Menetkö poikkeuslakiaikana töihin? Mitä työtä teet?
Itse yriittäjänä mietin mitä tehdä. Työnkuvaani kuului kulkea kodeista toiseen.
Kommentit (563)
Laskutuksessa. Työnantaja ei anna tehdä etänä joten raahaudumme avokonttoriin.
Menen, vuodeosastolla sairaanhoitajana.
Olen sairaalassa laitoshuoltajana joten odotettavissa on että jatkossa olen töissä entistä enemmän.
Erikoissairaanhoidossa röntgenhoitajana. Tottakai menen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaalassa laitoshuoltajana, joten jatkan töitä normaalisti.
Arvokasta työtä näinä aikoina 👍
M/39 joka koodailee kotoa, ja ihmettelee että käsienheiluttelijat ja muut keskijohdon huuhaat luulee tekevänsä
Kohta yövuoroon.
Lastensuojelulaitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaalassa laitoshuoltajana, joten jatkan töitä normaalisti.
Arvokasta työtä näinä aikoina 👍
M/39 joka koodailee kotoa, ja ihmettelee että käsienheiluttelijat ja muut keskijohdon huuhaat luulee tekevänsä
*mitä käsienheiluttelijat luulee tekevänsä
M/39
Menen. Olen kätilö yliopistollisessa sairaalassa.
Menen töihin, tai sitten otan työt tänne kotiin. Toimistohommia, jotka voin tehdä kotona. Tosin on melko yhdentekevää, olenko kotona vai toimistolla, kun olen toimistolla enimmäkseen yksin.
Pakko mennä.
Sipilän 9e/pv "duunit" kutsuvat.
Menen. Olen psykologi mielenterveystoimistossa. Töihin meno tosin hiukan jännittää ja huolettaa, koska yksi perheenjäsenistäni kuuluu riskiryhmään. Olen kyllä ajatellut ihan reippaasti käännyttää pois vastaanotolta, jos joku tulee selvästi flunssaisena paikalle. Mielestäni näissä olosuhteissa on ihan perusteltua olla ottamatta vastaan kipeää asiakasta. Muuten pyrin ihan tavalliseen tapaan tekemään työni.
Sairaalalääkäri, esimiesasemassa. Menen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Laskutuksessa. Työnantaja ei anna tehdä etänä joten raahaudumme avokonttoriin.
Kun valmiuslaki tulee voimaan, senkun jäät sen nojalla etätöihin.
Koulun/päiväkodin keittiötyöntekijä.
Ei aavistustakaan tulevasta. Ymmärsin, että pieniä koululaisia ja eskareita tulee kouluun ja päiväkoti on auki. Ja meiltä lähetetään ruokaa muihin päiväkoteihin. Eli jotain työtä on.
Sairaanhoitaja.
Menisin, jollen olisi itse sairaana.
Lastensuojelun sossu. Sain ohjeet etätyöhön, asiakastapaamiset puhelimitse.
Menen. Olen energiantuotannon tukitoiminnoissa.
Olen tällä hetkellä hoitovapaalla, mutta odotan työmääräystä. Olen sairaanhoitaja.
En. Olen yliopisto-opettaja. Koetan just keksiä opiskelijoille vaihtoehtoisia suoritustapoja. Taidan laittaa ne kirjoittamaan 2 lyheympää tai yhden pidemmän esseen per kurssi. Ei mulla tuu etäluentojen pitämisestä oikein mitään ku on lapset kotona ja pienempi on vasta 3.