Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä kieltäytyminen, miten kumppani reagoi?

Vierailija
18.03.2020 |

Millaisia erilaisia reaktioita olette saaneet tilanteissa, joissa olette kieltäytyneet seksistä? En nyt puhu mistään deittisovellusten tai baarin pilkun jälkeen tulleista tuntemattomien vonkailuista, vaan ihan suhteessa, säädössä tms tapahtuneissa. Itselläni on ollut laidasta laitaan:

- Eräs hyväksyi asian ja sanoi pelkän hellyyden (pussailun, halailun jne) olevan muutenkin se, mitä eniten kaipaa.
- Eräs möksähti ja aloitti dramaattisen itsesäälissä kieriskelyn kuinka hän ei vaan ole seksuaalisesti haluttava.
- Eräs suuttui, luuli että fiilisten puuttuminen minulta oli vain kosto hänelle jostain mitä hän oli aiemmin sanonut.
- Eräs syytti huijaamisesta ja "antamisen ymmärtämisestä" ja lähti lätkimään.
- Eräs yritti raiskata.

Itse olen heteronainen ja nämä reaktiot miehiltä. En tosin usko, että sukupuolella on näissä asioissa väliä. Eiköhän seksistä kieltäytymiseen osaa naisetkin suhtautua huonosti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alkavat haukkumaan. Yksi uhkaili raiskauksella ..

N23

Vierailija
2/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, entinen mieheni suuttui, jos en suostunut seksiin. Tosin hän ei itse koskaan suostunut seksiin aloitteestani, koska ei kuulemma voinut harrastaa seksiä, jos ei ollut sillä tuulella. Hissi hänellä ei mennyt ylös asti edes silloin, kun kysyin, miten hän sitten kuvittelee, että itse haluaisin harrastaa seksiä, kun hän tekee aloitteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyi ihanan herrasmiesmäisesti ja ymmärsi heti. Halusi kuitenkin pian sen jälkeen lopettaa suhteen, uskon tuon olleen aika painava syy.

Vierailija
4/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti OK. Jos pysyvä tila, niin etsisin uuden naisystävän. M41

Vierailija
5/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos useasti kieltäytyy niin parempi lopettaa koko suhde.

Vierailija
6/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdessä parisuhteessa tullut pihtaamista vastaan miehen puolelta. Lopulta kyllästyin ja lähdin suhteesta, suurimpana syynä juurikin seksin puute. 

Vierailija
7/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kieltäytynyt 40 vuoden avioliiton aikana. Keskeyttämään ollaan jouduttu joskus eri syistä (lapset, vieraat, vatsatauti jne.).

Vierailija
8/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kieltäytynyt jo niin monta kertaa että en jaksa enää edes ehdottaa. Odotan että hän tekee aloitteen seuraavaksi. En tiedä meneekö siihen yksi vai kaksi vuosikymmentä vai tapahtuuko koskaan.

Vierailija
9/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kieltäytynyt jo niin monta kertaa että en jaksa enää edes ehdottaa. Odotan että hän tekee aloitteen seuraavaksi. En tiedä meneekö siihen yksi vai kaksi vuosikymmentä vai tapahtuuko koskaan.

Tuskin tapahtuu koskaan. Kannattaa alkaa katsella halukkaampaa naista. Ehkä sellaisia on vielä jossakin?

Vierailija
10/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tapahtuu koskaan. Kannattaa alkaa katsella halukkaampaa naista. Ehkä sellaisia on vielä jossakin?

Minullakin vaimo kieltäytyi niin monesti että en enää viitsinyt mitään ehdottaakaan, ja erokin seurasi aika pian.

Ei sen puoleen että olisin halukkaampaakaan seuraa löytänyt, mutta eipähän tarvitse katkeroitua enempää.

Vierailija
11/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väkisinkin siinä tulee ajatus että onko minussa jotain vikaa jos toinen aina vaan kieltäytyy. Parempi olla yksikseen kuin tuollaisen ainaisen kieltäytyjän kanssa.

Vierailija
12/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole mikään pakollinen velvollisuus. Jos kumppani ei useinkaan tahdo seksiä, kannattaa keskustella enemmän, eikä vaan asennoitua että "ei sitte". 

Monessa tilanteessa haluton haluaisi haluta. Kärsii itse ja kumppani kärsii. Sitten päälle vielä kumppanin murjottaminen seksittömyydestä. 

Taustalla on monesti muita asioita, turvattomuutta, luottamuspulaa etc. Kannatan vahvasti keskustelemista, kun kuitenkin parisuhteessa olette. Kannattaa yrittää tehdä jotain parantaakseen tilannetta sen sijaan että vain nostaa kädet pystyyn. 

Vierailija
13/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole mikään pakollinen velvollisuus. Jos kumppani ei useinkaan tahdo seksiä, kannattaa keskustella enemmän, eikä vaan asennoitua että "ei sitte". 

Monessa tilanteessa haluton haluaisi haluta. Kärsii itse ja kumppani kärsii. Sitten päälle vielä kumppanin murjottaminen seksittömyydestä. 

Taustalla on monesti muita asioita, turvattomuutta, luottamuspulaa etc. Kannatan vahvasti keskustelemista, kun kuitenkin parisuhteessa olette. Kannattaa yrittää tehdä jotain parantaakseen tilannetta sen sijaan että vain nostaa kädet pystyyn. 

Näin varmasti perinteisessä parisuhteessa. Mutta usein vaikkapa avioeron jälkeen naisystävä/miesystäväjutut on sellaista kevyempää heilastelua. Jos niissä seksi ei luista, kannattaa aika nopeasti hypätä seuraavaan kukkaan. Etenkin nyt, kun se on niin helppoa Tinderin avulla.

Vierailija
14/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilomököttämistä tms.

Vierailija
15/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytyi ihanan herrasmiesmäisesti ja ymmärsi heti. Halusi kuitenkin pian sen jälkeen lopettaa suhteen, uskon tuon olleen aika painava syy.

Ja hyvä syy olikin.

Vierailija
16/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja ollut joitain kertoja se joka on kieltäytynyt.  Olen saanut kuulla olevani mahdollisesti sairas, kun kuulemma kukaan terve mies ei koskaan kieläydy seksistä. - Kuulemma ei ole koskaan ennenkään kieltäytynyt, vaan kuulemma yritänee jopa raiskaa.  ( - Naisen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun kysyin, että pitääkö hän ihan oikeasti raiskausta ja seksiä yhtenä ja samana asiana; minusta kun ne ovat aivan eriasioita, tai ainakin erinomaisen kaukana toisistaan.  

Lisäksi olen kuullut epäilyt siitä, että minulla on joku toinen. - Kun en ole vielä neljänsienkään treffien yhteydessä ehny elettäkään, että haluaisin seksiä hänen kanssaan, enkä ole edes yritänyt suudella. (- Kiva kuitenkin olin halannu häntä -kerran)    

Tai kuinka rakastan vain työtäni ja jatko--opintojani ja ihan liian paljon lukemisa ja pakenemista lenkille. 

Ja tai kuinka oikeasti olen kaappihomo  (Ed .siis eri henkilöiden esitämiä väitteitä).

Lisäksi vielä Kumppanin ryhtyminen marttyyriksi; uskottelu siiä, että olisin kyllä valmis hänen kanssaan seksiin mutta kun hän on ....eikä hän ole ... vaan on... 

Vierailija
17/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä alkavat haukkumaan. Yksi uhkaili raiskauksella ..

N23

Tätä olen itse huomannut kanssa. Aina aletaan haukkumaan just lutkaksi tai huoraksi... Mikä on jotenkin ihan outtoa. Nämä ovat olleet siis kun ollaan treffailtu/seurustelun alkuvaiheessa.

Vierailija
18/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se jaksa loukkaantua, hänkin kieltäytyy joskus kun teen aloitteen. Aina vaan ei tee mieli.

Vierailija
19/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein saman päätöksen ja kohta on 5 vuotta menny ja vaimo vaikuttaa hyvin tyytyväiseltä.

Vierailija
20/25 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan kieltäytynyt suhteessa tai vakikumppanin kanssa.

Jos mies ei jaksa joka päivä niin olen pettynyt, mutta sitten hellitään ja ollaan lähekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä