Jokainen suomalainen lenti ulkomaille vähintään kahdesti vuodessa
Missä kaikki alla kävit? Vastasiko lomareissu odotuksiani? Entä lentomatka? Miltä nyt tuntuu kun enää ei pääse ulkomaille? Kuinka aiot pärjätä ilman lentämistä?
Kommentit (76)
Olen käynyt ulkomailla viimeksi 2016. Oli laivareissu. Sekin toki paha juttu tänä päivänä.
Että haistapa ap pska!
Lensin viimeksi Ruotsiin työmatkalle vuonna 2008. Sitä ennen Kreikkaan 2006. Kotimaanlento viimeksi 2009 (työ).
En ole ikänäni lentänyt yhtään minnekään.
Kummallinen aloitus.
48v
Vierailija kirjoitti:
Vihaan lentämistä ja olen lentänyt viimeksi 2015, sitä edellinen kerta tais olla 2000-luvun alussa. Eli joku tai jotkut on lennelleet munkin puolesta kaikki nämä vuodet.
Kun lentää mannertenvälisiä bisneksessä tai peräti firstissä niin siinä on edelleen jotain hienoa.
Halpalentoyhtiön ahtaus ja ankeus taas... yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu on lentänyt minunkin lennot, sillä yhtään lentomatkaa en ole tehnyt.
Varmaan joku vihreä aino pennanen...
Normaali määrä varmaan kolme reissua/vuosi. Kaks rantalomaa ja yks kaupunkiloma tai toisinpäin. Jonain vuosina kas kumpaakin. Nyt jo eka kaupunkiloma peruuntui, rantaloman kohtalo vielä epäselvä. Joka tapauksessa lähdetään reissuun heti kun tää tilanne vaan selkenee.
Ruotsinlaivalla oli 2005, sen jälkeen en ole matkustanut.
Sori ap, mutta kaikki me EI olla KUOLEMANENKELEITÄ.
En ole lentinyt viiteentoista vuoteen minnekään, enkä aio lentiä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta kaikki me EI olla KUOLEMANENKELEITÄ.
Ai miten ihanaa!! Draamakuningatar saapui paikalle 😂😂😂
Lentiny en ole ikinö, mutta lentää meinaan jatkossakin.
En ole lentänyt eläessäni kertaakaan, enkä aio lähitulevaisuudessakaan. N26
Olen lentänyt ulkomaille viimeksi 90-luvulla luokkaretkellä. Sen jälkeen muulla tavoin pari kertaa naapurimaissa.
Enpä ole lentänyt. Se joka on lennellyt minunkin puolesta saa siis vastata.
Olen lentokoneella matkustanut viimeksi vuonna 1991, joten joku toinen on kyllä lentänyt ihan hemmetin paljon minun matkojani tässä näinä lähes 30 vuotena, liki 60 tilastomatkaani jo siis mennyt jonkun muun piikkiin.
Ilmeisesti lentiminen on siis yleisempää kuin lentäminen.
Mä olen kerran lentänyt elämäni aikana. Kävin briteissä v. 2005.
T. 50v.
Ap:n trollitehtaassa on ilmeisesti lennetty niin paljon, että *soomi* on jäänyt oppimatta....
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi lensin vuonna 2016, Etelä-Amerikkaan. Oli huikea kuukauden mittainen omatoimireissu, todellakin vastasi odotuksia. Sen jälkeen ei ole toistaiseksi ollut tarvetta tai halua lentää.
Eiköhän tuo 2 kertaa vuodessa ole keskiarvo; yksi tuttu lentää työmatkojen takia Helsinki-Oulu-väliä varmaan kerran kuukaudessa, äkkiähän tuollaisista kertyy lukemia nostamaan tilastoja.
Helsinki-Oulu -lento ei kyllä nosta ulkomaanlentojen tilastoa, vaikka Oulu onkin vähän toisesta maailmasta.
Vihaan lentämistä ja olen lentänyt viimeksi 2015, sitä edellinen kerta tais olla 2000-luvun alussa. Eli joku tai jotkut on lennelleet munkin puolesta kaikki nämä vuodet.