Britanniassa pelätään viemäreiden tukkiutuvan wcpaperista
Kommentit (22)
Vauvapalstan fakta corner ilmoittaa
Ei. Pelätään että ne tukkeutuu wc-paperin korvikkeista, kun hamstraajat säilövät paperit autotalleihinsa ja ilman jäåneet alkavat pyyhkiä sanomalehdellä yms.
Luetun ymmärtäminen. Wc-paperin hamstraus- osalla porukasta ei ole veskipaperia-käyttävät korvaavia tuotteita esim. Talouspaperia, kosteuspyyhkeitä yms-heittävät ne viemäriin-viemärit tukkiutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pelätään että ne tukkeutuu wc-paperin korvikkeista, kun hamstraajat säilövät paperit autotalleihinsa ja ilman jäåneet alkavat pyyhkiä sanomalehdellä yms.
Juuri näin.
Talouspaperi ja käsipyyhkeet tukkivat viemärit.
Kehitys kehittyy..suo siellä vetelä täällä
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin jo turvautumaan sanomalehteen kun kaupasta ei saanut viikonloppuna wc-paperia. Ei sitä persettä viitsi pyyhkimättäkään jättää. Kyllähän tuo pytty piti useamman kerran vetää.
Eli ei ole suomalainen ilmiö tämä vessapaperihamstraus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin jo turvautumaan sanomalehteen kun kaupasta ei saanut viikonloppuna wc-paperia. Ei sitä persettä viitsi pyyhkimättäkään jättää. Kyllähän tuo pytty piti useamman kerran vetää.
Aamulla oli tullut täydennyksiä lähikauppaankin. Mutta oli sitä joissain liikkeissä illallakin. Ostin illalla, ostin aamulla ..
Hähä !!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole suomalainen ilmiö tämä vessapaperihamstraus.
Jos nämä ääliöt olisivat ostaneet vessapaperia normaalisti, niin se ei olisi loppunut Suomessa keltään.
Zinc
Koska tuotantoa ei ole vähennetty piiruakaan, vaan lisätty !!
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella, ettekö ole kuulleet vedestä tahi bideesuihkusta?
Itse vieraannuin vessapaperin käytöstä jo 20 vuotta sitten. Kun kävin kaupassa seurailemassa hamstraajia, en voinut pidättää naurua.
Vierailija kirjoitti:
Täh!
Mitä? Missä? Kuka? Minäkö?
Sinäkö? Miten?
456435 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella, ettekö ole kuulleet vedestä tahi bideesuihkusta?
Itse vieraannuin vessapaperin käytöstä jo 20 vuotta sitten. Kun kävin kaupassa seurailemassa hamstraajia, en voinut pidättää naurua.
Menet seurailemaan vessapaperin ostajia.
Ei voi kuin naureskella sinulle.
Zinc
Get a Haircut & Job !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh!
Mitä? Missä? Kuka? Minäkö?
Sinäkö? Miten?
Tä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: