Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako Foodorasta tilata ruokaa tai käyttää Foodien kauppakassipalvelua?

Vierailija
18.03.2020 |

Ettei ostosten mukana sitten tule korona? En ole käynyt ulkona pariin päivään klronatilanteen takia. Nyt kuitenkin ainoa kaveri sairastui eikä pääsekään toimittamaansa minulle ruokia joita lupautui ostamaan. Kyllä potuttaa tämä Suomen tilanne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassipalvelu on pahoin ruuhkautunut. Tilaa nyt heti jos haluat syödä ensi viikolla.

Vierailija
2/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisten ravintoloiden hygienaiataso hyvinäkin aikoina sellainen, että mietin miten sieltä viitsii tilata. Nyt en tosiaan tilaa. Kauppakassipalvelua voisin käyttää, mutta käyn itse kaupassa jättäen kauppakssin riskiryhmäläisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet terve, selvittäisin kyllä, mistä voisi hakea vaikka noutoruokaa.

Tai pistäisin hengityssuojan päälle ja kertishanskat käteen ja kävisin kaupassa.

Aidosti sairastuneilla tai karanteenissa olevilla ei ole tuollaista mahdollisuutta.

Vierailija
4/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodoran sivuilta voi tilata ruoat oven eteen ilman ihmis kontaktia. sitten pakkaukset pois hanskat kädessä, jonka jälkeen käsien pesu ja pizzat kuumaan uuniin joksikin aikaa, niin eiköhän pöpökammoisetkin pysty niitä syömään ihan rauhassa.

Vierailija
5/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se ostosten mukana tulla kantoi sen sitten kaveri tai joku palvelu.

Vierailija
6/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä tilaisin, niin hakisin sen pussin kumirukkasin ja sitten veisin sen pussin uv-valoon (auringonvalo) hetkeksi ja vasta sitten koskisin siihen.

"Karanteeniin" pieneksi hetkeksi kaikki tilaukset nyt laitettava, kun ne saapuu kotiin.

Vierailija
7/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tilaisin, niin hakisin sen pussin kumirukkasin ja sitten veisin sen pussin uv-valoon (auringonvalo) hetkeksi ja vasta sitten koskisin siihen.

"Karanteeniin" pieneksi hetkeksi kaikki tilaukset nyt laitettava, kun ne saapuu kotiin.

Ihan turhaa placeboa. Siinä on niin paljon katvealueita ettei se "säteilytys" auta mitään. Parempaan tulokseen pääsisi kun pyyhkii kaikki ostokset jollain liinalla ja pesee kädet. Ei tarvite edes hanskoja.

Vierailija
8/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa placeboa. Siinä on niin paljon katvealueita ettei se "säteilytys" auta mitään. Parempaan tulokseen pääsisi kun pyyhkii kaikki ostokset jollain liinalla ja pesee kädet. Ei tarvite edes hanskoja.

Hanskat kädessä kannattaa ottaa ne tuotteet pois pussista ja laittaa pöydälle johon tulee auringonsädettä, antaa niiden olla siinä ja välillä käännellä niitä.

Koronavirus ei elä tällaisessa ympäristössä, eikä tuota tarvitse tehdä kuin 10 min, eli voi tehdä myös kylmäketjun tuotteille.

Vierailija
9/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus miten hukassa ihmiset ovat.

Vierailija
10/10 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus miten hukassa ihmiset ovat.

Sinä kun et ole hukassa, niin valaise toki kuinka asiat todella menee. Ihmiset odottavat.