Älä ota köyhää ja/tai työtöntä miestä elätiksi
Työlaveri löysi Tinderistä 50+ miehen joka haluaisi muuttaa pian yhteen, autokin pitäis korjata ja ulkomaillakin käydä.
Paljon köyhällä miehellä on ajatuksia naisensa hellimiseksi - mutta ei tietenkään miehen omilla rahoilla 😂
Kommentit (24)
Rikas voi ottaa elätiksi, mutta säälittää tuttavan opiskelija tytär joka otti mielisairaan luottotiedottoman, itseään puolta vanhemman raakin elätiksi.
Eikö nykyajan nainen olekaan voimaantunut ja vapaa, miehen kanssa tasa-arvoinen? Nainen tulee omillaan toimeen itsenäisesti, joten nainen saa ottaa kumppanikseen myös köyhän miehen, eikä aina sitä hyvin toimeentulevaa uranahjusta, jota ei näy kotona kuin kääntymässä.
Sosiologisten tutkimusten mukaan tulotaso korreloi miehen halukkuuteen tehdä kotitöitä. Parempituloiset tekevät kotitöitä, koska eivät koe niiden tekemisen loukkaavan arvoaan. PA miehet eivät tee kotitöitä, koska kokevat, että jollain tavalla vaimo on velvollinen kompensoimaan heikon tulotason tuomaa nöyryytystä.
Yritin kerran ottaa. Mies kieltäytyi ja totesi, että ei rupea mihinkään ennen kuin hän on parantanut raha-asiansa ja koko elämänsä. Siinä teille oikeasti hyvä mies.
Toisilla toimii elättäminen toisilla ei. Varallisuusero vaikuttaa elättämiseen lähinnä vapaaehtoisesti. On vapaaehtoista maksella toiselle luksusta, jos hänellä ei ole varaa. Tuskin kukaa pääsee suomessa nälkään kuolemaan, ellei ole kussut tukiasioitaan.
Jos mies jää kotiin hoitamaan lapset niin silloin minulla puolisona on velvollisuus elättää mies tukien lisäksi. Ihan samalla tavalla kuten se toimii toisinpäinkin. Muuten on jokaisen oma asia, miten tekee. Jos ei lapsia , ja yhteen muutetaan, niin kumpikin maksaa omat laskut ja ruoka puoliksi. Ja se joka on kotona ja ei käy töissä siivoaa ja tekee kotihommat
Vierailija kirjoitti:
Rikas voi ottaa elätiksi, mutta säälittää tuttavan opiskelija tytär joka otti mielisairaan luottotiedottoman, itseään puolta vanhemman raakin elätiksi.
Kun on jännefetissi niin on jännefetissi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies jää kotiin hoitamaan lapset niin silloin minulla puolisona on velvollisuus elättää mies tukien lisäksi. Ihan samalla tavalla kuten se toimii toisinpäinkin. Muuten on jokaisen oma asia, miten tekee. Jos ei lapsia , ja yhteen muutetaan, niin kumpikin maksaa omat laskut ja ruoka puoliksi. Ja se joka on kotona ja ei käy töissä siivoaa ja tekee kotihommat
Toi on liian käytännöllistä ajattelua, ei käy naisille.
Mites on ukko laverilla nukkunut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi ottaa köyhää miestä elätiksi?
Köyhiä naisia on elätetty iät ja ajat.
Ansiotyö ei ole ollut naisille mahdollista iät ja ajat, joten naisilla ei ole edes ollut mahdollisuutta elättää itseään. Naiset ovat olleet miehen päätösvallan alla kohdusta hautaan. Lisäksi esimerkiksi Suomessa on tehty päötös sodan jälkeen, että naisen palkka on puolet pienempi kuin miehen, koska mies elättää naisen. Ja tämä oli miesten tekemä päätös, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on liian käytännöllistä ajattelua, ei käy naisille.
Siis näköjään ei sinulle käy. Kyllä käy usealle naiselle. Et selvästikään tiedä mistä puhut, joten älä kommentoi.
Saahan sitä ottaa jos huvittaa. Itseä ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä lääkäriin sinun noissa jänne-vaivoissa
Olen työtön mies. Elän yhdessä töissäkäyvän naisen kanssa. Tuloni on työmarkkinatuki. En ole elätti. Naisella on kerrostaloasunto, ihan omansa (tai siis vielä pankin). Minulla on "kesämökki", jonka kulut maksan itse. Vuokraa kerrostaloasunnosta en maksa, työmarkkinatuesta ei todellakaan voi. Minulla on auto, jonka kaikki kulut maksan. Ruoka ja taloustarvikkeet menevät meillä joka kuinkin puoliksi. Teen myös kotitöitä, kerrostaloasunnossa ei niitä paljon ole. Lomamatkoista halpalentomatkoilla ja Airbnbllä olen maksanut yli puolet. Olen ollut osan yhteistä elämää myös (hyväpalkkaisessa) työssä, ja nainen työttömänä.
Voitte lopettaa höpinät köyhien ja työttömien olemisesta elättäjinä tähän. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sama se on miehillä. Vaikka olisi miten ns "hullu Akka" , mutta kun ottaa hyvin s*ihin ja antaa pllua säännöllisesti ja p*not on villejä, niin mies sietää minkälainen kohtelua vaan. K*lli edellä kun mennään, niin jännis-nainen on ihqu.Tunnen useita Tällaisia miehiä
Mikä AP on määräämään ketä joku elättää. Jos mies on mukava eikä itsellä ole rahasta pula, saa sillä miehellä hankittua itselle elämänlaatua.
Minun mieheni on ollut yli 5 vuotta työtön. Maksan perheen auton ja ulkomaanmatkat. En aio erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sama se on miehillä. Vaikka olisi miten ns "hullu Akka" , mutta kun ottaa hyvin s*ihin ja antaa pllua säännöllisesti ja p*not on villejä, niin mies sietää minkälainen kohtelua vaan. K*lli edellä kun mennään, niin jännis-nainen on ihqu.Tunnen useita Tällaisia miehiä
Totta.
Mieluummin toi setti ku pihtaaja-nalkuttaja combo.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi esimerkiksi Suomessa on tehty päötös sodan jälkeen, että naisen palkka on puolet pienempi kuin miehen, koska mies elättää naisen. Ja tämä oli miesten tekemä päätös, ei naisten.
Voisit sitten kertoa, että missä ja kuka tämän päätöksen on tehnyt.
Paranoia ei ole kivaa...
Mun exä oli köyhä, pelivelkainen ja työtä vieroksuva.
Hän halusi "sijoittaa" mun perintörahat verkostomarkkinointiin. Suuttui kun ei päässyt rahoihin käsiksi.