Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäidille sulhanen

Vierailija
18.03.2020 |

Nyt haetaan sinkkumammoille sulhasedokkaita!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006443864.html?utm_campaign=tf…

"Syksyllä alkavaan ohjelmaan haetaan parhaillaan sinkkumiehiä, jotka haluaisivat löytää rakkauden ja olisivat valmiita astumaan mukaan sinkkuäitien elämään."

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää palstalaisten mielipide tämän mansen likan ja palomiehen keissistä. Tuliko samat vibat kuin ea-matti ja miran tapauksessa?

Todella erikoinen päätös valita tämä palomies kun ystävätkin sanoivat ettei mitään kemiaa ole nähtävissä.

Vierailija
62/99 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuon Kaisa Metson tuleva ukko ostaa sille kenkiä, kun kouluaikoina tuo likka oli lainannut kenkiäni lupaa kysymättä. Ihmeteltiin mihin oli kässäluokasta kadonneet. Olisiko neiti vähän älykkyysosamääränsä kehittänyt vuosien varrella.

Kaisa lainasi minulta rahaa joskus eikä koskaan maksanut velkojaan. Onhan tuosta paljon, mutta epärehellinen oli nuorena ainakin. Minä, Minä, Minä. Huomionkipeä pissis.

Vierailija
64/99 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuon Kaisa Metson tuleva ukko ostaa sille kenkiä, kun kouluaikoina tuo likka oli lainannut kenkiäni lupaa kysymättä. Ihmeteltiin mihin oli kässäluokasta kadonneet. Olisiko neiti vähän älykkyysosamääränsä kehittänyt vuosien varrella.

Kaisa lainasi minulta rahaa joskus eikä koskaan maksanut velkojaan. Onhan tuosta paljon, mutta epärehellinen oli nuorena ainakin. Minä, Minä, Minä. Huomionkipeä pissis.

Eipä kannata lähteä tosirealityyn, jos mennneisyydessä on haamuja!!😂

Vierailija
65/99 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonu ton kokonaan jo viime syksynä DPlaystä kun olin kerran kipeenä ja otin sen sen Estonia dokumentin takia ja sit katoin tonki sarjan kun ei muutakaan tekemistä ollut. Haluutteko tietää jotain?

Vierailija
66/99 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tv5!

Vierailija
67/99 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti tuomitsevia kommenteja täällä. Kyllä yh-äideillekin on oikeus rakkauteen. Hirveetä lukea kuinka he vain muka etsivät "elättäjää" eikö teistä rakkautta ole olemassa enää?

Vierailija
68/99 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerro tuliko palomiehestä ja Kaisasta pari?

Vierailija
69/99 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hanna jätti Matin pois? Hän oli mielestäni paras vaihtoehto.

Vierailija
70/99 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on saatukin deittiohjelmasta TYLSÄ!!? Kaikki tyypit kuin puu-ukkoja.

Vierailija
71/99 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tässä kävi? Kuka valitsi kenet? T. Utelias

Vierailija
72/99 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin normaalin oloisia ihmisiä löydetty tosi-tv:hen!

Vierailija
73/99 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä siinä Matissa oli vikana? Vaikutti kaikin puolin ”täydelliseltä”.

Nooralle ei mun mielestä ole sopivaa miestä tuolla. Noora on kyllä todella söpö.

Vierailija
74/99 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että Hanna valitsee Matin. Heidän välinen kemia näkyi tosi hyvin katsojillekin asti.

Tietääkö joku, mitä Hanna tarkoitti sillä, että he ovat niin erilaisia? Kumpikin liikunnallisia, myönteisiä ihmisiä, jotka pitävät luonnossa olemisesta ym.

Vierailija
75/99 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kaisa löysi rikkaan miehen, jotta voi maksaa velkansa!

Vierailija
76/99 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa valitsi palomiehen

Vierailija
77/99 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni pari on vielä yhdessä? Olisko joku hyvä mies vapaana? Kaverin puolesta kyselen...

Vierailija
78/99 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponge kirjoitti:

Kuinkahan moni pari on vielä yhdessä? Olisko joku hyvä mies vapaana? Kaverin puolesta kyselen...

Muakin kiinnostaa..

Vierailija
79/99 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko jollain tietoa näiden suhdestatuksista? Harmittaa kun näissä ohjelmissa pariutuneista ei kuitenkaan yleensä tule mitään, on liikaa välimatkaa tms.

Vierailija
80/99 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up. Onko jollain tietoa näiden suhdestatuksista? Harmittaa kun näissä ohjelmissa pariutuneista ei kuitenkaan yleensä tule mitään, on liikaa välimatkaa tms.

Nopeella vakoilulla ainakin Jani näyttäs löytäneen rakkauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän