Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tottelemattomista vanhuksista valittavat

Vierailija
18.03.2020 |

Suomessa muodostumassa ikäpyramidi, jota ei pystytä kannattelemaan laskeneen syntyvyyden takia. Eläkkeisiin vain ei ole rahaa.

Joten annetaan niiden vanhusten nyt käydä ulkona, jos siltä tuntuu. Ehkä se helpottaa sitä painetta pyramidin pohjalla oleville.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhukset alkavat saada koronatartuntoja niin terveydenhuoltojärjestelmä romahtaa. Siitä olisi haittaa jo meille nuoremmillekin, jos esim. liikenneonnettomuuteen joutuneet eivät pääsisikään sairaalaan kun kaikki hoitopaikat olisivat täynnä.

Tietenkin jos koronaan sairastuneet vanhukset vain jätettäisiin kuolemaan, vanhusten tottelemattomuus ei olisi ongelma. Mutta sellaista tuskin kukaan toivoo.

Vierailija
2/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä haluta viemään rajoitettuja tehohoitopaikkoja. Jos ei suostu noudattamaan hallintovallan asettamia päätöksiä, niin silloin pitäisi samantien luopua oikeudesta sairaanhoitopalveluihin. Törkeää itsekkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä kun ei kukaan normaalitilanteessakaan ala tehohoitaa mitään 85+ ihmisiä. Ne laitetaan morfiinitippaan ja annetaan kuolla nestehukkaan. Miksi niitä tässä tilanteessa nyt pitäisi pelastaa koronan takia jos niitä ei pelasteta kerran minkään muunkaan keuhkotaudin iskiessä.

Vierailija
4/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on varoittava esimerkki näistä tottelemattomista.

Siellähän ikäihmiset eivät kuunnelleet mitään varoituksia, eivät uskoneet ja naureskelivat koko "nuhalle".

Tilanne ryöstäytyi totaalisesti käsistä. Karmea määrä kuolleita.

Vierailija
5/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää niille videoita ympäri maailmaa teho-osastoilta ja sairastuneiden kertomuksia kuinka kipeitä olivat.

Onneksi oma äitini 75v ei ole tuollainen mäntti.

Vierailija
6/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit tietävät parhaiten. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kiukuttelevien, itsekkäiden vanhusten takia meillä on kohta ulkonaliikkumiskielto jota valvoo poliisi ja armeija. Pitäisi yrittää nyt ajatella omaa nenäänsä pidemmälle, meidän ihan kaikkien.

Vierailija
8/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että tottelevat. Massoittain krematoitujen ruumiiden haju on kuvottava.

Vierailija
9/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisivät edes sairaana kotona! Eilenkin joku muori köhi päälle (olen kaupankassa). Oli vielä ukkonsa kanssa liikkeellä, joten olisi varmaan se mies voinut ihan yksin siellä kaupassa käydä...

Vierailija
10/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule liikkumiskieltoa, ei emme ole poliisivaltio.

Vierailija
11/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaessa tulee jos ei muuten mene perille.

Vierailija
12/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sinäkö sen määräät?! HAH!

Vierailija
13/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tarvitsee raitista ilmaa. Minäpä tiedän, että poliisin resurssit menevät aivan muuhun kuin vanhusten vahtimiseen. Oletko sinä poliisilaitoksen työntekijä, minä olen.

Vierailija
14/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veisi korona samalla sitten kaikki mt-ongelmaiset nuoret sairaseläkeläiset, niin eipähän tarvitsisi veronmaksajien heidänkään elämistään jatkossa kustantaa.

Kuten myös mt-ongelmaiset vanhukset, jotka ovat ikänsä vetäneet lonkkaa tekemättä töitä.

Vierailija
15/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tarvitsee raitista ilmaa. Minäpä tiedän, että poliisin resurssit menevät aivan muuhun kuin vanhusten vahtimiseen. Oletko sinä poliisilaitoksen työntekijä, minä olen.

Etpä taida olla, jos et ole kuullut puolustusvoimista ja virka-avusta.

Vierailija
16/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisillään raskaana, ja Koronan vuoksi isä ei mm. pääse edes vierailemaan lapsivuodeosastolla. Siellä pärjäilen vauvan kanssa. Synnytykseen sentään näillä näkymin pääsee, ellei mitään oireita. V•tuttaa aika raskaasti, että me joudutaan joustamaan näin elämän ratkaisevilla hetkillä villikkomummeleiden vuoksi. Puhumattakaan siitä, millaisia katastrofaalisia vaikutuksia tällä on taloudelle. Aivan h•lvetin itsekästä väkeä.

Vierailija
17/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyisivät edes sairaana kotona! Eilenkin joku muori köhi päälle (olen kaupankassa). Oli vielä ukkonsa kanssa liikkeellä, joten olisi varmaan se mies voinut ihan yksin siellä kaupassa käydä...

Aspan/kassalle pitäisi työnantajan puolesta tarjota maskeja ja suojalaseja 😡

Mikäli mitenkään voit niin yritä itse hommata suojavälineet

Vierailija
18/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja sinäkö sen määräät?! HAH!

Hallitushan sen määrää. Etkö kuullut kun Ohisalo sanoi että koko työkalupakki ei ole vielä käytössä. Kun se otetaan kokonaan käyttöön, tulee voimaan myös valvottava ulkonaliikkumiskielto. Ääliö.

Vierailija
19/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nähnyt nyt joka kauppareissulla nimenomaan vanhuksia yskimässä ja limailemassa vailla huolen häivääkään. Hyvä kun viitsivät pään kääntää kassaneidistä sivuun. Voi v*ttu!!!!!! Mikä siinä on niin vaikeaa? Ja huom, en puhu mistään oikeasti ikälopuista satavuotiaista joiden psyykkinen tila on tasoa mikä-maa-mikä-valuutta. Ehkä seitsenkymppisiä olivat. Yhdelle muorille jo tiuskaisin asiasta.

T. Riskiryhmäläinen, joka haluaa jatkossakin elää, tehdä töitä ja hoitaa lapsiaan

Vierailija
20/55 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä haluta viemään rajoitettuja tehohoitopaikkoja. Jos ei suostu noudattamaan hallintovallan asettamia päätöksiä, niin silloin pitäisi samantien luopua oikeudesta sairaanhoitopalveluihin. Törkeää itsekkyyttä.

Samoin ihan normitilanteessakin pitäisi verovaroin kustannetut hoidot rajata pois ylipainoisilta, päihteidenkäyttäjiltä, polttelijoilta yms.