Ketään ei siis huoleta poikkeustilan massiiviset talousvaikutukset?
Tuohan tulee näkymään meidän kaikkien toimeentulossa ja palveluissa tavalla tai toisella. Tästä ei kukaan huolissaan?
Kommentit (65)
”Euroopassa on nyt ainakin 3 421 kuolonuhria”.
Huhhuh... eihän tuo ole yhtään mitään!!! Vaikka luku satakertaistuisi niin mitä sitten.
Olen 48.
Miksi alapeukutatte? Eikö tavallinen suomalainen siis saisi vaurastua? Olisiko parempinettä rahat menisivöt jo valmiiksi rikkaille tai vielä parempaa, ulkomaille?
Ei ihme ettei tämö pikkusieluinen kansa koskaan vaurastu kun on tärkeämpää että estää naapurin vaurastumisen kuin että itse vaurastuisi.
Eikö teitä hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole huolissaan. Talous saa vapaasti tuhoutua, yritykset mennä konkurssiin ja koko yksityinen sektori ja työpaikat huuhtoutua vessanpöntöstä alas, että saadaan muutama jo muutenkin kuolemassa oleva vanhus pelastettua. Mahtavaa priorisointia.
Miten vanhukset tähän liittyy? Ei näitä karanteeneja vanhusten takia pidetä vaan jotta kaikki ei sairastuisi vaan lapset pääsisivät pian takaisin kouluun ja aikuiset töihin.
Alle 60 vuotiaiden kuolleisuus koronaan on kausi-influenssan luokkaa. Kuolleisuus nousee selkeästi vasta ikäryhmässä +70 ja sielläkin vain heidän osaltaan, joilla pohjalla vakavia sairauksia.
Minkään asian takia kokonaisen valtion tai jopa maanosan yksityistä sektoria ja miljoonia työpaikkoja ei pidä tuhota. Tämä on aivan käsittämätöntä.
Marin ja muut kommarit yrittivät epätoivoisesti pitää talouden rattaat pyörimässä ja estää valtavan konkurssiaallon.
Tämä ei kyllä mahdu minun matikkaani, täsmentäisitkö vähän lisää yksilömäärinä.
Koko maailmassa koronaan kuollut vain muutama tuhat ihmistä. Eli ei yhtään mitään. Koko hysteria on täysin käsittämätöntä idiotismia.
Täh? Toimeentulotuki terveille tulee paljon halvemmaksi kuin sairaille.
Olen huolissani vain ja ainoastaan aloitukseen liittyvistä asioista. Tervetuloa lama ja toivottavasti et viipyisi kovin pitkään.