Tuntuu tosi pahalta enkä jaksa enää
Mut on jätetty taas pimentoon kun läheisellä ollut sydänvaivoja kokoaika ja kun kysyin aikooko olla muutenkin kertomatta niin vetosi mun sairauteen ja sanoi vaan älä painosta.
Miksi mut jätetään näissäkin asioissa ulkopuolelle taas. Rintakehässä tuntuu painetta kun mua ahdistaa niin paljon ettei voida edes sen vertaa pitää ajan tasalla. Kyse kuitenkin omista vanhemmista (vanhemmasta)
Kommentit (6)
Ahdistutko muutenkin huonoista uutisista todella paljon? Ehkä he ajattelivat, että romahdat henkisesti täysin, ja pelkäsivät, etteivät osaa tukea sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistutko muutenkin huonoista uutisista todella paljon? Ehkä he ajattelivat, että romahdat henkisesti täysin, ja pelkäsivät, etteivät osaa tukea sinua.
Tai eivät jaksa tukea sinua. Heillä on voimavarat vähissä tällä hetkellä oman sairastamisen takia.
Enemmän ahdistun ku jätetään ulkopuolelle. Ei tää tuu muuttumaan. Parempi muuttaa pois johonkin ettei tarvi sietää mua yhtään.
Hyvä aloittaja, älä nyt ota marttyyrin roolia. Et ehkä osaa ajatella asiaa niin että he todella ovat huolissasi sinusta. Loukkaannut koska sinulle ei kerrota mutta he tekevät sen sinun tähtesi. Pois nuo negatiiviset ajatukset.
Ehkä He haluavat suojella itseään sinun reaktiolta ja ei ole voimavaroja tukea sinua. Saattaa olla heiltä virhearvio. Ehkä kestät enemmän kuin he osaavat ikinä kuvitella. Nythän tiedät tilanteesta. Miten käyttäydyt heitä kohtaan? Olet loukkaantunut ettei sinulle kerrottu? Pystytkö tukemaan heitä? Saatko purkaa tunteitasi jonkun ulkopuolisen kanssa?
Kaikesta huolimatta tarvitset heitä. Anna ajankulua. Älä katkaise välejä. Mene vaikka lenkille ja juokse itsesi hikeen. Vanhempasi rakastavat sinua todennäköisesti kaikesta huolimatta. Myötätunto ja semppaus halaus täältä sinulle.
Kyllä se siitä. Ehkä huomenna on parempi päivä.