Sinkkuäidille sulhanen
Nyt haetaan sinkkumammoille sulhasedokkaita!
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006443864.html?utm_campaign=tf…
"Syksyllä alkavaan ohjelmaan haetaan parhaillaan sinkkumiehiä, jotka haluaisivat löytää rakkauden ja olisivat valmiita astumaan mukaan sinkkuäitien elämään."
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Heh, tajusin, että olen käynyt deiteillä erään sulhasehdokkaan kanssa. Teki selväksi, että ei halunnut naista, jolla on lapsia vaan elää parisuhdetta vain aikuisten kesken. Toivottavasti tämän sinkkuäidin lapset siis ovat jo aikuisia.
Mä repesin kun näin ton yhden naaman vuosien takaa Tinderistä. Kertoi silloin jo haluavansa tosi-TV:hen, mutta ei halua naista, jolla on lapsia. Näköjään mieli muuttunut vai oisko vaan telkkariin pääsyn vuoksi tuolla.
Useampi mies on Tinderistä tuttu.
Yksi noista sulhasista oli jokunen vuosi sitten Toisenlaiset äidit tai perheet-ohjelmassa.
Miksi Iida ei olekaan tässä mukana? Onko joku huomannut blogissaan tai somessa mainintaa?
”Niin harmi, etten ole mukana! Tuotantoyhtiö valitsi viidestä mainoksissa olleesta äidistä kolme mukaan ohjelmaan ja minä en ollut yksi heistä.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tajusin, että olen käynyt deiteillä erään sulhasehdokkaan kanssa. Teki selväksi, että ei halunnut naista, jolla on lapsia vaan elää parisuhdetta vain aikuisten kesken. Toivottavasti tämän sinkkuäidin lapset siis ovat jo aikuisia.
Mä repesin kun näin ton yhden naaman vuosien takaa Tinderistä. Kertoi silloin jo haluavansa tosi-TV:hen, mutta ei halua naista, jolla on lapsia. Näköjään mieli muuttunut vai oisko vaan telkkariin pääsyn vuoksi tuolla.[/
Jep, sama mies. Vajaa vuosi sitten oli lapsiasiassa vielä jyrkkä. Kerrottakoon, että itselläni on lapsia.
Yritin katsoa - aika teennäistä settiä, plääh. Kunhan tekokynnet ja asu fittaa niin se riittää -fiilis. Ja ukot näyttää rouvien tapaan aika pleijereiltä.
Ei kiinnosta. Maajussit kivempia.
Vähän tylsä eka jakso. Se. Perusteella voin jo lyödä vetoa, että Kaisa valitsee palomiehen.
Eräs Kaisan ehdokkaista vaikutti jotenkin sekavalle ja erikoiselle 🤔
Minusta nuo naiset ovat ulkoiselta olemukseltaan aika tavallisia. Ihan kiva, ettei ole mitään kaunottaria vaan norminäköisiä ihmisiä. En tiedä, onko heille yritetty luoda hienostelevaa olemusta vai onko kaikilla se alunperinkin.
Tuollaiseen sarjaan en itse lähtisi, jos oma suurin meriittini tuossa olisi miesten etsinnän kannalta, että minulla on lapsia 🙄 Jotenkin todella outo kuvio.
Sarjassa tuskin muodostuu mitään pitkäkestoisia liittoja. Suurin osa taitaa vain kaivata julkisuutta
Näin miehenä voin sanoa että kyllä tuo Noora on sitten ihana. Ihanat silmät. Toiset kaksi ei säväytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Haha, olisikohan pitänyt pyrkiä tuohon. Miehenä siis. Vaikkei näissäkään tunnu tavismiehellä mitään jakoa olevan. Aina näihinkin jostain löytyy niitä isoleukaisia ekonomeja, jotka ovat entisiä liigatason kiekkoilijoita.
Naisen näkökulmasta miestarjonta ei näyttänyt ollenkaan tuolta. Piritan kyselessä naisilta toiveita/odotuksia miesten suhteen, ajattelin että sinkkuäideille olisi paikalla olleiden miesten sijasta kelvannut mieluusti juontajan entinen. Että jos antaisit sen exäsi numeron?
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies on Tinderistä tuttu.
Se pn yritettävä useammalla rinatamalla, jos jossain onnistaisi.
Olisi ollut mukava, jos Iida olisi ollut mukana ohjelmassa!
Kaisan miesten joukossa on parikin helmeä, myös Nooralla aika hyviä ehdokkaita, Hannalla selvästi huonoimmat ehdokkaat, ainakin näin ulkoisen habituksen perusteella.
Iidasta joku saisi hyvän vaimon, mutta luulen että hänen tapansa kertoa KAIKKI asiansa seuraajilleen, vähentää mätsejä. Minusta itsestäni tuntuisi epämiellyttävältä, jos puoliso kertoisi kaikki asiansa julkisuuteen!
ohuita persoonallisuuksia, Noora hirveä kikattaja ja Hanna huippuvaativa