Uskon, että tapasin noidan, joka kirosi elämäni
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi sulla on
Psykoosissa oleva ihminen ei itse tiedä olevansa sairas. Itse tiedän kuulostavani psykoottiselta, joten en ole psykoosissa.
Ai ai. Tuliko oltua ilkeä jollekin koukkunenäiselle kissamummelille?
Ne on just pahimpia.
Ota vastaan Jeesus Kristus syntiesi sovittajana. Hänen siunauksensa on kirouksia vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin?
Kävin treffeillä miehen kanssa, jota pidin omituisena sillä mies selitti mm yliluonnollisista asioista, uskoi horoskooppeihin ym. Treffien jälkeen ghostasin miehen, joka ei kuitenkaan jättänyt minua rauhaan vaan soitteli 20 kertaa ja tuli kyselemään työpaikallani perääni. Pian tämän jälkeen elämäni pahin painajainen tapahtui ja koko elämäni suistui alamäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ota vastaan Jeesus Kristus syntiesi sovittajana. Hänen siunauksensa on kirouksia vahvempi.
Menen Jeesuksen luokse ensi viikolla. Toivottavasti ottaa vastaan
Alkukirjain oikein. Tapasit narsistin, et noitaa. Narsistien elämän perustarkoitus on tehdä muiden elämä epämukavaksi. Mutta se liittyy aina vain narsistiin, jolla ei ole rajoja. Vaikkei olisi rajoja hyvilläkään, hyvät eivät vahingoita muita.
Hui mikä sattuma, juuri katselin tämän videon
Ap:n ei ehkä kannata katsoa mutta on kiinnostava.
Lyhyesti: täysin järjissään oleva normaali mies uskoi että hänen torjumansa nainen todella kirosi hänet ja sanoi ystävilleen olevansa kuollut viikon sisällä, ja viimeisenä iltana että se on hänen viimeisensä. Löytyi kuolleena juuri tuon yön jälkeen, sydän selittämättömästi pysähtynyt ilman sairaushistoriaa.
Minulla myös on vahvistunut tunne ja uskomus, että olen kirottu. Olen kohdannut niin uskomatonta epäonnea jatkuvasti ja elämäni on ollut alaspäin menevässä spiraalissa jo muutaman vuoden. Aina kun ajattelee, että kovin paljon tämän pahemmaksi ei voi asiat muuttua, niin tapahtuu joku aivan epätodennäköinen käänne, jonka myötä elämä menee vielä enemmän vinksalleen.
Siitä en tiedä, mistä kirous olisi tullut ja mistä hyvästä se on minulle langetettu. Olisi mukavaa tietää, miten sen saisi pois.
Ihan sama miten se mies on sua kironnut, Jeesus Kristus vapauttaa sut kaikista kirouksista. Pyydä Jeesusta elämääsi. Lue Raamattua, jos ei ole kirjaa niin Raamattu sovelluksen voi ladata ilmaiseksi. Itse horoskooppi ja enkelihörhöilystä paenneena tiedän nyt, että ne ovat paholaisesta. Jeesus Kristus on juuri se kenestä kerrotaan, Jumalan poika ja evankeliumi täyttä totta.
Teitkö jotain väärin tuota tapaamaasi ihmistä kohtaan? Onko sinulla huono omatunto siitä? Tulkitset sen jälkeiset vastoinkäymiset hänestä johtuvaksi huonon omantunnon ja syyllisyyden takia?
Mielestäni tuo ghostaaminen ei ainakaan ole niin vakava teko. Ei se kaikkein reiluinta ole, mutta melko yleistä nykyaikana, kun käydään paljon treffeillä. Enemmänkin on väärin se, mitä treffikumppani teki eli että rupeaa pommittamaan puhelinsoitoilla ja tulee työpaikallekin. Kuulostaa pelottavalta tuollainen.
Vai onko sinulla jokin muu syy ajatella, että kohtaamasi ihminen harjoitti noituutta sinua vastaan?
Oli miten vain, Vapahtaja Jeesus on tosiaan apu niin huonoon omaantuntoon, kiroustenpelkoon kuin vaikeaan elämäntilanteeseenkin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Teitkö jotain väärin tuota tapaamaasi ihmistä kohtaan? Onko sinulla huono omatunto siitä? Tulkitset sen jälkeiset vastoinkäymiset hänestä johtuvaksi huonon omantunnon ja syyllisyyden takia?
Mielestäni tuo ghostaaminen ei ainakaan ole niin vakava teko. Ei se kaikkein reiluinta ole, mutta melko yleistä nykyaikana, kun käydään paljon treffeillä. Enemmänkin on väärin se, mitä treffikumppani teki eli että rupeaa pommittamaan puhelinsoitoilla ja tulee työpaikallekin. Kuulostaa pelottavalta tuollainen.
Vai onko sinulla jokin muu syy ajatella, että kohtaamasi ihminen harjoitti noituutta sinua vastaan?
Oli miten vain, Vapahtaja Jeesus on tosiaan apu niin huonoon omaantuntoon, kiroustenpelkoon kuin vaikeaan elämäntilanteeseenkin.
En tehnyt muuta kuin ghostasin, ja välttelin miestä. Omituista on, että kk myöhemmin mies tuli vielä kyselemään olenko kyseisessä työpaikassa vielä töissä, ihan kuin hänellä olisi syy epäillä että olen lopettanut työt. Ja työt tosiaan jouduin lopettamaan huonon psyykkisen voinnin takia pian tuon jälkeen
Pitäsköhän sun ap hakee apua itsellesi ja todella nopeasti
Ei. Mies joko sai viestin tuonpuoleisesta tai tutki sun horoskooppiasi ja yritti varoittaa tulevista vaikeuksista.
Voin kertoa 100% varmuudella kaikkiin mahdolliisiin okkultismin, taikauskon, taikuuden ja yliluonnollisen saralla asioihin perehtyneenä ettei sellaisia taitoja tai tietämystä ole kenelläkään tässä maailmassa. Ainoastaan jos uskot moisiin, sinulla on taipumusta pakkoneuroottiseen panikoimiseen ja hysteriaan ja olet muutenkin yliherkkä stressaamaan, on mahdollista että korkeintaan tapat itsesi stressiin. Senkin voit estää käyttämällä rauhoittavia ja ottamalla iisisti.
Jos ei luutaa, syyliä ja kyömyä nenää ollut niin kyseessä ei ollut aito noita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän sun ap hakee apua itsellesi ja todella nopeasti
Apu ei auta enää. Oon tullut jo päätökseen, että haluan kuolla.
Psykoosi sulla on