Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ulkosuomalainen muuttaisi nyt takaisin Suomeen

Vierailija
27.02.2023 |

Saisiko heti työttömyys päivärahaa ja asumistukea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisetkin saa.

Vierailija
2/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 1 ihminen:Palautuu Suomeen kirjoille heti  väestörekisteriin.Ilmotaa itsensä työtömäksi työnhakiaksi. Hakee asuntoa kun sen saa ,saa asumistukea. Kuin sosialiviraston kautta väline varastolta: Vuoten patjan, tyynyt , peton.1 pöydän 2 tuolia. 2 katilaa, 2 paistinpannua,2 lautasta,2 lasia jne. Kuin 2 käsipyhe.2 kylpypyyhe, Verhot,lampun.Tietysti toimentulotukea.Mutta ensin kirjat Suomen sissälle maistratti että saa sosialiturvatunukset.

Vierailija
4/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. 1 ihminen:Palautuu Suomeen kirjoille heti  väestörekisteriin.Ilmotaa itsensä työtömäksi työnhakiaksi. Hakee asuntoa kun sen saa ,saa asumistukea. Kuin sosialiviraston kautta väline varastolta: Vuoten patjan, tyynyt , peton.1 pöydän 2 tuolia. 2 katilaa, 2 paistinpannua,2 lautasta,2 lasia jne. Kuin 2 käsipyhe.2 kylpypyyhe, Verhot,lampun.Tietysti toimentulotukea.Mutta ensin kirjat Suomen sissälle maistratti että saa sosialiturvatunukset.

Mitä ihmeen sönkötystä tämä on?

Vierailija
5/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Suomen sosiaaliturvatunnus. Ap

Vierailija
6/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Suomen sosiaaliturvatunnus. Ap

Niin, eihän se sotu mihinkään katoa kun sen on kerran saanut.

Vierailija
7/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat aktiivimallin ja karenssin, tai pääset harjoittelemaan työhakemuksen tekoa. LOL:D

Tervetuloa paskavaltioon

Vierailija
8/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hlö toisen maan kansalainen (jos Suomesta muutti sinne ja sai uuden kansalaisuuden), kaksoiskansalaisuus vai Suomen kansalainen?

Vierailija
9/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hlö toisen maan kansalainen (jos Suomesta muutti sinne ja sai uuden kansalaisuuden), kaksoiskansalaisuus vai Suomen kansalainen?

Suomen kansalainen.

Vierailija
10/10 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan ajatusleikkiä: jos nyt muuttaisin takaisin Suomeen ulkomailta, minulla olisi samat oikeudet kaikkiin tukiin, kuin Suomessa asuvat kansalaiset. Olen edelleen Suomen kansalainen. Päivittäisin tietoni viranomaisille.  Osoite muuttuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi