Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Vaatekaupassa töissä kauppakeskuksessa, töihin on mentävä vaikka pelottaa ja useita sairaslomia jo henkilökunnassa. Ihmiset yskii ja räkii työpaikalla etkä voi suojautua mitenkään.
Poikkeuslailla turha oleilu kielletty esim kauppakeskuksissa, mutta siellä sitä ollaan...
Olen nenän kaivaja ja töissä 24/7
Sairaalassa sairaalahuoltajana. Pakkohan se on mennä.
Menen päiväkotiin töihin vaikka kuulun riskiryhmään kun olen astmaatikko :/
Töissä olen vain coronan ajan, olen hamsteri suuntautunut wcpapereiden hamstraukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen suuhygienisti. En tiedä vielä, työnantaja ei ole ilmoittanut mitään. En haluaisi mennä.
Olen myös suuhygienisti. Meillä jatkuu työt samaan malliin, tosin saa nähdä, alkaako asiakkaat siirtelemään aikojaan tämän takia. Hygieniaan ollaan panostettu ekstra huolella ja maskia pidetään jatkuvasti naamalla.
Menen töihin. Hoidan puistoalueita.
Vierailija kirjoitti:
Erikoissairaanhoidossa röntgenhoitajana. Tottakai menen.
Täällä sama.
Vierailija kirjoitti:
Menen, tälläkin hetkellä töissä.
Rekkakuski
Apua!! Ajat rekkaa ja olet Vauvapalstalla netissä samaan aikaan.
Hoitajana kotihoidossa. Eli ei pelkoa, etten menisi. :D
En, yritän pitää näitä verkkoja toimintakunnossa niin, että etätyöt sujuisivat muillakin kohtuullisesti.
En mene. Kuulun riskiryhmään ja pystyn hoitamaan hommani etänä.
Kaupassa kassalla ja osastoilla.. eli pakko mennä
Olen töissä leipomon kahvilassa. Työt jatkuu normaalisti. Vähän huolettaa asiakkaiden puolesta kun ovat suurelta osin eläkeläisiä, mutta toivottavasti tajuavat pysyä kotona.
Menen, niinkuin joka päivä. Olen maanviljelijä.
Ehkä. Olen insinööri ja työnjohtaja. Osittain voin tehdä etänä vaan en kaikkea, tosin kotona oleva lapsi kaipaa myös läsnäoloani.
Menen, työssä sosiaali - ja terveysalalla.
Onneksi päiväkoti pysyy auki, niin lapsen hoito järjestyy.
Sairaanhoitaja eli tietenkin menen. Jotai hyvää tässäkin ammatissa - ainakaan lomautusuhka ei paina niskassa
Loma loppuu ja huomenna töihin. Olen sh sairaalan vuodeosastolla. Olen valmiina ottamaan vastaan mitä on tullakseen, kesälomat saattoi juuri palaa ja työpiste voi vaihtua, mutta hämmästyttävää kyllä tunnen ylpeyttä ammatistani. Tulta päin!
Sama :D Plus tottakai näissä ruuhkissa sit kassalla... Huoh. Ei kyllä kiinnostais.