Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämpöä 37,5. Ei muita oireita?

Vierailija
15.03.2020 |

Muutaman päivän välillä ollut lämpöilyä. Lämpö sahaa edes takaisin 36,6-37,5 välillä. Yleisesti välillä ihan hyvä olo, välillä huono olo. En lähtisi nyt treenaamaan, mutta ei ole varsinaisesti kipeäkään olo. Vähän kurkku ollut karhea, mutta ei kipeä. Mistä voi olla kyse? Voiko stressi aiheuttaa tällaista?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona?

Vierailija
2/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoreaktio?

Vierailija
4/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa et voisko olla korona. Mutta mulla ei ole yskää mikä on keskeinen oire koronassa. Mietin voinko mennä huomenna töihin vai eristäydynkö kotiin? En ole varsinaisesti kipeä, mutta en täysin tervekään. Tuo lämpöily ihmetyttää. Ei oo koskaan ollu tällaista. Ap

Vierailija
5/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus oli tommosta menkkojen alun aikaan

Vierailija
6/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain stressiä. Mutta nuorilla ja terveillä korona esiintyy usein juuri tuollaisin hyvin lievin oirein. Yskää ei ole kaikilla. Yleisin oire on kuume. Sinuna jäisin kotiin oireiden lakkaamiseen asti, jos se on työn puolesta mahdollista.

Vierailija
7/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa et voisko olla korona. Mutta mulla ei ole yskää mikä on keskeinen oire koronassa. Mietin voinko mennä huomenna töihin vai eristäydynkö kotiin? En ole varsinaisesti kipeä, mutta en täysin tervekään. Tuo lämpöily ihmetyttää. Ei oo koskaan ollu tällaista. Ap

Joa kuumetta 37,5 niin saikkua!

Vierailija
8/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut nyt viikon sama juttu. Mitään hengitystieoireita ei ole, mutta olo on väsynyt ja jäsenet tuntuvat painavilta. Lämpö sahailee normaalista lievään lämpöön. Joko joku pöpö yrittää ottaa vallan tai sitten sairastan esim. Influenssan lievänä.

Vierailija
9/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sulla ees kuumetta! Olet hysteerikko.

Vierailija
10/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko italialaisissa omenoissa olla koronaa

Kysyn ihan tosissani

Osti sellaisen valmiin omenapussin S-marketista

Vierailija
11/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina oli 37,5. Eilen pysytteli alle 37. Tänään päivällä oli 36,6 mutta iltaa kohden nyt noussut 37,3. Arvelen et huomenna aamulla on taas laskenut. Rinnan kohdalla on sellainen outo kuumotuksen tunne kuin jokin olisi tulehtunut mutta ei juuri muita oireita. Aamulla oli kurkku karhea. Tosi outo olo. Mulla on paljon stressiä tällä hetkellä niin mietin voiko siitä johtua. Toisaalta oon saattanut altistua koronalle. Mulla on yleensä kaikki flunssat todella lieviä joten siinä mielessä vois olla lieväoireinen korona. Haluaisin jäädä huomenna pois töistä mut toisaalta tuntuu ylireagoinnilta.

Vierailija
12/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ihmeessä pois, nyt ei pidä mennä töihin jos on lieviäkin oireita, pitää ajatella riskiryhmiä

Vierailija
13/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko italialaisissa omenoissa olla koronaa

Kysyn ihan tosissani

Osti sellaisen valmiin omenapussin S-marketista

Tietääkö joku?

Vierailija
14/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa noista omenoista sanoa. Jossain uutisessa ainakin sanottiin että Kiinasta tilatuista tuotteista ei voi saada tartuntaa. Mutta Italia on lähempänä joten en osaa sanoa kauanko virus säilyy, jos olisi päässyt omenoihin.

Vierailija
15/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostetut omenat kannattaa aina pestä ennen syömistä, oli koronaa tai ei. Ota fairya ja peset lämpimällä vedellä ennen syöntiä, lähtee pölyt, liat, suojavahat ja koronat.

Vierailija
16/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noro alkoi kuumeella ja ruokahaluttomuudella. Noro on oikea talvikauden vitsaus. Sairastan sitä itse siis paraikaa ja pelkäsin aluksi että mulla on korona.

Vierailija
17/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sahailua täälläkin. Tosin siinä mielessä nurinkurisesti, että päivisin on maksimissaan 37.2 (tuolloin kasvoja kuumottaa ja koko keho tuntuu korostetun lämpöiseltä) ja illaksi laskee yleensä 36.5 tienoille. Kurkku välillä karhea, välillä normaali. Olen normaalia uupuneempi (perussairauteeni kuuluu uupumus) ja esim. portaiden nousu hengästyttää selvästi. Välillä on rinnassa "levoton olo" ja syke korkeahko. Tasan viikko sitten minulla nousi yhtäkkiä kuume (korkeimmillaan 37.9, saattoi johtua vatsaoireistakin), joka laski itsestään yön aikana. Jäljelle jäi tämä lievä oireilu. Olen työtön, joten ihmiskontaktini ovat vähäiset, mutta olen toki voinut napata jonkun taudin kauppareissulla, varovaisuudestani huolimatta.

Vierailija
18/47 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täsmälleen samanlaista aaltoiilevaa lämpöilyä kuin ap:lla Nyt viidettä päivää pysyttelen kotosalla. Onneksi oma tilanne sallii sen. Jätin vierailun kuusikymppisten vanhempieni luona väliin tämän takia.

Vierailija
19/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 18 päivittää oiretilannettaan. Viikon epämääräisen lämpöilyn jälkeen nyt lämpö on tasaisesti koholla ja kurkussa/keuhkoputkessa tuntuu epämiellyttävältä. Ääni myös hiukan mennyt. Toivon, etteivät oireet pahene. Mites muilla, joko helpotti?

Vierailija
20/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais alkaa raapustamaan testamenttia, ihan varmuuden vuoksi.