Jokainen suomalainen lenti ulkomaille vähintään kahdesti vuodessa
Missä kaikki alla kävit? Vastasiko lomareissu odotuksiani? Entä lentomatka? Miltä nyt tuntuu kun enää ei pääse ulkomaille? Kuinka aiot pärjätä ilman lentämistä?
Kommentit (76)
LenSi, ei lenTi.
T: Lentänyt viimeksi vuonna 1996
Olen lentänyt ulkomaille 3 kertaa elämässäni ja olen jo vanha. 2002, 2004 ja 2010.
Kiva että toiset ovat päässeet nauttimaan minunkin puolestani auringosta ja turkooseista merivesistä. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Normaali määrä varmaan kolme reissua/vuosi. Kaks rantalomaa ja yks kaupunkiloma tai toisinpäin. Jonain vuosina kas kumpaakin. Nyt jo eka kaupunkiloma peruuntui, rantaloman kohtalo vielä epäselvä. Joka tapauksessa lähdetään reissuun heti kun tää tilanne vaan selkenee.
Sinunkaltaiset mätäpaiseet saisi viedä korona tai tsunami, teidän vuoksi koko maailma kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan lentämistä entiseen malliin kun tämä hässäkkä on ohi.
Pari viikkoa sitten tultiin edelliseltä reissulta ja seuraavia suunnitellaan.
Lapsettomilla on toi helppoa, kun ei tarvi miettiä mihin kuntoon maapallo jää kun aika jättää
Höpsönhöpsön. Mun vanhemmat ei olleet lentokoneessa koskaan. Eivät Ruotsia lukuunottamatta koskaan ulkomailla. Ja minä olen lentänyt keskimäärin kerran 5,5 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali määrä varmaan kolme reissua/vuosi. Kaks rantalomaa ja yks kaupunkiloma tai toisinpäin. Jonain vuosina kas kumpaakin. Nyt jo eka kaupunkiloma peruuntui, rantaloman kohtalo vielä epäselvä. Joka tapauksessa lähdetään reissuun heti kun tää tilanne vaan selkenee.
Sinunkaltaiset mätäpaiseet saisi viedä korona tai tsunami, teidän vuoksi koko maailma kärsii.
Ja oikeasti, ei ketään kiinnosta sun kaltaisten hihhuleiden syyttelyt. Ihmiset tulevat matkustamaan tämänkin jälkeen.
En ole koskaan lentänyt mihinkään, enkä lennä. Tallinnassakin olen käynyt viimeksi 5 vuotta sitten.
Viimeksi lensin Ruotsiin vuonna 2010, sen jälkeen en ole lentänyt, eikä ole tarvetta. Pärjään ihan hiton hyvin ilman ulkomaanmatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti, ei ketään kiinnosta sun kaltaisten hihhuleiden syyttelyt. Ihmiset tulevat matkustamaan tämänkin jälkeen.
Ja jos ja kun ajatellaan ihan realistisesti mikä on lentoliikenteen päästöjen osuus globaalilla tasolla kaikesta saastuttamisesta niin ihmetyttää miks just yksityishenkilöiden muutamat lentomatkat on nimetty maailman suurimmaksi synniksi (2-3% jos ei ole tiedossa). Ja asioitahan voi kompensoida, mikäs se onkaan se suurin ilmastoteko? Tehdä yksi lapsi vähemmän, tämä ollaan sekä minä että puoliso toteutettu.
Ne on bloggarit ynnä muut somebeibit, jotka lentelee muidenkin edestä. Oih, täytyy päästä irti arjesta, kaukomaiden biitseille keikistelemään etc. Näitä löytyy joka lähtöön, ja kansa maksaa.
En ole ympäristösyistä periaatteesta lentänyt vuoden 1997 jälkeen. Olen eläissäni tehnyt yhden lentomatkan. Huomaahan sen nyt miten suuri uhka lentäminen on myös tautien muodossa. Tauti ei olisi tänne tullut mikäli ei lennettäisi kuin päättömät kanat ympäriinsä.
En ole vielä kertaakaan lentänyt mihinkään vaikka olen 35v. Ei kertakaikkiaan löydä tyhmempää haaskausta kuin lapioida rahaa lentokoneeseen.
1992 ulkomaille ja takaisin, ja heti 2012 uudestaan. Siinä ne sitten olikin.
Olen 40 ja tehnyt 7 yhdensuuntaista lentomatkaa.
En ole lentänyt 15 vuoteen, enkä ikinä täysi-ikäisenä.
Itse lennän 2kert/viikko Saksaan ja Hollantiin. Hollannin tuomiset on yleensä olleet paljon halutumpia..