Sivut

Kommentit (990)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti kyllä alakerran juoksut ja kolinat...
Alakerrassa juostaan niin kovaa että se meteli kuuluu ylös kerrostalossa!!
Kakaralla kengät jalassa ettei vaan kaadu kun juoksee laminaatilla joka hemmetin päivä aamulla ja illalla keskiyöhön...meikä hankkii koripallon ja kun kakaran pitäis alkaa nukkua niin tasan alan pomputtaa sitä makkarissa ja aamulla heti kanssa.
Muutenkin ihme rytmi noilla intialaisilla, ihan pienet lapset valotetaan että nukkuvat sitten aamulla!

Taas se alkoi, viimeiset kovat juoksu kolinat yöllä 24.00
jälkeen ja nyt kakara nousi puol 10 ja heti sama meteli,mä melkeen toivon että kaatuisi ja löis päänsä!!

Muutenkin tuon perheen kanssa ottanut yhteen kun polttivat avotulta parvekkeella kera sytytysnesteiden sanoin että parvekkeella vain sähkägrilli sallittua,hirvee katku tuli sisään vaikka kaikki kiinni,joo huus heti huoraks...minua välittömästi..siinä se anti mitä noilta voi odottaa ja pitäis olla niin suopea!!

Ja oon lomalla nyt mutta kuitenkin!!

Vierailija

"Ihana" entinen naapuri soiti isänöitsijälle ja poliiseille kaksoisvauvojeni itkusta. Huuteli myös parvekkeelta että "hei lehmä, hiljennä ne kakarat". Välillä toivoin että mieheni olisi  joku 190 cm bodari eikä 172cm  laiha  silmälasipäinen luikku, ei nimittäin olisi naapuri silloin uskaltanut varmastikaan huudella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä inhoon näitä kerrostalokyttääjiä...muuttakaa johonkin muuhun asuntoratkaisuun jos muiden ihmisten äänet häiritsee kopperossa jossa siis naapurit ylhäällä alhaalla ja joka sivuilla!

Vierailija

Minä asun isossa talossa jossa tietyt perheet ei aiheuta mitään häiriöitä. Tietyt joista ei saa mainita elää taas ihan kuin pellossa. Lapset juoksevat pitkin käytäviä ja pihoja vielä klo 00:00 jälkeen ja käytävässä pelataan pallopelejä, heitellään kaikki roskat ympäriinsä ja vanhemmat eivät tajua kieltää vaikka lapset hakkaisivat patteria koko päivän. Pyykkitupavuorot ovat ihan yhtä hell vettiä kun eihän niitä tarvitse noudattaa kun ei muka ymmärretä suo mea. Lapset eivät leiki pihalla vaan tappelevat ja ovat hyvin vihamielisiä suo mea kohtaan. Olen ilmoittanut tästä poliisille ja poliisi otti pihan tarkkailuun

Vierailija

Oon kyllä niin jälkeenjään....🤣
En vaan käsitä..on niin tyhmän näköistä pitää luuri ilmassa ja puhua siihen jonnin joutavia ja vielä liikenteessä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä niin jälkeenjään....🤣
En vaan käsitä..on niin tyhmän näköistä pitää luuri ilmassa ja puhua siihen jonnin joutavia ja vielä liikenteessä..

Sen verran joo että tämäkin meni väärään ketjuun👍

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä inhoon näitä kerrostalokyttääjiä...muuttakaa johonkin muuhun asuntoratkaisuun jos muiden ihmisten äänet häiritsee kopperossa jossa siis naapurit ylhäällä alhaalla ja joka sivuilla!

Joo en mä kyllä mitään kyttäää ihan kuulee loistavasti kun keskellä yötä juostaan ympäri asuntoa kengät jalassa!!

Vierailija

Tämä asunto missä asunut 25vuotta vuokralla on ihan vaan vähän muuttunut...
Alhaalla intialaisia molemmissa päädyissä ghaanalaisia ja vieressä turkkilaisia,
35v samassa duunissa jäin työttömäksi ja siinä meni sitten luottotiedotkin vähän vaikee muuttaa kun ei saa edes vit...vakuutusta....
Tervetuloa vaan tänne kuuntelemaan niin ei paljon kannata huudella kyttääjistä!
Niillä ei ole mitään hajua yö hiljaisuudesta valita sitten noista kun tarvii jonkun muunkin mutta eihän noi toisistaan edes valittais,porataan keskellä yötä!!

kuikiu

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikinä tullut mieleen hakata pattereita missään asuessani. Meidän alakerran ihmisiä kuulemma ärsyttää normaali kävely yläkerrassa, ilman kenkiä. Pitäisi varmaan ryömiä, että heillä olisi täysin hiljaista.

No voi kuule, yläkerrassa sattuu asumaan kanta-astuja. Se meteli on ihan sanoin kuvaamatonta, tervetuloa kuuntelemaan jos et usko! Riehuvat kakarat kuuluvat myös selkeästi, etsinkin parhaillaan uutta asuntoa. Ei enää ikinä kerrostaloon! Tuon kämpän pariskunnalla on myös ilmeisesti kännipäissään jahdata toisiaan ja kaatuilla ympäriinsä.

Niiinpä

Vierailija kirjoitti:
Tämä asunto missä asunut 25vuotta vuokralla on ihan vaan vähän muuttunut...
Alhaalla intialaisia molemmissa päädyissä ghaanalaisia ja vieressä turkkilaisia,
35v samassa duunissa jäin työttömäksi ja siinä meni sitten luottotiedotkin vähän vaikee muuttaa kun ei saa edes vit...vakuutusta....
Tervetuloa vaan tänne kuuntelemaan niin ei paljon kannata huudella kyttääjistä!
Niillä ei ole mitään hajua yö hiljaisuudesta valita sitten noista kun tarvii jonkun muunkin mutta eihän noi toisistaan edes valittais,porataan keskellä yötä!!

Kaverilla samanlaisia kokemuksia, yläpuolella ja vieressä asuu arabeja. Aloittavat meluamisen silloin kun alkaa hiljaisuus, kiva mennä väsyneenä töihin ja vuokraajia ei kiinnosta.

Vierailija

Asun uudessa kerrostalossa. Täällä kuuluu silloin tällöin jyrähdys, joka on ilmeisesti jokin ääniefekti joka tulee bassokaiuttimien kautta. Usein tuota kuuluu vielä 23-24 välissä, joten en voi mennä ajoissa nukkumaan. Nyt lomalla tuota vielä kestää mutta ensi viikolla alkaa työt ja sitten taas väsyttää.  En tiedä mistä se tulee, mutta jos saan selville niin en tyydy vain kohteliaasti pyytämään että lopettaisi. Olen katsellut asuntoilmoituksia mutta ei ole vielä löytynyt sopivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia minä, yksin asuva ihminen joka viihdyn mainiosti 25 neliön kopissa, muuttaisin omakotitaloon? Tuskin saan omakotitaloa alle 30 neliöisenä sillä en enempää tilaa tarvitse. Sen sijaan miksi nämä suurperheet asuvat ja mekastavat kerrostaloissa eikä siellä omakotitaloissa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa maksaa vähän enemmän, niin pääsee paremmin näistä lieveilmiöistä eroon... Pari sataa euroa kuussa on sen rauhan arvoista.

Ei välttämättä pääse...ja mun tapauksen jo selvitin vakuutuksesta..

Kuuluu hyvin lorinaa

Uudet asunnot . Äänet kuuluu seinien läpi ihan tavallinen puhe parvekkeilla on vaan lastulevy välissä ennen oli kiviseiniä . Kuuluu kun naapuri kusee tai pitää juhlat tai riitelee erilailla kuin vanhemmissa taloissa . Kuuluu myös hissin äänet ja kolinat käyttävistä eikä ennen kuulunut kun oli kunnon betonia seinät eikä kaikunut näin . Nykyongelma on jo sekin kun tungetaan toisen sauna vuorolle ihan pokkana , samaan aikaan toisen pukukoppivuoroon vaikka vuorot lukee seinässä käytävissä . Sitä vaan niinku eletään että mitä vaan voi tehdä . Eipä työpaikoilla törmää runkkaajiin hiplaajiin mikä aiheuttaa vaaraa keskittyä työtehtäviin . Ehkä opetusta kouluissa pitää lisätä . Myös varastamisesta väärentämisestä naisten kohtelusta naisen vapaudesta pukeutua liikkua uida pyöräillä ihmisoikeuksia pitää opettaa eri uskonnoille . Bussissa on miehiä näyttää runkkaajaliikkeitä housun etumuksestaan . Jopa lihava isovatsainen mies alkoi puhua peniksestä missä vanhoja naisia kuulolla. Ei kaikki sovi joka paikkaan . Kun bordelleja pidetään lähiöissä ne käyttäjät näkyy kuuluu naapureihin . Kaikki näkee ne ketkä siellä käy . Myös liikehuoneissa sen näkee jos ei aina kuule . Että nähty on ketkä niissä käy . Yksikinsomalimies vaimo lapset naapurissa käy ... yksikin arabimies käy ...näkyy kaikki näkee kun ne käy . Aina ei tarvi ääntä mutta äänet kuuluu eniten uusissa taloissa .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa maksaa vähän enemmän, niin pääsee paremmin näistä lieveilmiöistä eroon... Pari sataa euroa kuussa on sen rauhan arvoista.

Ei välttämättä. Itse asun talossa jossa vuokrat 200 kalliimmat kuin alueella muissa taloissa ja juuri täällä nuo etelästä tulleet asuvat ja luovat oikein mukavan ja rikkaan kulttuurillisen ympäristön. Kyllä värisee muttei kulttuuri vaan äänitasot yöllä ja intiasta tulleet aloittavat jo klo 07:00 ihanan metelöinnin. Lopettavat tappeluun keskiyöllä jolloin vielä tummemmat aloittavat käytävässä juoksentelun ja muun ihme paskan käyttäytymisen oikein koko suvun voimin ihanasti

Vierailija

Meidän yläkerran kanta-astujat muuttaa tänään pois! Jeeeeee! Enää ei tarvi nukkua kuulosuojaimet päässä. Nämä siis aloittivat aina illalla yhdentoista jälkeen ravaamisen ja huonekalujen roudaamisen edestakaisin (ainakin siltä kuulosti). Koskaan ennen ei ole mokomanlaisia naapureita ollut, vaikka vuosia oon kerrostalossa viihtynyt. Tämäkin rauhallinen talo hyvällä alueella. Mua ei haittaa jos päivisin rymistää, mutta öisin kyllä haluan nukkua rauhassa. Olin liian kiltti enkä viitsinyt tuosta asiasta mainita, kun jouduin jo öisestä laulamisesta ja huutamisesta sanomaan. Odottelin vain, että muuttaisivat pois, ja tänään se päivä on. Jotenkin tuntui tyhmältä, että olisin mennyt sanomaan että voisitteko öisin kävellä varovaisemmin ja käyttää huonekaluissa huopatassuja. Kuten itse teen.  Mutta kyllä se oikeasti on vittumaista kuunneltavaa, varsinkin kun se toistuu joka yö ja tuntien ajan. Mikäs siinä valvoessa jos ei aamulla tarvi herätä...

Vierailija

Käyn suihkussa koska haluan, yleensä yöllä, molemmissa kodeissamme (kerros/rivitalo). Muutoin olemme hiljaista väkeä. Lapsella allergia-aikaan voi nenä vuotaa verta voimakkaasti. Veriset petivaatteet ja vaatteet laitan koneeseen välittömästi oli vuorokaudenaika mikä tahansa. Muuten ne olisi aika liki pilalla.
En ole valituksia kuullut, eikä ne näihin faktoihin millään tavoin vaikuttaisi jos kuulisin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat