Sinkkuäidille sulhanen
Nyt haetaan sinkkumammoille sulhasedokkaita!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006443864.html?utm_campaign=tf…
"Syksyllä alkavaan ohjelmaan haetaan parhaillaan sinkkumiehiä, jotka haluaisivat löytää rakkauden ja olisivat valmiita astumaan mukaan sinkkuäitien elämään."
Kommentit (99)
"Jotka...olisivat valmiita astumaan mukaan sinkkuäitien elämään" on täysin väärä tapa aloittaa uusperhe. Uusperheessä on tärkeää, että luodaan se uusi perhe yhdessä ja otetaan kaikkien tarpeet ja toiveet huomioon. Lapsettoman osapuolen ei kuulu täyttää jonkun toisen perhe-elämää ja olla se puuttuva palanen, joka sopeutuu ja muovaa itselleen perheelle sopivan. Kaikkien kuuluu sopeutua. Säännöt luodaan yhdessä.
Mielenkiintoinen ohjelmaformaatti kyllä. Pitänee katsoa. Toivottavasti lasten yksityisyyttä suojellaan tarpeeksi.
Itse olen siis aiemmin ollut lapsettomana "äitipuolena" uusperheessä, joka ei toiminut. Nykyään olen yksinhuoltajaäiti. Eli mulla on näkemystä kummaltakin puolelta. Tiedän, mitä haasteita mulla itselläni olisi vastassa, mikäli löytäisin miellyttävän kumppanin ja hän haluaisi perustaa kanssani perheen.
En ymmärrä miks Tuomo on lähtenyt edes tähän mukaan. Mukava kaveri mut sen tyyppinen et viihtyy yksin ja hieman laskelmoi. Itsellä saman tyyppisestä kaverista kokemusta ja mahdoton luoda suhdetta jos toinen vain skannaa ja siirtyy sit eteenpäin. Ehkä jopa liian itsenäinen, ei tarvi naista elämäänsä ku pärjää helpommin yksin.
Eikös tässä lapsetkin olleet yksillä treffeillä mukana?
Tietääkö kukaan miten tässä kävi? Onko parit enää yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Hanna ja Kaisa eivät ainakaan jatkaneet.
Vierailija kirjoitti:
SINK = Single income no kids
SINGLE = yksi kpl, yksin
Suomeksi oikea termi ilman amerikan hattarahöttöä on YH.
Paitsi että englanniksi on myös ilmaus ”single mom” eli yh mamma.
Tietääkö kukaan, mistä naisten mekot oli?
Kaisan puhetyyli oli niin töksötystä. Tavallaan, tavallaan, tavallaan,
Timo vaikutti kyllä siirappipuheiselta pleijeriltä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, mistä naisten mekot oli?
Kaisan puhetyyli oli niin töksötystä. Tavallaan, tavallaan, tavallaan,
Oli kyllä tosi kivoja vaatteita, etenkin Hannalla.
Mietin, että mikä Kaisan ammatti on, joku hr-henkilö, kun jokaisen kanssa oli niin virallinen äänensävy ja sanavalinnat. Ei ottanut selvää mitä ajattelee tai mistä edes tykkää vapaa-ajalla. Oli niin joku rooli päällä koko ajan, joko tarkoituksella tai tahattomasti.
Luontevin oli Hanna. Oikeaa keskustelua ja hänestä tuli välittävä ja vilpitön olo. Sellainen, että näkee heti mitä saa.
Noora luotti siihen, riittää kun on söpö ja kikattaa, niin kaikki ihastuvat. Loppujen lopuksi kuitenkin hänkään ei näyttänyt täysin omalta itseltään. Ei kukaan kikata joka päivä kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Timo on vain turkulainen. Mun mielestä siihen nähden varsin kivan oloinen. :D Menevä tyyppi, joka olisi sopinut Hannalle.
Nooralle Jesse
Kaisalle Tero
Hannalle Lasse
Miten tässä kävi?
Noora valitsi Jessen, Hanna Timon ja Kaisa Tuomon.
Seiskan mukaan sai juuri kolme rikostuomiota. Ei vissiin kestänyt, kun nainen päätti suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan mukaan sai juuri kolme rikostuomiota. Ei vissiin kestänyt, kun nainen päätti suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuomo on ainakin Tinderissä.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vikaa niissä on.
Aika paljon, jos telkkarin avulla pitää miestä itselleen yrittää metsästää.
Ei oo kiinnostavia naisia näistä kukaan. Miks pitää lähteä itseään nolaamaan telkkariin? Ois varmaan lähiöbaarisra löytynyt joku äijä kaikille. Todella tylsä ohjelma.