Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Etävanhemmat, tuleeko lapset
19.03.2020 |
viikonloppuisin teille, kuten ennenkin vai miten teette? Nyt kun tämmöinen aika on.
Meillä taapero perheessä, minulla perussairaus ja miehen kanssa ajateltiin, ettei miehen lasten nyt pitäisi tulla. Miehen exä nosti metelin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lapset menee isälleen. Ei perhettä ole kielletty tapaamasta. Tsiisus, mitä itsekkyyttä. Nythän lapset tarvitsevat paljon tukea, kun arki ylösalaisin.