Miksi Suomessa laittautumista pidetään niin suurena syntinä?
Tuntuucenemmänkin olevan hyve, jos nainen kulkee tuulipuvussa ja tukka rasvaisena. Miksi Suomessa arvostetaan harmaahiirulaisuutta niin korkealle?
Kommentit (116)
Jaa sinun maailmassa ei ole mitään välimaastoa, vain kaksi ääripäätä?
En itse laittaudu. Ärsytän sillä tiettyjä ihmisiä. Ei kiinnosta. Saan huomiota laittautumattakin.
Koska laittautuneen rinnalla laittautumattomat kanssasisaret saavat vähemmän huomiota. Moinen elostelu ei tietenkään tee hyvää naisten väliselle solidaarisuudelle.
No sehän osui ja upposi samantien!
Se on tosi surullista, tujotetaan kuin halpaa makkaraa varsinkin Helsingissä jos on laittautunut, jos on korkokenkää, tukka kammattuna. Muut istuu niissä mustissa vaatteissa ja kireissä pipoissa.Ne ilmeet on ihan järkyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Luterilainen kulttuuri
En ole havainnut.
laittautuva luterilainen
Vierailija kirjoitti:
Luterilainen kulttuuri
Tämä.
Sekä agraariyhteiskunnan kaikuja:
Laittautuminen estää työnteon, työssähän hiki valuu ja kourat känsittyy!
Miksi pitäisi laittautua? Että kaltaisesi voi sitten kuolata perään? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi surullista, tujotetaan kuin halpaa makkaraa varsinkin Helsingissä jos on laittautunut, jos on korkokenkää, tukka kammattuna. Muut istuu niissä mustissa vaatteissa ja kireissä pipoissa.Ne ilmeet on ihan järkyttäviä.
En ole koskaan havainnut tällaista. Itse olen Ruoholahdessa töissä ja tulee kyllä kuljettua laittautuneena päivän aikana paljonkin. Missä päin Helsinkiä tuollaista kuvailemaasi oikein on?
N21
Vierailija kirjoitti:
Sekö sinua nyt ahdistaa??
squash
Ei ahdista. Onpa tullut huomattua ja tein nyt sitten tällaisen aloituksen kun asiaa pohdiskelin. Pitäisikö olla ahdistunut jostain ja miksi? Ja siitäkä pitäisi sitten aloitus tehdä?
Itse siis olen keskitasoa laittautumisessa, mutta olen nähnyt paljon sitä, että esim. erittäin naisellisesti pukeutuvia / laittautuvia naisia usein kommentoidaan negatiivisesti, "mikä tuo luulee olevansa" tyyliin. Tai pyöritellään silmiä jne. Etenkin jos pynttäytyy arkena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis ihan hooltahan sinä näytät niin laitettuna.
Kateellinen? 😉 Kauniit naiset saavat miesten päät kääntymään. Varmaan kiukuttaa kun sinulle ei niin ole koskaan käynyt.
Jännä juttu, itse en katsele naisia ollenkaan, en laittautuneita, enkä niitä ei laittautuneitakaan. Olen nainen ja katselen kyllä mieluusti miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sinua nyt ahdistaa??
squash
Ei ahdista. Onpa tullut huomattua ja tein nyt sitten tällaisen aloituksen kun asiaa pohdiskelin. Pitäisikö olla ahdistunut jostain ja miksi? Ja siitäkä pitäisi sitten aloitus tehdä?
Itse siis olen keskitasoa laittautumisessa, mutta olen nähnyt paljon sitä, että esim. erittäin naisellisesti pukeutuvia / laittautuvia naisia usein kommentoidaan negatiivisesti, "mikä tuo luulee olevansa" tyyliin. Tai pyöritellään silmiä jne. Etenkin jos pynttäytyy arkena.
Ap
No kerro viisas ap, että ketä varten siinä laittaudutaan? Itselleni ainakin herää se kysymys, että onko se henkinen substanssi työntekijänä tai ihmisenä niin heikkoa, että pitää yrittää jollain muulla peittää. Ihan valideja kysymyksiä.
Rumat ne vaatteilla koreilee, sanottiin ennen.
Laittautumisessa ei ole mitään vikaa. Lähinnä ärsyttää, että nämä laittautujat viettävät suhteettoman paljon työaikaa sosiaalitiloissa kampaamassa, meikkaamassa ja tuoksuja tupsuttelemassa.
No, ettei vaan _laittettu_ naikkonen veisi minun ukkoa. Kaunis nainen haukutaan maanrakoon, yleinen tapa täällä. On huomattu.
Varmaan koska Suomessa myös naisten on aina pitänyt osallistua leivän hankintaan.
Jos jollain on ollut aikaa ja varaa laittautua niin se on hankkinut elantonsa jollain muulla kuin kunnon työllä.
Monissa muissa maissahan on ollut näitä laajoja hoveja yms. joiden naisia varmaan tavalliset naiset on sitten ihailleet. Suomessa ei niinkään.
Suomalaiset naiset ovat kuin mies sotilaita, naiseutta nähnykkään! Tämä maa olisi vajonnut aikoja sitten ilman näitä rautarouvia.
Painavia, isokokoisia, aggreesiivisia ja miehen näköisiä ovat suomalaiset naiset, jos so ta tulisi niin heitä vaa eturiviin niin Putin pyörtyisi kauhusta.
Nyt ei lähde. Pese kädet ennen kuin vedät tahnaa naamaan.