Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittaako mikään eläinlääkäri etänä reseptiä?

Vierailija
19.03.2020 |

Koiralla On ihotulehdus ja tarvitsisi voidetta ja antibiootin

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lähteä koronan takia eläinlääkäriin, kun pystyn itse diagnosoimaan vaivan

Vierailija
2/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ainakin keiden kanssa olen vuosien saatossa asioinut.

Vierailija
4/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään ovat aika nihkeitä kirjoittamaan, heitä on ohjeistettu että pitää itse nähdä ja todeta, koska antibiootteja pyritään välttämään. jos on vakiopotilas jolla ennenkin ollut kyseinen vaiva ja eläinlääkäri tuntee omistajan arviointikyvyn niin ehkä sitten.

Vierailija
5/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päivystysasia, varaat ajan ja voit ilmoittaa tuosta korona pelosta samalla, niin eiköhän sieltä löydy vaikka niitä aamu aikoja, jolloin voit olla ensimmäinen asiakas.

Vierailija
6/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ainakin keiden kanssa olen vuosien saatossa asioinut.

Pitää olla vuoden sisään nähnyt eläimen, jolle reseptin kirjoittaa.

Vierailija
7/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, höpö höpö, meillä hevosista lähiten kaikkea kyllä eläinlääkärit tietää milloin asiakas tarvitsee lääkettä.

Eriasia toki jos on pikkupuudeli ja omistaja tietämätön ja toisekseen, kai mä nyt ehkä hiukan paremmin tiedän tämän asian kuin sinä mitä lääkkeitä olen saanut etänä ??  Ihme tyyppejä taas besserwissereinä .

Vierailija
8/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, koiran ihoa voi hoitaa ilman antibioottiakin, jos sinulla on kotona omenaviinietikkaa niin tietyllä seoksella saat todella hyvän liuoksen jopa hoitaa vähän nopeammin jopa ellei ole kovin syvälle mennyt tulehdus, mutta senkin näet jos katsot kunnolla.

Vierailija
9/11 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa lukee, että eläinlääkärin on tunnettava hoidettava eläin, ja tulkitsemalla on linjattu, että se tarkoitaa eläimen näkemistä henkilökohtaisesti. Eri asia, jos tuntee elukan jo valmiiksi.

Ihmisille saa kirjoittaa etäreseptejä!

Voi olla, että korona tuo tähänkin muutoksen, eläinten osalta siis.

Vierailija
10/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä muista, että paikkakunnalle uutta eläinlääkäriä valittaessa kysytään myös suhtautumista etäresepteihin. Maaseudulla joutuvat muutenkin liikkumaan niin paljon, että kannattaisi "tuntea" eläimet tarkkaan, niin hevoset, koirat kuin tallikissat, ja tietenkin lehmät ja lihasonnit, joita on vaikeinta kuljettaa eläinlääkäriin.

Vierailija
11/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös etä vastaanottoja eläinlääkärille. On varmaan muitakin mut tämä tuli ekana vastaan .

https://firstvet.com/fi/el%C3%A4inl%C3%A4%C3%A4k%C3%A4ri?utm_source=goo…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä