Miten poikkeuslait muuttavat arkeasi?
Minulla ei juuri mitenkään. Olen muutenkin suurimmaksi osaksi kotosalla aina. Mies käy töissä. Toinen tytär on kuitenkin etäopetuksessa ja toinen toistaiseksi työharjoittelussa.
Kommentit (5)
Meillä on koko perhe (minä, mies, ysiluokkalainen) etätöissä kotona. Normaalisti olisin toimistolla, kun aiemmin etätöiden tekemiseen on suhtauduttu vähän nihkeästi, mutta maanantaina tuli käsky tietyille henkilöille välttää samoissa tiloissa työskentelemistä, joten väistyin suosiolla kotiin luvan kanssa (aiemmin olen tottunut tekmään jo etätöitä, joten minulle tässä ei ole mitään ongelmaa).
Kauppaostoksia tehdään harkiten ja käytetään mahdollisuuksien mukaan verkkokauppaa.
Teinin urheiluharrastus loppui kuin seinään, on jäljellä enää omatoimtreenaus. Käytännössä pallon kanssa ei voi oikein tehdä yhtään mitään, vain fysiikkaa ja peruskuntoa voi treenata kotitreenillä ja lenkkeilemällä.
Lomautuksessa. Lapsi myöskin kotona kun on iso erityisryhmä joten päätettiin jäädä etäopetukseen.
Tähän mennessä ei ole vaikuttanut mitenkään kun en käy missään vaan oleskelen kotona valtaosan ajasta muutenkin.
Mun arki muuttuu siten, että käyn harvemmin kaupassa, en asioi muualla, laitan useammin ruokaa, tiskaan ja pyykkään enempi, katson että lapset saa koulutyönsä tehtyä.
Töissä käyn normaalisti.
Näen vähemmän vanhempia aikuisia lapsiani ja teinit on kotona etäopiskelemassa. Muuten elämä on samanlaista kuin ennen.