Jos ulkosuomalainen muuttaisi nyt takaisin Suomeen
Saisiko heti työttömyys päivärahaa ja asumistukea?
Kommentit (10)
Esim. 1 ihminen:Palautuu Suomeen kirjoille heti väestörekisteriin.Ilmotaa itsensä työtömäksi työnhakiaksi. Hakee asuntoa kun sen saa ,saa asumistukea. Kuin sosialiviraston kautta väline varastolta: Vuoten patjan, tyynyt , peton.1 pöydän 2 tuolia. 2 katilaa, 2 paistinpannua,2 lautasta,2 lasia jne. Kuin 2 käsipyhe.2 kylpypyyhe, Verhot,lampun.Tietysti toimentulotukea.Mutta ensin kirjat Suomen sissälle maistratti että saa sosialiturvatunukset.
Vierailija kirjoitti:
Esim. 1 ihminen:Palautuu Suomeen kirjoille heti väestörekisteriin.Ilmotaa itsensä työtömäksi työnhakiaksi. Hakee asuntoa kun sen saa ,saa asumistukea. Kuin sosialiviraston kautta väline varastolta: Vuoten patjan, tyynyt , peton.1 pöydän 2 tuolia. 2 katilaa, 2 paistinpannua,2 lautasta,2 lasia jne. Kuin 2 käsipyhe.2 kylpypyyhe, Verhot,lampun.Tietysti toimentulotukea.Mutta ensin kirjat Suomen sissälle maistratti että saa sosialiturvatunukset.
Mitä ihmeen sönkötystä tämä on?
Minulla on Suomen sosiaaliturvatunnus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Suomen sosiaaliturvatunnus. Ap
Niin, eihän se sotu mihinkään katoa kun sen on kerran saanut.
Saat aktiivimallin ja karenssin, tai pääset harjoittelemaan työhakemuksen tekoa. LOL:D
Tervetuloa paskavaltioon
Onko hlö toisen maan kansalainen (jos Suomesta muutti sinne ja sai uuden kansalaisuuden), kaksoiskansalaisuus vai Suomen kansalainen?
Vierailija kirjoitti:
Onko hlö toisen maan kansalainen (jos Suomesta muutti sinne ja sai uuden kansalaisuuden), kaksoiskansalaisuus vai Suomen kansalainen?
Suomen kansalainen.
Kokeillaan ajatusleikkiä: jos nyt muuttaisin takaisin Suomeen ulkomailta, minulla olisi samat oikeudet kaikkiin tukiin, kuin Suomessa asuvat kansalaiset. Olen edelleen Suomen kansalainen. Päivittäisin tietoni viranomaisille. Osoite muuttuisi.
Ulkomaalaisetkin saa.