Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osaako kukaan äkkiseltään sanoa, milloin maksetaan KELAN asumistuki ja äitiyspäiväraha?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuukaudet on erimittaisia siksi eräpäivä saattaa siirtyä alku tai loppukuulle. Viimeinen erä tietysti maksetaan silloin kuin äitiysloma loppuu eikä sitä tarvitse jäädä odottamaan esim kahta viikkoa.
Alue: Aihe vapaa
maksetaan kait la:n mukaan eli vissiin samoihin aikoihin kun on la. Mulla ainakin näin: la olleet kuun alkupuolella ja ä-päiväraha maksettu samoihin aikoihin aina kuusta, riippuen tietysti onko pankkipäivä vai ei eli jos se osuu viikonlopulle niin aiemmin.