Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastin koronan - paranin

Vierailija
15.03.2020 |

Ajattelin kertoa tämän tällä lailla julkisesti jos se vähän helpottaisi teidän pelkojanne.
Olen perusterve reilu viiskymppinen mies. Sairastuin koronaan ja nyt katson olevani terve.
Minulla oli oireina korkea kuume, yskä, lihassärky ja päänsärky. Päänsärky oli selkeästi pahempaa kuin normaaleissa kausiflunssissa ja lihassärkykin oli kuluttavamman tuntuista parin päivän ajan. Kuumettakaan ei yleensä noin korkeana ole ollut. Muuten tauti oli normaalinkaltainen. Ihan kotihoidossa olin. Poika toi ruoat ovelle ja vei koiraa ulos naapurin kanssa kun makoilin tuolla sängyn pohjalla.
Tehtyäni koiran kanssa pitkän lenkin aamulla olo on ollut täysin normaali. Eilen oli jo ihan ok olo.
Pomon kanssa tänään sovin että teen etätöitä ma-ke ja loppuviikon pidän pekkasia niin tulee vähän karanteenia tähän päälle.
Tsemiä teille muille sairastuneille, kyllä tästä näköjään voi selvitä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin epäily että sairastin koronan. Särkylääkkeet ei auttaneet päänsärkyyn eikä laskeneet kuumetta. Kova yskä oli, mutta keuhkoissa ei rohinaa kuin aivan taudin loppuvaiheessa eikä limaa koko aikana. Hengittäminen oli pinnallista ja vaikeaa vaikka keuhkoissa ei ollut näennäisesti vikaa. Jos jonkun neuvon sanoisin niin näitä hamstraaja hysteerikkoja olen ihmetellyt kun ostaa kauheat määrät ruokaa. Jos saatte koronan niin ei teillä ole voimia tehdä yhtään mitään mikä ei ole suoraan mikro valmista. Ostakaan sipsejä. 300g pussissa on tarvittavat kalorit ja rasva sekä suolat. Koska juotte paljon kurkkukivun takia se huuhtoo suoloja. Jostain syystä minulla oli kova himo appelsiiniin eli keho pyytää c vitamiinia silloin. Appelsiinimehussa on myös sokeria. Se piristää. Mynthonit oli parempia kurkkukipuun kuin strepsilsit. Kun kurkku pysyy kosteana se ei kirvele eikä satu niin paljon.

Hätävaraa ostetaan sen takia, jos joutuu karanteeniin. Sillon ei saa käydä kaupassakaan.

Kukaan ei laita suomessa terveitä ihmisiä karanteeniin. Valtiolla ei ole varaa sellaiseen ylilyöntiin. Terveet perheenjäsenet saa aina liikkua vapaasti.

Vierailija
42/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertomus voi epäilyttää siksi, että on lukenut taudin joissain tapauksissa jatkuvan entistä vaikeampana sitten, kun on luullut sen jo parantuneen. Eli pahin voi olla vasta edessä. Mutta toivottavasti niin ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on Marinin trollitehtaan tuotelma jolla on tarkoitus patistaa kansalaisia menemään töihin ja tahkoamaan rahaa ettei Marinilais-Marxilainen talous mene nurin.

Vierailija
44/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisen, jossa kerrottiin koronasta parantuneista. Siinä kerrottiin, että vanhin koronasta täysin parantunut on 98 vuotias. Eli ei se kaikkia vanhuksiakaan tapa. Yli 80 vuotiailla kuolleisuus on 15%, eli heistäkin 85% paranee.

Italiassa lähes kaikilla koronaan kuolleilla on vähintään 2 sairautta jo ennen koronaa.

Vierailija
45/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lle toipumista ja malttia.

Jotkut ovat kertoneet, että koronassa on vaihe, jolloin olo tuntuu parantuneelta, mutta sen jälkeen pahenee. Toivottavasti sinulla jo ohi.

Vierailija
46/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et vastannut, tehtiinkö testi.

Vierailija
47/47 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et vastannut, tehtiinkö testi.

Tämä on ihan olennainen tieto. Vaikka olisi altistunutkin, on edelleen todennäköisempää että kyseessä on joku muu lukuisista liikkeellä olevista tartuntataudeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän