Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa lapset ulkoilivat koko päivän!

Vierailija
18.03.2020 |

Vein lapsen klo 8 päiväkotiin aamupalalle. Olivat siirtyneet ulos 8:30 ja sisälle klo 11 syömään. Ruuan jälkeen kuuntelivat sadun patjoilla ja klo 13 olivat taas pihalla. Välipala tarjottiin ulkona ja itse pääsin hakemaan lasta vasta klo 16:30, jolloin lapsi oli jo aivan kylmissään. Eihän tämä näin voi mennä että päiväkodista tuli joku puistohoitopaikka! Ei yhtään leikkiaikaa kuulemma sisällä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minka ihmeen takia

Vierailija
2/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Oli hyvä kelikin. Laita riittävästi vaatetta mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, lapset ulkoilivat!! :o

Vierailija
4/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä aivan usko

Vierailija
5/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minka ihmeen takia

Varmaan pelkäsivät koronaa. Älä pidä liian pitkään siellä jos et halua että lapsi on ulkona.

Vierailija
6/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs tarkkaan kertoivat sulle nuo kellon ajat

Vierailija
7/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 6 vuotiaskin osaa jo kertoa mitä päivän aikana tapahtuu. Ja itseasiassa kyllä, kertoivat päiväkodin toimesta. Suorastaan ylpeillen.

Mitenhän hoitaneet vessatukset..

Vierailija
8/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on erityisen fiksua tässä tilanteessa! Ja olivathan he sisällä, päivän aikana 2 ja puoli tuntia tuon mukaan!

Vierailija
9/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä lapset vessaan pääse. Ulkoilusta ei ole lapselle mitään haittaa, päin vastoin. Saa liikkua ja purkaa energiaa niin paljon kuin mieli tekee. Vanhemman vastuulla on pukea lapsi päiväkotiin asiallisesti ja laittaa tarpeeksi varavaatteita mukaan. Onhan ne lapset ennenkin viettänyt pihalla aikaa päivät pitkät.

Vierailija
10/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 6 vuotiaskin osaa jo kertoa mitä päivän aikana tapahtuu. Ja itseasiassa kyllä, kertoivat päiväkodin toimesta. Suorastaan ylpeillen.

Mitenhän hoitaneet vessatukset..

no eikö se 6-v kertonut saiko mennä vessaan jos oli hätä

Vierailija
11/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona elää sisäpinnoilla, joten järkevämpää olla ulkona.

Vierailija
12/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että on olemassa sellaisia luontopäiväkoteja ja -eskareita, joissa ollaan aina ulkona! Ei sovi kurahousuallergisille, mutta muille oikein hyvä vaihtoehto!

Vierailija
13/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki muutkin yksiköt toimivat samoin!

Vierailija
14/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa ulkoilussa siis on?

Vierailija
15/21 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world broblems!

Vierailija
16/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kuitenkaan uskoo ihan kaikkea, mitä 6vee sanoo 🙉 Eskarissa kun olen töissä niin lasten jutut saattaa olla mitä sattuu. Tällä viikollakin on kuullut "mulla on koronavirus" - rallatuksia tms. useamman kerran. Et varmaankaan ap halua, että lapsesi kaupassa lauleskelee ko. juttuja?

Vierailija
17/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuitenkaan uskoo ihan kaikkea, mitä 6vee sanoo 🙉 Eskarissa kun olen töissä niin lasten jutut saattaa olla mitä sattuu. Tällä viikollakin on kuullut "mulla on koronavirus" - rallatuksia tms. useamman kerran. Et varmaankaan ap halua, että lapsesi kaupassa lauleskelee ko. juttuja?

No minä todellakin toivon että ulkoilevat. On pakko viedä lapsi päiväkotiin kuudeksi tunniksi. Toivoisin että eivät olisi sisällä ollenkaan vaan ulkoilisivat koko ajan. Rukkaset kädessä, kypärämyssy päässä pienempi riski saada tartunta. Ja illalla kotona voidaan viihtyä sitten sisällä. Metsäalue on päiväkotia lähellä, sinne vaan kaikki!

Vierailija
18/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rangaistaan lapsia tästä tilanteesta? Ei ole oikein.

Vierailija
19/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huomenna vaan enemmän lämmintä vaatetta päälle. Tuo on hyvä tapa ehkäistä sitä tartuntaa.

Vierailija
20/21 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kotihoidossa lapsena. Mulla on hämäriä muistikuvia, että joskus kovalla vesisateella oltiin sisällä ja kiukuteltiin, kun ei pääse ulos. Pikkusade ei haitannut. Syömään sitten huudeltiin. Ei ollut vuodenajasta riippuvaista, milloin oltiin ulkona. Eikä ollut edes sen tason vaatteita saatavana kuin nykypäivänä. Pue lapsesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan