Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita sinkkuja, jotka olisivat halunneet parisuhteen?

Vierailija
14.03.2020 |

Todella yksinäinen olo. Olen nyt viisi vuotta yrittänyt etsiä parisuhdetta ja nyt luovutin. Minussa on jokin, mistä miehet eivät pidä. En vain tiedä mikä se on. Saan vain pakkeja tai seksisuhteita. Kukaan ei halua kanssani parisuhteeseen.

Arki sujuu hyvin, kun päivä menee töissä ja ilta erilaisissa askareissa ja levätessä. Viikonloput ovat yksinäisiä. Vaikka täytän viikonloputkin erilaisissa harrastuksissa, niin ei jaksaisi aina tehdä kaikkea yksin. On minulla muutamia ystäviä, mutta heilläkin perheet ja parisuhteet.

Kommentit (1222)

Vierailija
21/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuilua takana viitisen vuotta. Ärsyttää kyllä, mutta toisaalta tykkään vapaudesta tehdä mitä haluan. Parinhaku käy keski-iässä työstä, kun ketään ei livenä tapaa vaan pitäisi roikkua jatkuvasti deittisovelluksissa. Ne taas toimivat huonosti, jos vakavampaa seuraa etsii. Ihminen on yleensä muuta kuin profiilinsa, meitä ei voi typistää pariin kuvaan ja sanaseen.

Molemminpuolinen kiinnostus on kultaakin harvinaisempaa. Tuntuu, että minusta kiinnostuvat vääränlaiset miehet. Hissukat, joilla ei ole rohkeutta elää omaa elämäänsä ja etsivät itselleen pelastajaa näyttämään suuntaa. Hirveä turn-off on ihminen, joka intoilee minun tekemisistäni, mutta itsellään ei ole mitään vastaavaa tarinaa kerrottavaksi itsestään. Kotiin lukittautiminen vailla unelmia ei ole elämää. Hankkikaa elämä miehet!

Vierailija
22/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuilua takana viitisen vuotta. Ärsyttää kyllä, mutta toisaalta tykkään vapaudesta tehdä mitä haluan. Parinhaku käy keski-iässä työstä, kun ketään ei livenä tapaa vaan pitäisi roikkua jatkuvasti deittisovelluksissa. Ne taas toimivat huonosti, jos vakavampaa seuraa etsii. Ihminen on yleensä muuta kuin profiilinsa, meitä ei voi typistää pariin kuvaan ja sanaseen.

Molemminpuolinen kiinnostus on kultaakin harvinaisempaa. Tuntuu, että minusta kiinnostuvat vääränlaiset miehet. Hissukat, joilla ei ole rohkeutta elää omaa elämäänsä ja etsivät itselleen pelastajaa näyttämään suuntaa. Hirveä turn-off on ihminen, joka intoilee minun tekemisistäni, mutta itsellään ei ole mitään vastaavaa tarinaa kerrottavaksi itsestään. Kotiin lukittautiminen vailla unelmia ei ole elämää. Hankkikaa elämä miehet!

Meillä useimmilla miehillä on elämä. Se vaan ei useimpia ellejä tahdo kiinnostaa. Minä esimerkiksi metsästän, mutta aika monelle ellille se on melkoinen nou nou vaikka itse koen tekeväni yhteiskunnallisesti merkittävää talkootyötä vähentäessäni hirvieläinkolaririskiä.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen käsitys, että se tutustumisen lässyn lässyn vaihe pitäisi olla mahdollisimman lyhyt ja intiimiin kanssakäymiseen pitäisi siirtyä mahdollisimman pian jotta sitä suhteen liimaa voisi syntyä.

Tämän on tietysti vain minun käsitykseni ja voi koskea vain minua mutta olen kokenut että se siirtyminen platonisesta vaiheesta intiimimmälle puolelle on se kriittisin vaihe. Jos sitä ei tapahdu, suhde kuihtuu aika nopeasti.

M43

Jaaha. Kuulut varmaan siihen porukkaan, jolle tutustumisriitteihin kuuluu lähettää kuva perhekalleuksista? Sitten ihmettelet kun "suhde" kuihtuu ennen kuin on ehtinyt alkaakaan, ja siinähän sitten olet yksin liimoinesi.

Vierailija
24/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä useimmilla miehillä on elämä. Se vaan ei useimpia ellejä tahdo kiinnostaa. Minä esimerkiksi metsästän, mutta aika monelle ellille se on melkoinen nou nou vaikka itse koen tekeväni yhteiskunnallisesti merkittävää talkootyötä vähentäessäni hirvieläinkolaririskiä.

M43

Joo mutta välillä teillä on niin paljon elämää ettei siihen oikein naista mahdu, jolloin oletan että ette oikeasti halua suhdetta vaan vakipanon vaikka muuta väittäisitte.

Esim. viimeisellä miehellä jonka kanssa juttelin oli viikko niin täynnä harrastuksia ja kavereita että oli vain 2h aikaikkuna tavata parin viikon välein. Ei siitä sitten mitään tullut.

Vierailija
25/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kirjoittaa deittiprofiiliin, että etsit ekstroverttia tarinankertojaa. Vääränlaiset osaavat ohittaa.

Vierailija
26/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa elämä miehet!

Ne miehet, joilla on elämä, eivät siihen tarvitse enää naista.

Vierailija
27/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kirjoittaa deittiprofiiliin, että etsit ekstroverttia tarinankertojaa. Vääränlaiset osaavat ohittaa.

En etsi tarinankertojaa vaan ihmistä, joka kokee mielenkiintoa ja intohimoa elämään ja haluaa kokeaa sitä toisen kanssa. Ja miksi ihmeessä ihmisen pitäisi olla ekstrovertti tällainen ollakseen, eikö introverttejä kiinnosta elämä?

Vierailija
28/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ikisinkku joka on ollut ilman minkäänlaista suhdetta 15 vuotta.

Vierailija
29/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi tarinankertojaa vaan ihmistä, joka kokee mielenkiintoa ja intohimoa elämään ja haluaa kokeaa sitä toisen kanssa. Ja miksi ihmeessä ihmisen pitäisi olla ekstrovertti tällainen ollakseen, eikö introverttejä kiinnosta elämä?

Mistä sinä tiedät kuinka paljon mielenkiintoa ja intohimoa elämään sillä kotiin lukittautujalla on? Mikä sinä oikeastaan olet muiden puolesta määrittelemään, mikä on elämää ja mikä ei? Jos sinun silmääsi näyttää, että jollain ei ole elämää, hän voi itse olla aivan toista mieltä.

Vierailija
30/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hieman ruma ja vähän ylipainoinen nainen, jonka saa huolellisella laittautumisella ihan ookooksi. Mulla ongelmana on, että heti kun suhde menee yöpymis-/saunomistasolle, epäviehättävyyteni paljastuu. Mieheni olenkin napannut hurmaavalla persoonallani =D Olen oikeasti aika hauska ja vähän älytön tyyppi, luulen että se on vedonnut miehiin joiden kanssa olen viimeksi ollut parisuhteessa.

Nykyinen parisuhteeni meinasi kaatua joitakin viikkoja sitten ja auta armias sitä paniikkia kun tajusin, että taas pitäisi alkaa etsiä jotakuta uutta ja näillä spekseillä se nyt vain on aika hemmetin haastavaa. Käänsin kuitenkin kelkkani ja päätin pitää mieheni - otin itse etäisyyttä, aloin harrastaa intohimoisesti rakastamiani asioita (luonto, liikunta), aloin käydä ulkona entistä enemmän ja huomasin myös, että kyllä minäkin tarvittaessa baarista kainalon itselleni yhdeksi yöksi löytäisin. Meni ehkä viikko, kun mieheni alkoikin tarrautua MINUUN. Luulenpa siis, että miehiin vetoavat itsevarmat, itsenäiset, hauskat ja tasapainoiset naiset! Jätin silloin siis kaikki ”tässä suhteessa minua ahdistaa tämä ja se, millä tasolla suhteemme sinun mielestäsi on” -lätinät pois ja johan alkoi miestä taas kiinnostaa. Vinkkinä siis sinkuille: älä anna sinkkuahdistuksen näkyä vaan esitä itsevarmaa, coolia, menevää ja sellaista, joka kyllä pärjää ilman muita. Se tuntuu vetoavan putkiaivoihin =D

Vierailija
31/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuoden vastentahtoisen sinkkuilun jälkeen tapailen miestä, joka ei halua seurustella ainakaan nyt.

Vuosien jälkeen on ainakin seuraa, lämpöä ja läheisyyttä. Tunteitakin on mukana, mutta ei ilmeisesti vakavia tai kestäviä. Ainakin jonkin aikaa näin on parempi kuin ikuisesti yksin.

Vierailija
32/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt vääränlaisia miehiä

Sori mutta epäilenpä että ei lähesty miehiä.

Sepä se ongelma onkin.

Vierailija
33/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuinka paljon mielenkiintoa ja intohimoa elämään sillä kotiin lukittautujalla on? Mikä sinä oikeastaan olet muiden puolesta määrittelemään, mikä on elämää ja mikä ei? Jos sinun silmääsi näyttää, että jollain ei ole elämää, hän voi itse olla aivan toista mieltä.

Minua nyt vaan ei kiinnosta sellainen kotiin lukkittautuva elämä, sellaista se parinvalinta on =D Minusta ihmiset saa tehdä ihan mitä ne haluaa ja kiinnostua ihan mistä ne haluaa. Mutta parinvalinnassa käytän omaa kriteeristöä ja voihan siitä mielensä pahoittaa, mutta se on minusta turhaa. Jokaisella meistä on jokin kriteeristö mitä käytämme, kun etsimme itsellemme pitkää parisuhdetta.

Vierailija
34/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nyt vaan ei kiinnosta sellainen kotiin lukkittautuva elämä, sellaista se parinvalinta on =D Minusta ihmiset saa tehdä ihan mitä ne haluaa ja kiinnostua ihan mistä ne haluaa. Mutta parinvalinnassa käytän omaa kriteeristöä ja voihan siitä mielensä pahoittaa, mutta se on minusta turhaa. Jokaisella meistä on jokin kriteeristö mitä käytämme, kun etsimme itsellemme pitkää parisuhdetta.

Tietysti kaikilla on omat kriteerinsä eivätkä kaikki kiinnosta, mutta ne kriteerit olisi ihan ok kertoa jo profiilissa, jos ne ovat itselle täysin selvät. Vältyt niiltä vääränlaisilta ja ne vääränlaiset sinulta. Hieman ärsytti tuo oletus, että eri tavalla elävällä ihmisellä ei olisi elämää. SInun tapasi elää ei ole ainoa oikea.

Vierailija
35/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi

"Hirveä turn-off on ihminen, joka intoilee minun tekemisistäni, mutta itsellään ei ole mitään vastaavaa tarinaa kerrottavaksi itsestään. Kotiin lukittautiminen vailla unelmia ei ole elämää. Hankkikaa elämä miehet!"

perusteella olet tavannut klassisia kiltti miehiä.

Clint Eastwood ei nimittäin intoilisi sinun Starbucksissa soijalaten juomisesta.

Vierailija
36/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kaikilla on omat kriteerinsä eivätkä kaikki kiinnosta, mutta ne kriteerit olisi ihan ok kertoa jo profiilissa, jos ne ovat itselle täysin selvät. Vältyt niiltä vääränlaisilta ja ne vääränlaiset sinulta. Hieman ärsytti tuo oletus, että eri tavalla elävällä ihmisellä ei olisi elämää. SInun tapasi elää ei ole ainoa oikea.

On kerrottu profiilissa, mutta me ollaan enemmän kuin joku deittiprofiili. Ja valitettavasti se nyt vaan on niin, että ihmisiä täytyy tavata, jos aikoo pariutua. Ja silloin tulee huteja. Ihmeen henkilökohtaisesti otat asian. Missään en ole väittänyt, että minun tapani elää olisi oikea. Vaan sanoin, mistä pidän ja mitä haen ja sellaista ei ole tullut vastaan. Tässä ei ole kyse siitä miten elämä pitää elää, vaan siitä kuinka haastavaa on löytää oikea ihminen itselle.

Vierailija
37/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Clint Eastwood ei nimittäin intoilisi sinun Starbucksissa soijalaten juomisesta.

Hyvä tietää, en sitten pyydäkkään häntä treffeille. On kyllä vähän liian iäkäskin mulle.

Enkä käy Starbucksissa enkä juo soijalattea.

Vierailija
38/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi

"Hirveä turn-off on ihminen, joka intoilee minun tekemisistäni, mutta itsellään ei ole mitään vastaavaa tarinaa kerrottavaksi itsestään. Kotiin lukittautiminen vailla unelmia ei ole elämää. Hankkikaa elämä miehet!"

perusteella olet tavannut klassisia kiltti miehiä.

Mites niiden välimuoto? Minun maailmassani ainakin on muitakin kuin ääripäitä.

Vierailija
39/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt vääränlaisia miehiä

Ylipäätään suhdetta ei tule, mikäli naisen pitää tehdä lähestyminen. Tällätavoin saa vaan seksisuhteita kun lähes jokainen mies ottaa seksin vastaan kun sitä tyrkytetään pitipä naisesta tai ei.

Jos oikean suhteen haluaa, täytyy asettaa syötti niin että haluttu kohde tekee aloitteet ja iskee kiinni.

Vierailija
40/1222 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus halusin mutta nyt olen todella onnellinen sinkkuna. Mistä lie johtuu, kohdalle ei ole osunut kunnollisia miehiä vaan kaikki on osoittautunut mustasukkaisiksi sekopäiksi jotka haluaa seksiä 10 kertaa päivässä ja lopulta tuntuu, etten ole mikään muu kuin reikä. Paljon onnellisempi olen yksin kun saan elellä rauhassa. Joku päivä hankin lemmikkejä seuraksi, se riittää.