Ketkä mielestänne ovat koronakriisin voittajia?
Ketkä käärivät rahat, keiillä riittää töitä ja ketkä hyötyvät?
Sari sairaanhoitaja on varmasti suosituin vastaus työn suhteen, mutta mihin sinulla menee nyt rahaa, jos sitä on ja mistä olet säästänyt?
Kommentit (57)
Lähikaupassa on normaalia kovempi kuhina, joten ainakin meidän lähikauppias.
No en tiedä, onko Sari Sairaanhoitaja voittaja, paremminkin työuupunut.
Vähittäiskauppiaat, apteekit, suojavarusteiden valmistajat, lääkärit, hoitajat.
Suoratoistopalvelut, pehmopaperiteollisuus ja introvertit.
Netin suoratoistopalvelut ja verkkokaupat käärivät rahat.
Paikat, joilla on kotiinkuljetus, käärivät myös rahat.
Minä kuulun voittajiin, koska olen nuori perusterve aikuinen, työpaikkani on turvattu ja mulla on yli 300 000 € perintörahoja tilillä odottamassa että pörssikurssit laskee tarpeeksi.
Suoratoistopalvelut ja pelifirmat.
Aika harvat voittavat, kun maailma syöksyy lamaan. Lyhyellä tähtäimellä käsidesin ja hengityssuojien valmistajat varmaan.
Rikkaiden vanhusten tulevat perilliset. Nyt vain odotellaan miljoonaa omalle tilille, se on kohta tilipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun voittajiin, koska olen nuori perusterve aikuinen, työpaikkani on turvattu ja mulla on yli 300 000 € perintörahoja tilillä odottamassa että pörssikurssit laskee tarpeeksi.
ja mulla ei ole elämässäni ketään ihmisiä, joten ei tarvitse heidän puolestaan pelätä.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, onko Sari Sairaanhoitaja voittaja, paremminkin työuupunut.
Niinpä. Ja kun rankan aherruksen jälkeen on aikaa ruveta miettimään palkankorotuksia, todetaan että rahaa ei ole koska lama heikentää kuntien taloustilannetta merkittävästi pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden vanhusten tulevat perilliset. Nyt vain odotellaan miljoonaa omalle tilille, se on kohta tilipäivä.
Tässä ei nyt kai ole mitään uutta,olisi voittajia ilman coronaakin.
Kaupan kassat. Saavat ainakin pitää työnsä.
Peliala on ainakin yksi. Xbox livekin ehti jo kaatua kun pelaajia on tällä hetkellä niin paljon. Ihmisillä aikaa pelata videopelejä kotona.
Koronakiihkoilijat (kokevat henkisen voiton) ja Amazon.