Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luuli vakavissaan, että saa mallinaisen

Vierailija
19.03.2020 |

Viestitteli siis tälle naiselle ja puhui hänestä mulle lakkaamatta. Lopulta sanoin, että kahta ei voi pitää, että valita täytyisi nyt. Hän sitten laittoi viestiä tälle naiselle ja näytti mulle sen, siinä luki, että oot tosi viehättävä nainen mut hän rakastaa vaimoaan.
Katoin sen naisen profiilin, malli, joka seurustelee sm-lätkäpelaajan kanssa!
Jeesus mikä myötähäpeä mulle tuli.
Myöhemmin kun hieman tutustuin siihen naiseen (pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntee kaikki) ja juttelin sen kanssa, niin se ei edes muistanut koko miestä.
Toisaalta tuo selittää miehen oudon vihamielisyyden mua kohtaan. Kuvittelee, että on joutunut tyytymään tavisnaiseen hänestä riippumattomista syistä, ja purkaa muhun sitä kiukkuaan.
Näytteli joskus myös ahkerasti kuvia ihannenaisistaan, mutta lopetti kun sanoin suoraan, ettei sulla olis mitään saumaa noihin.
Onhan se kiva, että on hyvä itsetunto, mutta joku raja siinäkin!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1/5

Jotain yritystä voisi näihin laittaa.

Vierailija
2/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miehen tarvi kuin voittaa huominen eurojack potti niin voi valita niistä mallinaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaanhan miehellä ei ole hyvä itsetunto.

Vierailija
4/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin, että tätä luullaan provoksi, itsekin kun luin tekstini ennen lähetystä niin hyvä, etten jo itsekin luullut.

Mutta tämä on totisinta totta, valitettavasti, kaikkine kliseineen. 

Vierailija
5/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva mies viestisi ahkeraan seurustelevan mallinaisen kanssa ja mies kertoo mallinaisesta vaimolleen ahkeraan....  ihan aavistuksen epäillyttävä kuvio.

Toisekseen miksi mallinainen olisi jokin autuaaksi tekevä seikka? Ellei ole yhteisiä kiinnostuksia, niin aika äkkiä alkaisi puolin ja toisin jurppimaan yhdessäoleminen. 

Vierailija
6/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää kliseitä: tunnen miehen exän erittäin hyvinkin. Tuota naisten kuvien näyttelemistä harrasti hänenkin kanssaan. Ja oli sairaalloisen mustasukkainen silloinkin, kuten on munkin kanssa, vaikka itse on ainut, joka toiselle viestittelee ja yrittää saada parempaa. 

Vierailija
7/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis miehen tarvi kuin voittaa huominen eurojack potti niin voi valita niistä mallinaisista.

Ei voi valita. Voi valita sellaista mallinaisista jotka ovat kiinnostuneet vain miehen rahoista ja jotka muutenkin laittavat materian kaiken muun edelle, mm. hyvän seksin edelle.

Vierailija
8/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon että tämä olisi provo etkä sinä oli tuollainen riepu suhteessa. 

Vierailija
9/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: miksi hitossa olet vielä tollaisen juntin kanssa?

Vierailija
10/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono. Keksi parempi satu, tai pysy poissa kehistä.

Vierailija
11/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin ihanan uroon olet itsellesi kyllä löytänyt. Suoranainen kultakimpale, pidä ihmeessä kii. Ja lisäänny. 

Vierailija
12/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse ei ole minkään näköinen, ihan perushygieniakaan ei oikein luonnistu, mutta kuvittelee vähän joka asiassa ansaitsevansa vähintään kuun taivaalta ja ei yhtään vähempää.

Kun sitten ei joka asiassa saa mitä haluaa, niin purkaa sen muihin, peilin eteen ei mene koskaan, syy on aina muualla. 

Ja kyllä, kertoili mulle tästä naisesta koko ajan, hänelle piti ihan todella kertoa, ettei kahta voi pitää samaan aikaan. Hän ihan oikeasti kuvittelee, että hänellä on oikeus mihin vain. Siis muissakin asioissa kuin vain tässä. 

Luulee, ettei mitkään sosiaaliset normit tai säännöt vuorovaikutuksessa koske häntä. 

Vierailija
13/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisää kliseitä: tunnen miehen exän erittäin hyvinkin. Tuota naisten kuvien näyttelemistä harrasti hänenkin kanssaan. Ja oli sairaalloisen mustasukkainen silloinkin, kuten on munkin kanssa, vaikka itse on ainut, joka toiselle viestittelee ja yrittää saada parempaa. 

Ah, mikä kultakimpale! Kukapa tuollaisen uroon kanssa ei haluaisi seurustella.

... Tosissaan kysyen, mitä ihmettä teet tuollaisen mustasukkaisen häntäheikin kanssa?

Vierailija
14/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule ukko testaamaan markkina-arvoaan vapaana miehenä.

Etkä ota takaisin kun tajuaa, ettei saa sinua parempaa koskaan.

Vierailija
15/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mä itsekin ihmettelen, että mitä mä oon tuossa nähnyt! Kuvittelin jonkun aikaa, että kyseessä on ihan normijantteri, mutta ei ole, vaan itserakas kpää, joka harjoittaa niin pahaa henkistä väkivaltaa, ettei hänen seurassaan uskalla kuin nieleskellä, ja se kai tarkoitus juuri onkin. Kiero! 

Hitto, että tekis mieli sanoa mun mielipide hänestä päin pläsiä, mutten uskalla, kun ei tiiä mitä sieltä tulee. Joku kolmas maailmansota, jonka jälkeen mä oisin ihan raadeltu ja hän vaan viheltelisi. 

Siks puran ennemmin vihaani häntä kohtaan kirjottamalla tänne ja hänelle esitän kuin kaikki olisi hyvin, kunnes nostan kytkintä. 

Vierailija
16/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: Millainen miehen suhde on äitiinsä? On tehty jonkin verran tutkimusta, joka viittaisi siihen, että huonon äitisuhteen omaavat miehet painottaisivat parisuhteessa tavallista enemmän naisen ulkonäön tärkeyttä. Mielenkiintoista.

Vierailija
17/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde, ehkä vähän liiankin. On tainnut jäädä käytöstavat opettamatta. Hemmoteltu. 

Vierailija
18/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei edes käyttyäydy noin, kun miehesi. Eikä hyvällä itsetunnolla varustettu nainen siedä tuollasta kohtelua. Vaan lähtee menemään.

Vierailija
19/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi valita. Voi valita sellaista mallinaisista jotka ovat kiinnostuneet vain miehen rahoista ja jotka muutenkin laittavat materian kaiken muun edelle, mm. hyvän seksin edelle.

...eli käytännössä kaikista mallinaisista.

Vierailija
20/41 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mallinainen ainakin on tosi mukava, en mä tajua, miks kaikki mallit muka olisi luonteeltaan jotenkin *ulkkuja. 

Empaattisen oloinen ihminen, joku tuitumpi ois pistänyt miestä jo pataan, kun viesteily vaikutti jo vähän ahdistelulta. Tosin on kyllä varmaan tottunutkin siihen.