Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luuli vakavissaan, että saa mallinaisen

Vierailija
19.03.2020 |

Viestitteli siis tälle naiselle ja puhui hänestä mulle lakkaamatta. Lopulta sanoin, että kahta ei voi pitää, että valita täytyisi nyt. Hän sitten laittoi viestiä tälle naiselle ja näytti mulle sen, siinä luki, että oot tosi viehättävä nainen mut hän rakastaa vaimoaan.
Katoin sen naisen profiilin, malli, joka seurustelee sm-lätkäpelaajan kanssa!
Jeesus mikä myötähäpeä mulle tuli.
Myöhemmin kun hieman tutustuin siihen naiseen (pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntee kaikki) ja juttelin sen kanssa, niin se ei edes muistanut koko miestä.
Toisaalta tuo selittää miehen oudon vihamielisyyden mua kohtaan. Kuvittelee, että on joutunut tyytymään tavisnaiseen hänestä riippumattomista syistä, ja purkaa muhun sitä kiukkuaan.
Näytteli joskus myös ahkerasti kuvia ihannenaisistaan, mutta lopetti kun sanoin suoraan, ettei sulla olis mitään saumaa noihin.
Onhan se kiva, että on hyvä itsetunto, mutta joku raja siinäkin!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä miehellä ei kyllä todellakaan ole huono itsetunto, päin vastoin, liian hyvä. Tuntuu ihan vilpittömästi pitävän itseään muita parempana. 

Vierailija
22/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja: Millainen miehen suhde on äitiinsä? On tehty jonkin verran tutkimusta, joka viittaisi siihen, että huonon äitisuhteen omaavat miehet painottaisivat parisuhteessa tavallista enemmän naisen ulkonäön tärkeyttä. Mielenkiintoista.

Kaikki reppanat painottavat. Siksi inselitkin ovat niin iso ongelma (silloin kun ovat ongelmaksi). Kuvittelevat, että koska eivät saa ketään, kaikki tasokkaat naiset ovat heille suhteen velkaa hyvitykseksi siitä.

Ei perusperunanenäpirkko kelpaa.

t. perusperunanenäpirkko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen saattaa kyllä ajoittain käyttäytyä noin, kun sitä huonoa itsetuntoa pitää välillä paikata niin, "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten", mutta ei koko aikaa. 

Jos miehellä olisi huono itsetunto, jotain viitteitä siitä olisi näkynyt. Mitään muuta ei ole näkyvissä kuin rajaton rakkaus itseään kohtaan. 

Vierailija
24/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusperunanenäpirkko: komppaan täysin!

T. Ap ja perunanenäpirkko :D 

Vierailija
25/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti mä olen kyllä silti tasokkaampi kuin mies, ja se exä vasta onkin, suorastaan kaunotar! Hyvä, ettei joudu potkimaan miehiä kauemmaksi. :D

Mutta niin vain sai hänkin lokaa niskaansa. 

Vierailija
26/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suhde, ehkä vähän liiankin. On tainnut jäädä käytöstavat opettamatta. Hemmoteltu. 

Voisin kuvitella, että tällaisessakin suhteessa on ollut kyse ns. "miellyttämissuhteesta", eikä niinkään terveestä vanhemmuudesta. Tällöin on mahdollista, että mies heijastaa naissuhteissaan sellaista ajatusmaailmaa, että "hänelle kuuluu" ja "hän saa" kun näin haluaa -> toisten tunteita ei tarvitse ottaa huomioon, kun hänellä on tarve. En tosiaan miestä enkä äitiänsä tunne, joten ihan spekulointia vain. Olen tavannut tällaisia miehiä, valitettavasti. Kysy mieheltäsi, miksi hän uskoo ansaitsevansa mallinaisen/ominaisuuksiltaan tietyntyyppisen naisen. Kysy sen jälkeen, mihin hän ajattelee tarvitsevansa juuri tällaista naista; mitä nämä ominaisuudet toisivat parisuhteelle. Jos kyse on pelkästä objektinomaisesta seksivirityksestä, niin kyseessä saattaa olla jokin seksuaalipuolen ongelma tai selvittämätön asia. Parisuhdeterapeutin paikka? Jos haluat vielä jatkaa suhdetta, ja siinä on jotakin mielestäsi yrittämisen arvoista, menisin itse varmaan tilanteessasi seksuaaliterapeutille. Se ei ole hyvä ainoastaan miehelle, vaan pääsisit puhumaan myös omista tuntemuksistasi. Sinun kannattaa yrittää muistaa, että tilanne ei ole sinun vikasi/sinun kuviteltujen puutteiden aiheuttama. Miehesi on vastuussa parisuhteellenne, jos mielii sitä jatkaa. Kenenkään ei kuuluisi tulla oman puolison/partnerin arvostelemaksi tai hylkäämäksi sen perusteella, miltä joku toinen näyttää verrattuna sinuun.

Vierailija
27/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Itse tiedän 55+ - vuotiaan, mätisäkkivartaloisen taikinanaaman, joka vuosikausia fanitti ja piipersi nuorten aasialaisten naisten perässä - itse naimisissa. Oikein en päässyt käsitykseen mitä tästä fanittamisestaan sai, paitsi nolattua itsensä ja alistettua vaimonsa, mutta jotakinhan siitä täytyi irrota.

Vierailija
28/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit spekulaatiossasi äitisuhteesta naulan kantaan.

Mies kyllä haluaisi jatkaa vielä, mutta minä en.

Ei myöskään tee mieli kysyä häneltä enää yhtään mitään, kun ei osaa vastata mihinkään kysymyksiin normaalisti vaan hyökkää verbaalisesti kimppuun ja haukkuu mut maan rakoon.

Mikä oikeus mulla muka olisi häneltä kysellä yhtään mitään? Mullahan on vain velvollisuuksia, hänellä on  ne oikeudet. 

Vierailija
29/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tollasen miehen kanssa? Saisit takuuvarmasti paremmankin (tosta huonompia olis vaikee löytää).

Vierailija
30/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis miehen tarvi kuin voittaa huominen eurojack potti niin voi valita niistä mallinaisista.

Ei voi valita. Voi valita sellaista mallinaisista jotka ovat kiinnostuneet vain miehen rahoista ja jotka muutenkin laittavat materian kaiken muun edelle, mm. hyvän seksin edelle.

...eli käytännössä kaikista mallinaisista.

Juu sinulla on tällaisista varmasti runsaasti kokemusta niin että voit näin väittää - not. Toisaalta niissä rikkaissa ja menestyneissä miehissä on valovuosia tavisperttejä enemmän aidosti hyvännäköisiä, seksikkäitä, älykkäitä ja supliikkeja miehiä, ja noilla ominaisuuksilla se varakkuus ja menetys on hankittu ja samat ominaisuudet kiehtovat myös naisia. Eurojackpotin voittamalla ei plusuhousu vielä voittajatyypin mieheksi muutu.

Vierailija
31/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallinaista ei saa ellei ole kovanaama prätkäjätkä, miljonääri, julkkis tai isomunainen superkomea naistenmies alfa. Muut vain polttavat näppinsä oikein kunnolla mikäli kontaktia onnistuvat saamaan.

Vierailija
32/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeisimmäksi mies keksi, että minä pilaan hänen maineensa. Ihmettelen, että kenen silmissä? Eihän hänellä ole enää ketään muita jäljellä kuin minä ja se äiti, jonka kanssa en ole enää tekemisissä, kun mies selittää semmoista jaskaa sinne suuntaan, että oksat pois.

En siis tiedä mitä puhuu, eikä kiinnosta, mutta tuskin äitimuori ihan yhtäkkiä itse keksi, että olen hänen mussukalleen huonoa seuraa. 

Mulla on huono itsetunto, ja jossain vaiheessa jo uskoin, että olen niin kamala kuin mies sanoo.  Onneks mulla on laaja sosiaalinen verkosto ja heräsin miettimään ihan järjellä, että miten niin kamala ihminen muka tulee kaikkien muiden ihmisten kanssa toimeen, kuin tämän yhden.

Enkä kyllä sitäkään tajua, miksi pitää roikkua näin kamalassa naisessa kynsin hampain niin, ettei eroon tahdo päästä! 

Vierailija
33/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallinaista ei saa ellei ole kovanaama prätkäjätkä, miljonääri, julkkis tai isomunainen superkomea naistenmies alfa. Muut vain polttavat näppinsä oikein kunnolla mikäli kontaktia onnistuvat saamaan.

Unohdit spirituaaliset teinihenkeviä lässyttävät hippimystikkomiehet.

Vierailija
34/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii mallinaista jos saa mällinaisen.

Vierailija
35/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä sairaus sinulla on kun olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
36/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä sairaus sinulla on kun olet tuollaisen miehen kanssa?

Sivusta voin sanoa, että ap:lla on läheisriippuvuus ja olemattoman huono itsetunto, joka ilmenee siinä, ettei kykene laittamaan rajoja miehen huonolle käytökselle.  Miehen tökerön käytöksen suvaitseminen - selittämällä, ettei halua suututtaa miestä, koska siitä syttyy sota.

Suurin pelko ap:lla on nostaa kytkintä, vaikka hän tuossa uhosi lähtöään.  Ihminen joka ei rakasta itseään, antaa toisen kohdella itseään huonosti.  Jos mies on tyhmä moukka niin samaa kaliiberia on kyllä ap:kin - vakka liene kantensa valinnut.

Kynnysmatoilla on aina kynnysmaton elämä.

Vierailija
37/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis miehen tarvi kuin voittaa huominen eurojack potti niin voi valita niistä mallinaisista.

Ei voi valita. Voi valita sellaista mallinaisista jotka ovat kiinnostuneet vain miehen rahoista ja jotka muutenkin laittavat materian kaiken muun edelle, mm. hyvän seksin edelle.

Voi valita, ei ne kaikki NHL kiekkoilijat ja formula kuskit ole lyömättömiä seuramiehiä jotka puheella saa kaunottaria ja jos yksi lähtee tai heitetään pois niin uusi kaunotar on taas pian käsipuolessa.

Raha siinä puhuu, herää jo realismiin.

Vierailija
38/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-1/5

Jotain yritystä voisi näihin laittaa.

Joo, sukupuoletkin lipsahti tekstissä sekaisin.

Vierailija
39/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi valita, ei ne kaikki NHL kiekkoilijat ja formula kuskit ole lyömättömiä seuramiehiä jotka puheella saa kaunottaria ja jos yksi lähtee tai heitetään pois niin uusi kaunotar on taas pian käsipuolessa.

Nhl-kiekkoilijat j as formulakuskit on loistavia esimerkkejä miehistä jotka on salil eka salil vika. Näitten rahoja kadehtivia miehiä sen sijaan ei ole salil näkynyt ollenkaan. Silti ihmetellään miksei kaunottaret tule hakemaan kotoa pizzalaatikkojen ja kaljatölkkien keskeltä.

Vierailija
40/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nhl-kiekkoilijat j as formulakuskit on loistavia esimerkkejä miehistä jotka on salil eka salil vika. Näitten rahoja kadehtivia miehiä sen sijaan ei ole salil näkynyt ollenkaan. Silti ihmetellään miksei kaunottaret tule hakemaan kotoa pizzalaatikkojen ja kaljatölkkien keskeltä.

Heh, nyt puhuttiin rikkaista.

Myös vanhat läskit saa nuoren mallinaisen jos on puitteet kohdillaan.

En laita listaa, tiedät asian todeksi itsekin ja netistä voit katsoa rikkaita vanhempia läskejä.

Ja turha väittää ettei nhl/formula äijät sais miljoonilla niitä kaunottaria.

Ei se tavan palkansaaja joka on salilla ole samalla viivalla kuin se jolla on oma helikopteri

Herää realismiin.