Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen suomalainen lenti ulkomaille vähintään kahdesti vuodessa

Vierailija
19.03.2020 |

Missä kaikki alla kävit? Vastasiko lomareissu odotuksiani? Entä lentomatka? Miltä nyt tuntuu kun enää ei pääse ulkomaille? Kuinka aiot pärjätä ilman lentämistä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja kun otetaan bisneslentäjät/työmatkalaiset luvusta pois, niin ollaan ka alle 1 per naama.

Mitä tahansa yhteiskunnan tuhoamisen tähden t:ViherPutin ap?

Itse lennän 2kert/viikko Saksaan ja Hollantiin. Hollannin tuomiset on yleensä olleet paljon halutumpia..

Vierailija
62/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LenSi, ei lenTi.

T: Lentänyt viimeksi vuonna 1996

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt ulkomaille 3 kertaa elämässäni ja olen jo vanha. 2002, 2004 ja 2010.

Kiva että toiset ovat päässeet nauttimaan minunkin puolestani auringosta ja turkooseista merivesistä. Ihanaa.

Vierailija
64/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali määrä varmaan kolme reissua/vuosi. Kaks rantalomaa ja yks kaupunkiloma tai toisinpäin. Jonain vuosina kas kumpaakin. Nyt jo eka kaupunkiloma peruuntui, rantaloman kohtalo vielä epäselvä. Joka tapauksessa lähdetään reissuun heti kun tää tilanne vaan selkenee.

Sinunkaltaiset mätäpaiseet saisi viedä korona tai tsunami, teidän vuoksi koko maailma kärsii.

Vierailija
65/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan lentämistä entiseen malliin kun tämä hässäkkä on ohi.

Pari viikkoa sitten tultiin edelliseltä reissulta ja seuraavia suunnitellaan.

Lapsettomilla on toi helppoa, kun ei tarvi miettiä mihin kuntoon maapallo jää kun aika jättää

Vierailija
66/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsönhöpsön. Mun vanhemmat ei olleet lentokoneessa koskaan. Eivät Ruotsia lukuunottamatta koskaan ulkomailla. Ja minä olen lentänyt keskimäärin kerran 5,5 vuodessa.

Vierailija
67/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali määrä varmaan kolme reissua/vuosi. Kaks rantalomaa ja yks kaupunkiloma tai toisinpäin. Jonain vuosina kas kumpaakin. Nyt jo eka kaupunkiloma peruuntui, rantaloman kohtalo vielä epäselvä. Joka tapauksessa lähdetään reissuun heti kun tää tilanne vaan selkenee.

Sinunkaltaiset mätäpaiseet saisi viedä korona tai tsunami, teidän vuoksi koko maailma kärsii.

Ja oikeasti, ei ketään kiinnosta sun kaltaisten hihhuleiden syyttelyt. Ihmiset tulevat matkustamaan tämänkin jälkeen.

Vierailija
68/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lentänyt mihinkään, enkä lennä. Tallinnassakin olen käynyt viimeksi 5 vuotta sitten.

Vierailija
69/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lensin Ruotsiin vuonna 2010, sen jälkeen en ole lentänyt, eikä ole tarvetta. Pärjään ihan hiton hyvin ilman ulkomaanmatkoja.

Vierailija
70/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti, ei ketään kiinnosta sun kaltaisten hihhuleiden syyttelyt. Ihmiset tulevat matkustamaan tämänkin jälkeen.

Ja jos ja kun ajatellaan ihan realistisesti mikä on lentoliikenteen päästöjen osuus globaalilla tasolla kaikesta saastuttamisesta niin ihmetyttää miks just yksityishenkilöiden muutamat lentomatkat on nimetty maailman suurimmaksi synniksi (2-3% jos ei ole tiedossa). Ja asioitahan voi kompensoida, mikäs se onkaan se suurin ilmastoteko? Tehdä yksi lapsi vähemmän, tämä ollaan sekä minä että puoliso toteutettu.

Vierailija
71/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on bloggarit ynnä muut somebeibit, jotka lentelee muidenkin edestä. Oih, täytyy päästä irti arjesta, kaukomaiden biitseille keikistelemään etc. Näitä löytyy joka lähtöön, ja kansa maksaa.

Vierailija
72/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ympäristösyistä periaatteesta lentänyt vuoden 1997 jälkeen. Olen eläissäni tehnyt yhden lentomatkan. Huomaahan sen nyt miten suuri uhka lentäminen on myös tautien muodossa. Tauti ei olisi tänne tullut mikäli ei lennettäisi kuin päättömät kanat ympäriinsä.

Vierailija
73/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan lentänyt mihinkään vaikka olen 35v. Ei kertakaikkiaan löydä tyhmempää haaskausta kuin lapioida rahaa lentokoneeseen.

Vierailija
74/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1992 ulkomaille ja takaisin, ja heti 2012 uudestaan. Siinä ne sitten olikin.

Vierailija
75/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja tehnyt 7 yhdensuuntaista lentomatkaa.

Vierailija
76/76 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lentänyt 15 vuoteen, enkä ikinä täysi-ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi