Vilahteletko alasti lapsesi etäoppitunnin taustalla?
Kangasalan koulun rehtori kehottaa vanhempia pukemaan vaatteet päälle. Jonkun operaukan verkkokalvoille oli palanut kuva kalsareissa viuhahtelevasta oppilaan isästä.
Kommentit (31)
Vilahtelen, en laita housuja. Kotona olen.
totta kai!
tilaisuus täytyy käyttää hyväksi!
Mä vahingossa vilahdin yöpuvussa ja sekin oli lapsen mielestä nolouden huippu.
Juu helikopteria pyörittelen taustalla.
Valitettavasti ei ole videoyhteyttä.
Viina helpottaa etätyöläistä tässä. Data-analytiikkaa voi tehdä myös pikku pierussa.
Oikeesti. Nyt pitää jo pukeutua oikeaoppisesti kotona ollessa. Eli katso illalla moneltako lapsesi on koneella opiskelemassa. Jos useampi lapsi, niin sitä suuremmalla syyllä: pidä suorat housut petisi vierellä ja pue ne välittömästi jalkaasi aamulla kun heräät. Näin voit huoletta siirtyä paikasta toiseen kotonasi.
Äidit voivat liikuskella missä vetimissä nyt huvittaa, stringitkin käy - jos muita ei osaa käyttää.
En tietenkään, mitä hauskaa siinä olisi? Sen sijaan esiinnyn siellä taustalla naamiaisasussa. Olenkin tilannut tähän kuukauden varalle lukuisia erilaisia hassunhauskoja asuja.
Voi tätä viuhahtelija isiä, huomenna sitten aamutoimiin päivävaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Viina helpottaa etätyöläistä tässä. Data-analytiikkaa voi tehdä myös pikku pierussa.
Hahha, totta! :D pikku jurriset välitanssit kehiin aika ajoin työn lomassa, toki alasti tai aamutakkisillaan :D
Jos hyvin käy, ei enää kutsuta lasten vanhempainiltoihin. Tai no, voi käydä niinkin, että sittenhän se kutsu vasta käykin kaikkien etäopiskelu-taustasekoilun sivutuotteena...
Ei herranen aika, eihän sitä alasti voi olla. Mulla on pikkarit jalassa sentään.
Ajattelin laittaa tisseihin jotkut tupsut nännien peitoksi kun lapsi valittaa että pitäisi olla enemmän vaatetta.
Turhaa miesvihaa. Tuo reksi sanoi Ilta-Sanomissa, että miehellä oli black horset jalassa. Oli siis katsonut niin tarkasti, että oli erottanut vaatebrändinkin. Taisi vähän kiihottaa seksikäs dädi.
Eihän sitä videota kannata kaksisuuntaisen pitää jos pitää videota edes olla.
Tottakait. Haluan huomiota. Tänään strippasin yhdelle opelle netin välityksellä. Oujeee!
Vierailija kirjoitti:
Projektityöläisellä kuten minulla sama juttu. Joskus on tosin jäänyt muutamaksi hetkeksi vahingossa kamera päälle kun on ensin jutellut jonkun kaverin kanssa ja sitten tulee työpuhelu ja istun ties missä vaatetuksessa tatskat näkyvillä tai sikari suussa :) Siitä seuraa salamannopea kameran sulkemisoperaatio ja myötähäpeä itseäni kohtaan, varsinkin jos siellä Skype -konferenssin vastapuolella istuu vaikka bisnesmiehiä jostain Jordaniasta tms.
Onneksi on oma lapsi jo kirjoittamassa, ei oo noita etäopintoja enää. 80% ajasta open ruudun täyttäisi jomman kumman kissan kuono, se väistyisi ja minä viuhuisin virttyneessä aamutakissa ohi, ja lopun ajasta poika istuisi hiljaa "Tonnin seteli" -ilme kasvoillaan.