Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain Ikean NEIDEN-sänkyä (140cm), onko ihan "rimpula"?

Vierailija
15.03.2020 |

Pystyykö tuossa sängyssä aikuinen mies nukkumaan, vai nitiseekö liitoksistaan, aina kun kääntyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta näyttää kyllä enemmän mökkisängyltä, jossa nukutaan pari yötä silloin tällöin.

Sen sijaan Ikean Malm on ollut minulla nyt 12 vuotta putkeen käytössä ja pysynyt uudenveroisena. Nainen tosin olen, mutta en ihan kevyt. 

Vierailija
5/5 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikealla on tuotteissaan painorajat - jopa sohvissa, kannattaa kysyä asiakaspalvelusta.

Tuosta sängystä ei ole itsellä kokemuksia, mutta samasta materiaalista tehty 120 cm mäntysänky oli ja siinä oli keskelläkin jalat tuomassa lisää tukea, mäntyosat olivat hiukan paksumpia mitä tuossa ikean sängyssä, sälepohjan puut niinikään paksumpia ja tiheämmässä (kerron nämä, koska voivat auttaa vertailussa). Painoraja tuolla sängyllä oli 120 kg. Sängyn etulaita hajosi, siinä oli jo ostettaessa sellainen pieni lohkeama, silloin ei mikään kello soittanut, että kannattaisi reklamoida. Kuitenkin kesti käytössä 8 vuotta. ostin sen jostain maskusta tai sotkasta tai vastaavasta hnitaan 79e, heillä ei sitä ollut esillä myymälässä eikä nettisivuilla, vaan piti osata itse myyjältä kysyä, että haluan puurunoisen sälepohjaisen sängyn ja sitten tilasivat sen virosta. Nyt on jenkkisänky enkä aio enää jenkkisängystä vaihtaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän