Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koulut ja päiväkodit laitetaan kiinni, niin loppuu meiltä siivoojilta työt

Pelkopaniikki
15.03.2020 |

Kutsu yt neuvotteluihin, irtisanomisia tai lomautuksia luvassa, Suomi siis käytännössä muutenkin syöksyy suurtyöttömyyteen ja lamaan, silti ihmisten pitäisi normaalista laskut, vuokrat yms maksaa. Siis mitä hemmettii...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähenee myös työt esim. kuljettajilta jotka ajavat koulukyytejä

Vierailija
22/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloasairaalaan. Karmea työvoimapula. Onhan aseptiikka hallussa? Täällä peruspalkka 1914, KVTES.

Pääseekö sairaalaan töihin ilman alan koulutusta?

Ei taida päästä. Täällä joskus kysyin, ei päässyt edes keikkaa tekemään ilman laitoshuoltajan papereita. Mutta palkka kiinnostaisi kyllä. Itse teen paskaduunia 100€ pienemmällä palkalla, ei lisiä, eikä palkka nouse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloasairaalaan. Karmea työvoimapula. Onhan aseptiikka hallussa? Täällä peruspalkka 1914, KVTES.

Sijaiseksi, kyllä. Vakipaikkaan tarvitaan muodollinen pätevyys, mutten tiedä, kuka hullu tätä enää tekisi kokopäiväisesti.

Vierailija
24/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon melkein että loppuisipa useammaksi kuukaudeksi työt. Irtisanoutuminenkin enää turhaa koska kuukaudessa ollaan jo todella pahassa tilanteessa ja vapaapäivätkin todennäköisesti vain unelmaa. 

T. sairaalan laikkari

Vierailija
25/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijaiseksi, kyllä. Vakipaikkaan tarvitaan muodollinen pätevyys, mutten tiedä, kuka hullu tätä enää tekisi kokopäiväisesti.

Ja mä olen PSHP:llä. Meillä on ihan järkyttävä pula, esimies kyselee viidakkorummulla "tiedättekö jonkun joka voisi tulla". Itse suunnittelen maisemanvaihtoa, ei kiinnosta tuplavuorot eikö ylityöt.

Vierailija
26/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei lopu työt sosiaalialan laitossektorilla lasten kanssa...niilläkun ei muuta paikkaa enää ole.

Vierailija
27/27 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tarvitaan paljon sijaisija, kun sairaalan siivoojat sairadtuvat siellä koronapotilaiden keskellä. Päteviä ei riitä, mutta työt eivät lopu, joten teitä siivoojia todella tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan