Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? Henkisesti ihan hirveä olo jo monta päivää

Vierailija
15.03.2020 |

Tunnen olevani maailman rumin ja hirvein ihminen, ja se tunne on niin voimakas, että peittää kaiken muun alleen. Haluan oikeasti vaan ryömiä jonnekin pimeään koloon ja jäädä sinne. Tuntuu ihan ylivoimaiselta ja vastenmieliseltä edes tavata ketään tai puhua kenellekään. Ihan koko ajan pidättelen kyyneliä. Itken joka päivä.
Tämä kaikki alkoi kuin tyhjästä, ns. ilman syytä. Kuukautiset on kyllä nyt olleet ja PMS -oireisiin, siis varsinkiin psyykkisiiin, olen aina ollut taipuvainen. Voikohan olla, että nämä olisi nyt pahentuneet ja oireet jatkuu kuukautisten ajankin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäsi?

Vierailija
2/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume iski?

Vierailija
4/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume iski?

No ei, ei iske vauvakuumeet kun on henkisesti pohjamudissa... ap

Vierailija
5/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus. 30 -kriisi.

Vierailija
6/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vierotusoireita jostain lääkkeestä tai vaikka kofeiinista.

Vierailija
7/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume iski?

Mistä tiedät? Sulla ei ole lapsia ennestään? Mieli voi reagoida oudostikin, juuri 30 tietämissä.

Vierailija
8/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

masennus. 30 -kriisi.

Hmm. Ei ja ei. Ap

Vierailija
9/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vierotusoireita jostain lääkkeestä tai vaikka kofeiinista.

Ei ole mitään lääkitystä, enkä ole hiljattain lopettanut sellaista. Kahvia join kyllä menneellä viikolla huomattavan paljon ja nyt vähemmän, mutta voisiko siitä näin rajut oireet tulla, niin en tiedä. Ehkä. Ap

Vierailija
10/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa toi sama joka kevät, kun päivä pitenee niin mieli masentuu.

Mulla noi oireet johtuu just tästä vuodenajasta.

Vierailija
11/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvakuume iski?

Mistä tiedät? Sulla ei ole lapsia ennestään? Mieli voi reagoida oudostikin, juuri 30 tietämissä.

Kuule, tällaisessa olotilassa lapsenteko, lapsen hoitamisesta ja kasvattamisesta haaveilu on tasan viimeinen asia joka mieleen voi juolahtaa. Ap

Vierailija
12/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa toi sama joka kevät, kun päivä pitenee niin mieli masentuu.

Mulla noi oireet johtuu just tästä vuodenajasta.

Aika jännä. Itse kyllä yleensä kokenut, että saan voimaa kevään valosta. Ap

Vierailija
13/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen yksi asia, nimittäin se, että aloitin e-vitamiinilisän syömisen samoihin aikoihin kun oireet alkoi. Kyseessä Vitatabs E-vitamiini 50 mg. Voikohan tämä olla yliannostusoireilua? Tai muuten ei vaan sovi tuo mulle? Ap

Vierailija
14/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuppi kahvia ja monivitamiinitabletti. Lähde 2 tunnin ulkoilulenkille ja sen jälkeen saunaan 💜.

Vierailija
15/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuppi kahvia ja monivitamiinitabletti. Lähde 2 tunnin ulkoilulenkille ja sen jälkeen saunaan 💜.

Kiitos❣️ ☺️Ap

Vierailija
16/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmektiivinen ihmismassan kiukku, raivo ja hätä heijastuvat sinuun. Aina kaikki ajatukset eivät ole omia ajatuksiasi vaan pulpahtava ihmismassan yhteisestä kollektiivisesta muistista tai tietoisuudesta. Poimit tiedostamatta sieltä muiden ajatuksia. Tätä ajatuspoolia ja jaettua tietoisuutta kutsutaan esim joogisessa perinnössä sanalla chitta. Googlaile asiaa.

Heti kun näitä ajatuksia tulee, sano itsellesi että tämä ajatus ei ole omani, en halua ajatella näin. Ja valitse heti tietoisesti joku toinen ajatus, vsikka ”rakastan sisartani, olen niin kiitollinen”.

Aivot ja hermosto pitää opettaa pois noista ajatuksista. Ne eivät ole sinun, ja ennenkaikkea ne eivät ole sinä.

T. Palsta-esoteerikko

Vierailija
17/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli mieleen yksi asia, nimittäin se, että aloitin e-vitamiinilisän syömisen samoihin aikoihin kun oireet alkoi. Kyseessä Vitatabs E-vitamiini 50 mg. Voikohan tämä olla yliannostusoireilua? Tai muuten ei vaan sovi tuo mulle? Ap

Syy voi olla siinä! E-vitamiini vaikuttaa hormoneihin, minä itkeskelin päivätolkulla kun aloin syödä helokkiöljykapseleita. Mies sanoi että älä enää koskaan ota niitä.

Vierailija
18/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kahvia, alkoholia tai tupakkaa?

Vierailija
19/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy voi olla siinä! E-vitamiini vaikuttaa hormoneihin, minä itkeskelin päivätolkulla kun aloin syödä helokkiöljykapseleita. Mies sanoi että älä enää koskaan ota niitä.

Joo, jätän tuon nyt pois ja katson mitä tapahtuu. Huh huh, pysyn kyllä vastedes varmuuden vuoksi kaukana kaikista lisäravinteista paitsi d-vitamiinista, jos e-vitamiini nyt on syypää. En halua kokea mitään tällaista olotilaa enää ikinä. Ap

Vierailija
20/28 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö kahvia, alkoholia tai tupakkaa?

Kahvia kohtuudella, no joskus voi mennä vähän yli. Alkoholia aniharvoin, tupakkaa en ikinä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi