Päiväkodit pysyy auki, viis heistä.
Riskiryhmäläisiä työntekijöinä ja lapset altistaa eri taudeille jatkuvasti joten mitäpä yhdestä Koronasta.
Muiden alojen työntekijöitä kyllä arvostetaan, meitä ei, tässäkään.
Kommentit (75)
Päiväkodit kiinni ihan ehdottomasti! Äly hoi, missään ei pöpöt leviä niin tehokkaasti kuin päiväkodissa pienten lasten keskuudessa.
Läheiseni työskentelee päiväkodissa. Hän on riskiryhmäläinen. Aivan käsittämätöntä, miksi päiväkoteja ei suljeta vaan hän on tästä huolimatta pakotettuna töihin. Minkä takia päiväkodin työntekijät ovat alinta pohjasakkaa. Miksi vanhemmilla on täysi oikeus tässä tilanteessa tuoda hoitoon, mutta läheiseni henki ei merkkaa mitään. Useat tekevät etätöitä. Sanoin, jos tähän ei tule muutosta, hän jättää töihin menemättä.
Miksi haluatte niin kovasti, että päiväkodit suljetaan? Jos teillä ei ole tarvetta päivähoidolle, niin miksi ette vain jätä viemättä omia lapsianne päiväkotiin? Ja silloin me joiden pakko käydä töissä, voimme viedä lapset päiväkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä päiväkodit on saatava kiinni. Vanhemmat voivat vuorotella kotonaoloa. Päiväkodeissa todellakin hygienian ylläpito ei toimi niinkuin kouluissa.
Eikä vuorotella. Se jonka pois jääminen aiheuttaa pienemmän haitan perheen talouteen jää.
Ei välttämättä ole mahdollista. Meillä isä joutuu jäämään koska minä olen sairaanhoitaja. Taloudellisesti olisi todellakin ollut parempi toisinpäin, mutta me ei voida valita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte niin kovasti, että päiväkodit suljetaan? Jos teillä ei ole tarvetta päivähoidolle, niin miksi ette vain jätä viemättä omia lapsianne päiväkotiin? Ja silloin me joiden pakko käydä töissä, voimme viedä lapset päiväkotiin.
Minä keräsin jo tarvittavat paperit tt-tukea varten kasaan jos nyt sulkevat päiväkodit.
Olet siis yh? Ja haluaisit jäädä lapsen kanssa kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Siksi haluan koska olen päiväkodin lastenhoitaja ja mieheni on riskiryhmään kuuluva.
Miksi et jää palkattomalle vapaalle? Käytä lomapäiviä?
Kantasuomalaísten päiväkotilapset saavatkin kuoIIa pois, nopeutuupahan väestönvaíhto, ja hallituskin saa hyvän tekosyyn tuoda uusia mieh.. humanìtäärísiä síìrtolaisia Turkista.
Hallituksen jokaiselle viivyttelylle on olemassa hyvä syy.
Miksi 1-3 luokkien oppilaat kouluun? Jotkut kolmasluokkalaiset pärjää ihan hyvin kotona. Ei koulu mikään päiväkoti ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et jää palkattomalle vapaalle? Käytä lomapäiviä?
Luuletko et sellaisia myönnetään nyt?
Vierailija kirjoitti:
Miksi 1-3 luokkien oppilaat kouluun? Jotkut kolmasluokkalaiset pärjää ihan hyvin kotona. Ei koulu mikään päiväkoti ole.
Itsenäinen opiskelu ei taida onnistua.
Mistä suu-nenäsuojia meille hoitajille? Käsidesiä on 1 vajaa pullo, hanskoja 2 laatikkoa
Palkankorotusta odotellessa päiväkodin työntekijöille, oman terveyden uhalla pyöritetään yhteiskuntaa..
Vierailija kirjoitti:
Mistä suu-nenäsuojia meille hoitajille? Käsidesiä on 1 vajaa pullo, hanskoja 2 laatikkoa
Eikö teillä soiteta joka pikku niiskauksesta että hakekaa lapsi pois?
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki siinä on, että koulut menevät kiinni, mutta päiväkodit ei?!
Miten minä teen työt ja hoidan päiväkoti-ikäisen samalla?! Pelle!
Yhyy. Päiväkodin tantat ei saa nyt ylimääräistä lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kuunnellut tiedotustilaisuutta? Ne 1-3 luokkalaiset osallistuvat lähiopetukseen joiden vanhemmat käyvät kodin ulkopuolella töissä.
Päiväkoti on vain kriittisiin alojen lapsille. Muiden lapset jäävät kotiin.
Mikäs kiukkuinen setä se siellä kettuilee?