Sairastin koronan - paranin
Ajattelin kertoa tämän tällä lailla julkisesti jos se vähän helpottaisi teidän pelkojanne.
Olen perusterve reilu viiskymppinen mies. Sairastuin koronaan ja nyt katson olevani terve.
Minulla oli oireina korkea kuume, yskä, lihassärky ja päänsärky. Päänsärky oli selkeästi pahempaa kuin normaaleissa kausiflunssissa ja lihassärkykin oli kuluttavamman tuntuista parin päivän ajan. Kuumettakaan ei yleensä noin korkeana ole ollut. Muuten tauti oli normaalinkaltainen. Ihan kotihoidossa olin. Poika toi ruoat ovelle ja vei koiraa ulos naapurin kanssa kun makoilin tuolla sängyn pohjalla.
Tehtyäni koiran kanssa pitkän lenkin aamulla olo on ollut täysin normaali. Eilen oli jo ihan ok olo.
Pomon kanssa tänään sovin että teen etätöitä ma-ke ja loppuviikon pidän pekkasia niin tulee vähän karanteenia tähän päälle.
Tsemiä teille muille sairastuneille, kyllä tästä näköjään voi selvitä.
Kommentit (47)
Ap:n kertomus voi epäilyttää siksi, että on lukenut taudin joissain tapauksissa jatkuvan entistä vaikeampana sitten, kun on luullut sen jo parantuneen. Eli pahin voi olla vasta edessä. Mutta toivottavasti niin ei käy.
Kyseessä on Marinin trollitehtaan tuotelma jolla on tarkoitus patistaa kansalaisia menemään töihin ja tahkoamaan rahaa ettei Marinilais-Marxilainen talous mene nurin.
Luin uutisen, jossa kerrottiin koronasta parantuneista. Siinä kerrottiin, että vanhin koronasta täysin parantunut on 98 vuotias. Eli ei se kaikkia vanhuksiakaan tapa. Yli 80 vuotiailla kuolleisuus on 15%, eli heistäkin 85% paranee.
Italiassa lähes kaikilla koronaan kuolleilla on vähintään 2 sairautta jo ennen koronaa.
Ap.lle toipumista ja malttia.
Jotkut ovat kertoneet, että koronassa on vaihe, jolloin olo tuntuu parantuneelta, mutta sen jälkeen pahenee. Toivottavasti sinulla jo ohi.
Ap, et vastannut, tehtiinkö testi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et vastannut, tehtiinkö testi.
Tämä on ihan olennainen tieto. Vaikka olisi altistunutkin, on edelleen todennäköisempää että kyseessä on joku muu lukuisista liikkeellä olevista tartuntataudeista.
Kukaan ei laita suomessa terveitä ihmisiä karanteeniin. Valtiolla ei ole varaa sellaiseen ylilyöntiin. Terveet perheenjäsenet saa aina liikkua vapaasti.