Pitääkö ihmisen meikata?
En tykkää meikata arkisin. Aikuinen tytär huutaa etten voi lähteä ilman meikkiä ihmisten ilmoille.
Kommentit (24)
Ei tarvi. Lopetin.meikkaamisen 10 vuotta sitten ja ihon kunto parani huomattavasti.
T. +40n
Ei pidä. Tyttäresi reaktio on ylimitoitettu ja tarpeeton. Miten se muka vaikuttaa hänen elämäänsä, jos sinä et käytä meikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä. Tyttäresi reaktio on ylimitoitettu ja tarpeeton. Miten se muka vaikuttaa hänen elämäänsä, jos sinä et käytä meikkiä?
No vaikuttaa varmaan ainakin siten, että ei kehtaa näyttäytyä ap:n seurassa ja häpeää, että epäsiistin näköinen ap on hänen äitinsä.
En ole tähän ikään 60+ keksinyt yhtään syytä, miksi minä meikkaisin. Joskus meikkasin juhliin, nyt en enää niihinkään.
Ja olen nainen, miehet harvemmin tällaista pohtivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikuttaa varmaan ainakin siten, että ei kehtaa näyttäytyä ap:n seurassa ja häpeää, että epäsiistin näköinen ap on hänen äitinsä.
Epäsiisteys ei korjaannu meikillä vaan usein pahenee.
Meikkaaminen kuuluu aamurutiineihini. Meikkaan siis joka päivä ja hyvillä tuotteilla. Puhdistan ihon joka ilta. Minulla on hyvä iho etten sanoisi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Lopetin.meikkaamisen 10 vuotta sitten ja ihon kunto parani huomattavasti.
T. +40n
Meikkaan joka päivä ja iho on täydellisessä kunnossa. Puhdistan meikit joka ilta puhdistusöljyllä ja pesen sen jälkeen kasvot hellävaraisella geelillä. Ja tietysti päälle kasvovesi, seerumi ja voiteet. Ilmeisesti et puhdistanut kasvojasi kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikitön nainen on epäsiisti mutta mies ei?
Ripsivärin sipaisu ei vie aikaa arki aamuna sen enempää kun hampaidenpesu.
En koe sitä vaivana vaan pirstää ilmettä ja en saa konmentteja,- oletko kipeä vai krapulassa
Vierailija kirjoitti:
En koe sitä vaivana vaan pirstää ilmettä ja en saa konmentteja,- oletko kipeä vai krapulassa
No jotain pahasti vinossa, jos tulee tuollaisia kysymyksiä.
Taas tämä autistimies joka ei ymmärrä meikkaamista esiintymässä naisena 😂
Katsopas huviksesi kuinka monella tuolla on oikeasti meikkiä kasvoilla. Aasiassa on harvassa meikittömät naiset.
En meikkaa kuin juhliin. Juuri kävin ostaan uuden meikkivoiteen tapaisen pikkujouluun, jotta vähän saa ihoa tasoitettua. En jaksaisi mitään meikkirumbaa. Ihan out noista meikeistä olen. Kaikenmoista purkkia ja purnukkaa kaupassa oli. Bb-voidetta lähdin ostaan, mutta ei sillä nimellä mitään löytynyt. Joku tinted cream kuitenkin ja ehkä sävy oikea.
Kukaan ei ole koskaan meikkaamattomuuttani ihmetellyt. Miehiä on ympärillä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotain pahasti vinossa, jos tulee tuollaisia kysymyksiä.
Niin, olen saanut syntymälahjaksi hyvin värittömät silmät ja kulmakarvat ja ripset.
Pidä sinä turpasi kiinni apina
Eikö meikkavat ymmärrä että sen ehostuksen alla on vähemmän kaunis ihminen
Ei 😎