Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Sanna Mariin osaa olla niin jäätävä?

Vierailija
16.03.2020 |

Aivan suvereeni esitys. Vähän päälle kolmekymppinen nainen ja niin vain pisti rajat kiinni ja pisti Suomen poikkeustilaan.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton ja ilmeetön kalansilmä.  

Jos tuosta joku tulee mieleen niin psykopaatti.   Se onkin tutkitusti muuten politiikolla melko yleinen "vaiva" ja myös toimittajilla. 

Vierailija
42/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nauttii siitä. Samaa rataa se meni kansallissosialisteilla 1933

Tilapäinen poikkeuslaki jolla rajoitetaan liikkumista. Yhtä tilapäinen kuin autovero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttiainesta tuo meidän Sanna.

Kiitos vaan mutta ei enää akkoja presidenteiksi.

Vierailija
44/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein vuoden 2011 vaalikonetestejä, niin ihmettelin, kun useammassa koneessa ykköseksi tuli Sanna Marin niminen nuori itselleni täysin tuntematon nainen. Minä olen yli 57 mies ja aina äänestänyt SKDL/Vasemmistoliittoa ja koskaan ei vaalikoneet ole minulle demareita tarjonnut edes top kymppiin. Ihmettelin, että mikä tämä tämmöinen pirtsakan näköinen nuori nainen oikein on, jolla on niin samalaiset ajatukset kuin minulla. Tuolloin hän oli vielä demarinuorten varapuheenjohtaja ja sai vain reilu tuhat ääntä, mutta jo seuraavana vuonna hän nousi kuntavaaleissa Tampereen kunnanvaltuustoon ja samantien sen puheenjohtajaksi ja siitä tie tähtiin alkoi. Häntä suitsutettiin jo tuolloin valtuuston puheenjohtajana jämäkistä otteistaan, kun hän laittoi vanhoja jaarittelijoita ruotuun.

Itse siis olen seurannut aktiivisesti hänen uraansa jo noista 2011 vaaleista lähtien ja minulle ei todellakaan ole yllätys, että hänestä tuli pääministeri ja se miten loistavasti hän on siinäkin tehtävässä pärjännyt.

M57

Vierailija
45/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit on hyviä rajoittamaan toisten oikeuksia, varsinkin jos on käsi toisen taskussa viemässä rahat samalla.

Vierailija
46/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna tulee olemaan vielä joskus Suomen presidentti, ja erittäin edustava sellainen :)

Vierailija
47/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma pikkutyttö, joka jahkaili aivan turhaan koulujen sulkemisen suhteen. Samat päätökset olisi voinut tehdä jo torstaina ja mitään uutta ei olla tässä välissä opittu. 

Tai sitten valmisteli asiaa, kävi sitä läpi eri alojen asiantuntijoiden kanssa ja selvitti mitä vaikutuksia sillä on valtiolle ja ihmisille. Mitä kaikkea voidaan tehdä.

Vasta sitten kertoi kansalaisille, kun asiat oli valmiina.

Ei noin isoja päätöksiä tehdä hetken mielijohteesta. Siksi, että muutkin tekee.

Vierailija
48/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma pikkutyttö, joka jahkaili aivan turhaan koulujen sulkemisen suhteen. Samat päätökset olisi voinut tehdä jo torstaina ja mitään uutta ei olla tässä välissä opittu. 

On suorastaan myötähäpeää herättävää lueskella näitä persutrollien katkeria kommentteja. Marin on tominut tehtävässään juuri oikein ja juuri oikealla aikataululla asiantuntijoita kuunnellen ja näin on vältytty siltä, että mitään valtavaa piikkiä ei tule, vaan että yhteikuntamme kohtaa viruksen portaittain ja näin teveydenhuoltomme kestokyky säilyy.

Jos Marinin hallitus olisi tehnyt samat päätökset jo viikko sitten, olisi persutrollit huutaneet kitarisat suorana, että hallitus painoi paniikkinappulaa. Itseasiassa juurikin te persuthan Trumppia peesaten vähättelitte koko epidemiaa vielä muutama viikko takaperin. Kummasti se kelkka kääntyikin totaalisesti.

Vierailija
49/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarit on hyviä rajoittamaan toisten oikeuksia, varsinkin jos on käsi toisen taskussa viemässä rahat samalla.

Ite veroja vastustavat yrittäjät ja EK ovat kovin markkinahenkisiä, mutta sitten kun on vaikeammat ajat ja riskit realisoituu, niin ollaankin käsi ojossa valtion/EUn suuntaan.

Miksi yrittäjät eivät itse järjestä tehohoitoa, jos kerran ovat niin eteviä?

Vierailija
50/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tein vuoden 2011 vaalikonetestejä, niin ihmettelin, kun useammassa koneessa ykköseksi tuli Sanna Marin niminen nuori itselleni täysin tuntematon nainen. Minä olen yli 57 mies ja aina äänestänyt SKDL/Vasemmistoliittoa ja koskaan ei vaalikoneet ole minulle demareita tarjonnut edes top kymppiin. Ihmettelin, että mikä tämä tämmöinen pirtsakan näköinen nuori nainen oikein on, jolla on niin samalaiset ajatukset kuin minulla. Tuolloin hän oli vielä demarinuorten varapuheenjohtaja ja sai vain reilu tuhat ääntä, mutta jo seuraavana vuonna hän nousi kuntavaaleissa Tampereen kunnanvaltuustoon ja samantien sen puheenjohtajaksi ja siitä tie tähtiin alkoi. Häntä suitsutettiin jo tuolloin valtuuston puheenjohtajana jämäkistä otteistaan, kun hän laittoi vanhoja jaarittelijoita ruotuun.

Itse siis olen seurannut aktiivisesti hänen uraansa jo noista 2011 vaaleista lähtien ja minulle ei todellakaan ole yllätys, että hänestä tuli pääministeri ja se miten loistavasti hän on siinäkin tehtävässä pärjännyt.

M57

Näin Marinin eka kertaa haastattelussa Ylellä joskus 2014-2015 varmaan. Tiesin heti että on tuleva pääministeri joskus. En olisi uskonut kyllä että vielä 2019 kuitenkaan. Mutta poikkesi jollain tapaa muista nuorista poliitikoista. Ei mielipiteiltään varsinaisesti mutta persoonaltaan oli erilainen.

Vierailija
51/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kun huomaa, että on hallintotieteiden maisteri. Monella ministerillä ja pääministerilläkin on se ongelma ettei pysty selittämään prosesseja nopeasti ja jämäkästi vaan heittää että joo mä päätin jotain ja sitten puhuin sen ja sen kanssa. Ja sitten kun kysytään jotain, niin takellellaan omiaan vaikka vastaus olisi, että lain mukaan tämän asian pitää ensin mennä sinne ja tänne, ja sitten siitä päätetään näin ja tässä.

Marin osaa selittää asiat silmääkään räpäyttämättä ja selkeästi. On myös aika merkityksellistä aikana, jolloin poiketaan prosesseista (valmiuslaki) ymmärtää ihan ensin, mistä poiketaan.

Vierailija
52/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jämäkkä esiintyjä. Loistava ihana pääministeri meillä.

Näytti todellakin johtajuutta rauhallisella esiintymisellään, selvä ulosanti ilman takeltelua ja sanojen etsimistä, vakuutti minut, että hänellä ovat asiat hallussa.

M42

Vierailija
53/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hemmetti, kunnon domme, mukava taas muutaman vuoden tauon jälkeen pystyä runkkaamaan Suomen pääministerille!

Voin hyvin kuvitella Sannan koppalakki päässä piiskaa vinguttamassa, lateksikorsetti SS-takin alla naristen. Aah, S/M Marin, joka pervon unelmanainen, tule ja hallitse minua!

Vierailija
54/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä yhtään miksi tätä hehkutetaan? Avustajat asiantuntijoiden opastuksella kertoivat mitä sanoa ja Sanna sanoi sen ääneen? Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä, koko tilanne ei hetkauta millään tavalla ja aamulla menemme mieheni kanssa normaalisti töihin. Nyt vähän realismia kehiin. Vai kuvitteleeko joku, että Sanna yksin päätti näin tehtävän? 

Demarien propagandaosaston hehkutusjaosto jauhaa, eihän tässä muuta. Tämä asia oli hyvin valmisteltu ja konseptit selvät. Se mihin Marin kaatuu, on talouden hallinta.  

Vierailija
55/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On suorastaan myötähäpeää herättävää lueskella näitä persutrollien katkeria kommentteja. Marin on tominut tehtävässään juuri oikein ja juuri oikealla aikataululla asiantuntijoita kuunnellen ja näin on vältytty siltä, että mitään valtavaa piikkiä ei tule, vaan että yhteikuntamme kohtaa viruksen portaittain ja näin teveydenhuoltomme kestokyky säilyy.

Jos Marinin hallitus olisi tehnyt samat päätökset jo viikko sitten, olisi persutrollit huutaneet kitarisat suorana, että hallitus painoi paniikkinappulaa. Itseasiassa juurikin te persuthan Trumppia peesaten vähättelitte koko epidemiaa vielä muutama viikko takaperin. Kummasti se kelkka kääntyikin totaalisesti.

Menet analyysissäsi niin metsään kuin vain on mahdollista mennä. Jotkut faktat ovat perustellusti itsestäänselviä, mutta epävarmojen humanistipuolen tyttösten pitää kuunnella asiantuntijoita ennen kuin uskaltaa toimia.

Vierailija
56/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hemmetti, kunnon domme, mukava taas muutaman vuoden tauon jälkeen pystyä runkkaamaan Suomen pääministerille!

Voin hyvin kuvitella Sannan koppalakki päässä piiskaa vinguttamassa, lateksikorsetti SS-takin alla naristen. Aah, S/M Marin, joka pervon unelmanainen, tule ja hallitse minua!

Ahahahaha

Et ole edes hänen avustajiensa arvoinen!

Vierailija
57/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä yhtään miksi tätä hehkutetaan? Avustajat asiantuntijoiden opastuksella kertoivat mitä sanoa ja Sanna sanoi sen ääneen? Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä, koko tilanne ei hetkauta millään tavalla ja aamulla menemme mieheni kanssa normaalisti töihin. Nyt vähän realismia kehiin. Vai kuvitteleeko joku, että Sanna yksin päätti näin tehtävän? 

Demarien propagandaosaston hehkutusjaosto jauhaa, eihän tässä muuta. Tämä asia oli hyvin valmisteltu ja konseptit selvät. Se mihin Marin kaatuu, on talouden hallinta.  

Mitä olen lukenut Marinin toiminnasta niin hänellä kyllä muutenkin tuo VALMISTELU tuntuu ihan kaikessa olevan se a ja o. Ihan kivaa vaihtelua tämäkin politiikassa.

Vierailija
58/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nauran persutrollien kommenteille. Ensin valitetaan ettei mitään tehdä, ja nyt valitetaan että on liian myöhäistä. Suomi ei todellakaan ole ainut Euroopan maa jossa koulut suljettiin vasta hiljattain. Marin tekee järkeviä päätöksiä.

Voin vain kuvitella jos tämä olisi tapahtunut aikaisemmin. Trollit olisivat syyllistäneet ”tyttöjä” ylireagoinnista. :D

Vierailija
59/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, persujen propagandaosasto on taas herännyt.

Vierailija
60/125 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt Rinnettä tuohon samaan tilanteeseen. Eihän siitä olisi saanut mitään tolkkua mitä se yrittää selittää.

Aivan samaa mietin. Auta armias, jos se olisi ollut sönkkäämässä puuta heinää ja sekoilemassa sanoissaan. Loppuviikko sitten yritettäisiin tulkita, mitä se oikein selitti.....:D

Marinilta loistava ja hallittu esiintyminen. Parempaa esiintyjää en ole Suomen politiikassa koskaan nähnyt.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän