Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko käydä koronaepidemian aikana kampaajalla?

Vierailija
17.03.2020 |

Vai jätätkö väliin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy, vaikka olisi oikeastaan pitänyt käydä jo hetki. Ehtii sitä sitten myöhemminkin.

Ehtii sitä myöhemminkin, kun suosikkikampaajasi on tehnyt konkurssin. Voi harmi, ihmisen elanto meni siinä.

Vierailija
22/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aion, heti kun nämä flunssaoireet helpottaa sen verran etten pelkää joutuvani yskimään tai niistämään kesken kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä uusia kampaamoja taas tulee kun tilanne normalisoituu

Vierailija
24/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo on nyt suljettu.

Vierailija
25/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itse nyrhiä. Ei tuloksella väliä, kun en kuitenkaan mihinkään tilaisuuksiin voi mennä.

Vierailija
26/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on itse tartuttava saksiin. Riskiryhmäläisenä hoidan vain välttämättömät menot, muuten pysyn visusti kotona.

Hyvä päätös. Näin sen kuuluukin mennä, että riskiryhmiin kuuluvat suojelee itse itseään sen verran kuin katsoo aiheelliseksi. Jokaisella on vastuu omasta elämästään - ei muilla!

Vierailija
27/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä uusia kampaamoja taas tulee kun tilanne normalisoituu

Millä rahalla meinaat konkurssin tehneen yrittäjän perustavan yhtään mitään? Ymmärrätkö edes mitä konkurssi tarkoittaa?

Vierailija
28/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo eilen, vaikka mulla on pieniä flunssan oireita. Pelkäsin että kampaamot laitetaan kiinni, ja koska olen määräaikaisella sopimuksella asiakaspalvelutyössä, mun on tärkeää näyttää töissä hyvältä.

Vierailija
29/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa, tottakai, ja olen samanlainen kuin mummi että vielä ambulanssiin mennessä kysyi onko tukka hyvin. 

En koe koronatilannetta syyksi olla käyttämättä järkeäni.  Sitä ei kai ole vielä vaadittu karanteeniin?

Vierailija
30/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parin viikon päästä aika. Aion mennä, mikäli paikka vain on auki.

Vierailija
31/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat ja muut palveluntarjoajat voisivat käyttää hengityssuojaimia.

Kyllä! Samoin asiakkaat!

Vierailija
32/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jos vähintään puolittavat hinnan. Kysynnän ja tarjonnan laki nääs.

Vierailija
33/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin juuri käydä ja hyvä niin. Nyt en varaisi uutta aikaa mutten ehkä toisaalta peruisi lähipäiviksi varattua aikaa. Varmaan soittaisin kampaajalle ja kyselisin vointia, asiakaskunnan kokoa ja vointia jne. Tuttu kampaaja vuosien takaa eli uskon että kertoisi suoraan jos vähänkään epäilisi olevansa mahdollinen tartuttaja.

Omia kohta kasikymppisiä vanhempiani kehottaisin perumaan ajanvarauksen.

Vierailija
34/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en aio käydä yhtään missään jollei ole aivan välttämätöntä. On nimittäin pikku nuhan oireita, joten en hitossa lähde levittämään tätä, oli sitten normi nuha tai korona.

Vierailija
35/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin jo eilen, vaikka mulla on pieniä flunssan oireita. Pelkäsin että kampaamot laitetaan kiinni, ja koska olen määräaikaisella sopimuksella asiakaspalvelutyössä, mun on tärkeää näyttää töissä hyvältä.

Haista trolli p'ska

Vierailija
36/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen varannut ajan 1.4. Värjäykseen, ja se maksaisi 100e. En tiedä onko varaa, kun ei tiedä miten oman työpaikan käy. Toisaalta haluaisin tukea omaa kampaajaani, jolla olen käynyt useamman vuoden. Voi olla että päädyn ainakin siirtämään aikaa.

Vierailija
37/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn jos vähintään puolittavat hinnan. Kysynnän ja tarjonnan laki nääs.

Lentomatkojakin sai edullisesti helmi-maaliskuussa. Miksiköhän?

Vierailija
38/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänä aamuna leikkauttamassa. Käyn sellaisessa paikassa, jossa ei ole ajanvarausta vaan asiakkaat otetaan vastaan saapumisjärjestyksessä. On ollut kuulemma nyt tosi hiljaista. Pääsin heti penkkiin, eikä jälkeeni ollut jonossa ketään.

Onkohan autokaupassa yhtä autiota? Vois käydä auton vaihtamassa.

Vierailija
39/39 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla en ole käynyt koskaan, ja edellisestä parturissa käynnistä taitaa olla jo yli 10 vuotta aikaa. Eli taitaa jäädä sekin reissu tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan