Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää miksi riskiryhmäläiset ovat töissä?

Vierailija
18.03.2020 |

Puoliso kuuluu riskiryhmään joten siksi asia kiinnostaa, ja kun tutkin asiaa niin totta tosiaan, riskiryhmäläiset nuoret, ja aikuiset (siis ei-vanhukset) käyvät ihan normaalisti töissä.

Nyt ei mennyt ihan oikein. Mun mielestä pienten lasten riskiryhmä-äiti olisi paljon tärkeämpi suojella kuin riskiryhmä-vanhus. Tai pientä riskiryhmä-lasta (näistä ollut juttua iltiksessä) tärkeämpi suojella kuin harmaita panttereita.

Miten tässä nyt taas kävi näin että riskiryhmä-lapset, riskiryhmä-nuoret ja riskiryhmä-työssäkäyvät ovat vailla mitään suojaa tai oikeutta saada siirto turvallisiin työtehtäviin? Ainako ja iänkaikkisesti suomen tärkeimmät ihmiset on vanhuksia?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä riskiryhmäläisille ilmoitettiin, että palkatonta vapaata saa juuri niin paljon kuin haluaa. Pitää vain ilmoittaa esimiehelle, mistä alkaen on kotona.

Jostain syystä kukaan ei jäänyt pois töistä.

Miksi riskiryhmässä ei ajatella omaa etua?

Koska kohta on vuorossa yt:t ja lomautukset. Silloin katsotaan työkuntoiset ja -haluiset. Eikä taatusti muistella mitään riskiryhmiä.

Ei asiat ole koskaan noin mustavalkoisia. Itse olen riskiryhmäläinen ja ottanut sen takia kaksi viikkoa palkatonta. Olen myös kiistattomasti tiimini pätevin, ja voin sanoa, että työpanoksellani teen firmalle rahaa aivan eri mittakaavassa kuin jotkut kollegani. Selvästikin istuu tiukassa tämä kuva "riskiryhmäläisestä" jonain toinen jalka jo haudassa köhivänä yhteiskunnan riippakivenä.

Vierailija
62/62 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käyn, mutta siirryin etätöihin. Onneksi oli se mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi