Auttakaa! Minecraftin lataus ei onnistu!
En saa vahvistussähköpostia sitten millään, en voi ostaa ohjelmaa. Joku muu luotettava paikka, mistä ohjelman voi ostaa, kuin minecraft.net.
Kommentit (41)
En saa tiliä pois, vaikka selkeästi olen ikätiedoissa viisikymmentä+, vaatii vanhemman vahvistuksen...
Vierailija kirjoitti:
Osta se Microsoft storesta
Apple Storesta olisi iphonille ja ipadille, muttei imacille...
Eli saako Apple Storesta ostettua imacille? Onko tuo minecraft.net tyyliin ainut?
Amatzonissa olisi myynnissä, mutta vain online käyttöön...
Ei ole kyllä helpoksi tehty tätä, sanonpahan vain.
Näkyy noita olevan googlen kaupassakin sekä maksullisia, että ilmaisia
Noi on ilmeisesti niitä lisäosia. Haluan ostaa sen täyden pelipaketin, joka maksaa noin 23 dollaria, lapset alkavat kuitenkin myöhemmin vinkumaan sitä. Mutta ei näköjään onnistu.
Kasvata lapsesi niin etteivät vingu kaikkea turhaa. Sano heille että "sori ei onnistu, sivustolla on jotain vikaa."
Keksikää jotain muuta. Maailmassa kun on pari muutakin peliä.
Täytyy sitten ostaa switchiin se, kun ei onnistu imaciin ;(
Vierailija kirjoitti:
Kasvata lapsesi niin etteivät vingu kaikkea turhaa. Sano heille että "sori ei onnistu, sivustolla on jotain vikaa."
Keksikää jotain muuta. Maailmassa kun on pari muutakin peliä.
Kaikki muutkin pelaavat, koneella me oltaisiin voitu pelata yhdessä. Yhteistä tekemistä. Switch on niin pieni, että sitä ei oikein sovi pelaamaan kaksi. Täytyy sitten ostaa tuo switch-versio.
Vierailija kirjoitti:
Noi on ilmeisesti niitä lisäosia. Haluan ostaa sen täyden pelipaketin, joka maksaa noin 23 dollaria, lapset alkavat kuitenkin myöhemmin vinkumaan sitä. Mutta ei näköjään onnistu.
Kyllä lapset ymmärtävät kun kerrot heille asiallisesti, että lisäosien lataus ei onnistu kun niihin on joku ilkimys tartuttanut koronaviruksen.
Normijuttu silloin, kun laite on käyttäjälleen liian vaativa. Mene nurkkaan itkemään, idiootti.
OSTA SE MICROSOFT STORESTA SAAT*NA
Ymmärätkö mikä on Microsoft? Tai Office? Tai
Microsoft Store? Tai Minecraft? Se on peli, ei ohjelma.
Onnistuisiko Steamista lataaminen? Olen itse jo vuosia ostanut ja ladannut sitä kautta kaikki pelit.
Vierailija kirjoitti:
Microsoft Store
Mulle tuli kans tuolta ja pelaan kohta lastenlasten kanssa.
T.mummeli
Minecraft... Peli, ei ohjelma.
Microsoft Store... ainoa oikea paikka ladata Mine
Osta se Microsoft storesta