillä. Hierontaan on päästävä kun aina ennenkin olen käynyt. Ei pelota koronat. Leenan kanssa käydään myös kahvilla.
Aion käydä kampaamoissa ja käyttää palveluita entiseen malliin. Tietysti vain täysin terveenä. Tämä on valtava kassakriisi lähes kaikille yrityksille ja haluan auttaa mahdollisuuksien mukaan. Tarpeeksi ajoissa aloitetut matkustusrajoitukset olisivat rajanneet tehokkaasti ja se olisi kolahtanut vain matkailualaan mutta näistä toimista kärsivät kaikki ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja jalkahoidossa ja hammaslääkärillä. Hierontaan on päästävä kun aina ennenkin olen käynyt. Ei pelota koronat. Leenan kanssa käydään myös kahvilla.
Mulla on astma eli kuulun riskiryhmään, mutta en itse ole ajatellut olevani mitenkään erityisesti vaarassa sairastua. Koen, että yleiskuntoni on melko hyvä, en ole esim. minkäänlaista flunssaa sairastanut kolmeen vuoteen vaikka työskentelen avonkonttorissa, kuljen päivittäin julkisilla jne. Eilen soittivat hammaslääkäristäni, että ensi viikon tarkastusaika on peruttu, koska sairastumisriskini on niin suuri. Kerroin, että minulla on ollut vähän vihlontaa yhdessä hampaassa ja ajattelin, että olisi hyvä tsekata tilanne. Hammaslääkäri käski seurailemaan tilannetta hetken aikaa ja jos vihlonta tuntuu häiritsevältä, käyn röntgenissä ja lääkäri arvioi kuvan perusteella, kumpi on suurempi riski, jättää reikä toistaiseksi paikkaamatta vai maata suu ammollaan vastaanotolla, jolloin varmasti saan tartunnan esim. oireettomalta hoitohenkilökuntaan kuuluvalta.
Että vältelkää nyt ihmiset ainakin joitain juttuja, jos eivät ihan välttämättömiä ole.
En.
Taudit leviää.
Niinhän se Italiassakin levisi kun ihmiset eivät uskoneet rajoituksia vaan elivät kuin ennenkin.
Käytän. Huomattavasti turvallisempaa on käydä kampaajalla kuin vaikka ruokakaupassa. Olenkin vaihtanut kaupassakäynnin ruuan kotiinkuljetukseen. Kuinka moni teistä paheksujista on lopettanut turhan kaupassakäynnin?
Siis käyn töissä päivittäin, olen kauppakeskuksessa vaatemyyjänä. Miksen kävisi kampaajalla?? Miksi sitten kauppakeskukset saa olla auki?
Siirsin kampaamoajan huhtikuun loppuun. Voi olla, että joudun siirtämään lisää. Aion pysytellä kotona mahdollisimman pitkään. Lopetin jo työt ja elelen säästöillä. Kuulun riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
😂
Mä aion käydä kampaajalla, kosmetologilla, kuntosalilla ja hierojalla. Haluan tukea tuttuja yrittäjiä. Otatan myös hampaisiin uudet kuoret. Mirkkulin kanssa käydään kahvilla päivittäin ja shoppailemassa kun kerrankin on hyvä tilaisuus kun kaupoissa on väljempää. Uuteen ostariinkin mennään tyttöporukalla tutustumaan.
Kylpylään lähdetään koko perheen voimin ja Lappiin laskettelemaan. Kaupassa käyn pienenkin asian takia koska se on mukavampaa kuin kerätä ruokavarastoja. Lapsia kehotan tapaamaan kavereita säännöllisesti etteivät tylsisty kotona.
Muita joiden elämään korona ei vaikuta mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Mä aion käydä kampaajalla, kosmetologilla, kuntosalilla ja hierojalla. Haluan tukea tuttuja yrittäjiä. Otatan myös hampaisiin uudet kuoret. Mirkkulin kanssa käydään kahvilla päivittäin ja shoppailemassa kun kerrankin on hyvä tilaisuus kun kaupoissa on väljempää. Uuteen ostariinkin mennään tyttöporukalla tutustumaan.Kylpylään lähdetään koko perheen voimin ja Lappiin laskettelemaan. Kaupassa käyn pienenkin asian takia koska se on mukavampaa kuin kerätä ruokavarastoja. Lapsia kehotan tapaamaan kavereita säännöllisesti etteivät tylsisty kotona.
Muita joiden elämään korona ei vaikuta mitenkään?
Kirjoitin ylläolevan ja toivottavasti kaikki tajusi että se oli sarkasmia. Kammottavaa on että jotkut oikeasti elää piittaamatta tilanteen vakavuudesta.
En käy muualla kuin ruokakaupassa, kaupungilla ehtii pyöriä myöhemminkin.
Eikös se nimenomaan ollut tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
No mutta hienoa, toivotaan että korona kohdalle napsahtaa, toki reiluina ihmisinä kieltäydytte sitten myös viemästä hoitopaikkaa.
Ei saisi, mutta tekisi mieleni toivoa, että korona korjaisi kaikki kaltaisesi ääliöt. Voihan sitä ainakin rukoilla.
Mulla ei ole pienipalkkaisena ole ollut varaa käydä kampaajalla vuosiin. Itse värjään, kympin kerta, ja leikkaan latvat. Säästän 500 vuodessa entiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nimenomaan ollut tarkoitus?
Miksi käydä ruokakaupassa kun ruuat voi tilata kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Huomattavasti turvallisempaa on käydä kampaajalla kuin vaikka ruokakaupassa. Olenkin vaihtanut kaupassakäynnin ruuan kotiinkuljetukseen. Kuinka moni teistä paheksujista on lopettanut turhan kaupassakäynnin?
Minä paheksun ja olen ostanut noin viikoksi kerralla, tuoretavaran ja marjoja puolillaan olevan pakastimen takia pitää toimia näin. Verkosta tilaan kaiken minkä pystyn, haen tuotteet hengityssuojan kaupan eteisessä sijaitsevasta automaatista klo 7.00 kun asiakkaita on vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nimenomaan ollut tarkoitus?Miksi käydä ruokakaupassa kun ruuat voi tilata kotiin?
Olen eri, mutta ei ainakaan täällä missä itse asun voi tilata kotiin. Ei kaikki asu jossain hesassa
Laitoin itse lapun luukulle. Kolahtaahan tämä kampaamoyrittäjään kovaa, mutta terveys menee sen edelle. Ihmiset eivät kuitenkaan tottele rajoituksia, joten tämä menee omasta pussista.
Kohta on pakko käydä, kun hiusto on niin ylikasvanut että vastaantulijat jo pelkäävät. Vaikka yritän käydä kauppareissut pimeän aikaan ja huppu päässä.
En ole käynyt viiteen vuoteen, mutta ensi viikolle varasin ajan, että voisin tukea pienyrittäjää.