Aiotteko käydä koronaepidemian aikana kampaajalla?
Kommentit (39)
Totta kai aion, heti kun nämä flunssaoireet helpottaa sen verran etten pelkää joutuvani yskimään tai niistämään kesken kaiken.
Kyllä niitä uusia kampaamoja taas tulee kun tilanne normalisoituu
Aion itse nyrhiä. Ei tuloksella väliä, kun en kuitenkaan mihinkään tilaisuuksiin voi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on itse tartuttava saksiin. Riskiryhmäläisenä hoidan vain välttämättömät menot, muuten pysyn visusti kotona.
Hyvä päätös. Näin sen kuuluukin mennä, että riskiryhmiin kuuluvat suojelee itse itseään sen verran kuin katsoo aiheelliseksi. Jokaisella on vastuu omasta elämästään - ei muilla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä uusia kampaamoja taas tulee kun tilanne normalisoituu
Millä rahalla meinaat konkurssin tehneen yrittäjän perustavan yhtään mitään? Ymmärrätkö edes mitä konkurssi tarkoittaa?
Kävin jo eilen, vaikka mulla on pieniä flunssan oireita. Pelkäsin että kampaamot laitetaan kiinni, ja koska olen määräaikaisella sopimuksella asiakaspalvelutyössä, mun on tärkeää näyttää töissä hyvältä.
Olen menossa, tottakai, ja olen samanlainen kuin mummi että vielä ambulanssiin mennessä kysyi onko tukka hyvin.
En koe koronatilannetta syyksi olla käyttämättä järkeäni. Sitä ei kai ole vielä vaadittu karanteeniin?
Mulla on parin viikon päästä aika. Aion mennä, mikäli paikka vain on auki.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajat ja muut palveluntarjoajat voisivat käyttää hengityssuojaimia.
Kyllä! Samoin asiakkaat!
Käyn jos vähintään puolittavat hinnan. Kysynnän ja tarjonnan laki nääs.
Ehdin juuri käydä ja hyvä niin. Nyt en varaisi uutta aikaa mutten ehkä toisaalta peruisi lähipäiviksi varattua aikaa. Varmaan soittaisin kampaajalle ja kyselisin vointia, asiakaskunnan kokoa ja vointia jne. Tuttu kampaaja vuosien takaa eli uskon että kertoisi suoraan jos vähänkään epäilisi olevansa mahdollinen tartuttaja.
Omia kohta kasikymppisiä vanhempiani kehottaisin perumaan ajanvarauksen.
Hmm, en aio käydä yhtään missään jollei ole aivan välttämätöntä. On nimittäin pikku nuhan oireita, joten en hitossa lähde levittämään tätä, oli sitten normi nuha tai korona.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo eilen, vaikka mulla on pieniä flunssan oireita. Pelkäsin että kampaamot laitetaan kiinni, ja koska olen määräaikaisella sopimuksella asiakaspalvelutyössä, mun on tärkeää näyttää töissä hyvältä.
Haista trolli p'ska
En tiedä. Olen varannut ajan 1.4. Värjäykseen, ja se maksaisi 100e. En tiedä onko varaa, kun ei tiedä miten oman työpaikan käy. Toisaalta haluaisin tukea omaa kampaajaani, jolla olen käynyt useamman vuoden. Voi olla että päädyn ainakin siirtämään aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn jos vähintään puolittavat hinnan. Kysynnän ja tarjonnan laki nääs.
Lentomatkojakin sai edullisesti helmi-maaliskuussa. Miksiköhän?
Kävin tänä aamuna leikkauttamassa. Käyn sellaisessa paikassa, jossa ei ole ajanvarausta vaan asiakkaat otetaan vastaan saapumisjärjestyksessä. On ollut kuulemma nyt tosi hiljaista. Pääsin heti penkkiin, eikä jälkeeni ollut jonossa ketään.
Onkohan autokaupassa yhtä autiota? Vois käydä auton vaihtamassa.
Kampaajalla en ole käynyt koskaan, ja edellisestä parturissa käynnistä taitaa olla jo yli 10 vuotta aikaa. Eli taitaa jäädä sekin reissu tekemättä.
Ehtii sitä myöhemminkin, kun suosikkikampaajasi on tehnyt konkurssin. Voi harmi, ihmisen elanto meni siinä.