Kun ei pysty eroamaan rahan takia!
Onko kukaan muu huonossa suhteessa vain sen takia, että ei yksinkertaisesti pysty eroamaan taloudellisista syistä ? Kauhea tilanne. Meidän parisuhde voi huonosti . Mies on muuttunut. On vain sohvalla puhelimen kanssa. Ei osallistu mihinkään eikä huomioi minua ja lapsia. Aina kiukkuinen jos kutsun meille kylään ystäviä tai sukulaisia. Sillonkin on niin epäsosiaalinen ja epäkohtelias.
On onnellinen vain omien kavereiden tai työkavereiden kanssa. Heitä arvostaa ja heidän kanssaan viihtyy.
Olen niin surullinen ja hukassa! Mies puhunut erosta. Ei ilmeisesti välitä minusta enää. Ei halua viettää minun kanssa aikaa. Hän ei kysele minun kuulumisia.
Rakastan lapsiani niin paljon enkä pysty kuvitella , että heidän pitäisi olla isänsä luona puolet ajasta. Ja luulen, etteivät edes haluaisi.
Eikä minulla ole rahaa! Olen vuorotöissä ja opiskelen . Tienaan vähän ja kaikki rahat menee laskuihin ja elämiseen. Miten ihmeessä pärjäisin taloudellisesti jos eroamme ?
Myös sukulaiset ja ystävät ovat huomanneet miehen epäsosiaalisen käytöksen ja ihmettelevät sitä. Minulla on niin paha olla hänen kanssa. En kestä, kun hän haukkuu ja halveksii minua. Haluaisin vain onnellisen ja turvallisen parisuhteen , jossa minut otetaan huomioon ja minua kunnioitetaan.
Mitä ihmettä minun pitää tehdä??
Miten te muut olette toimineet?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
eli loisit miehen lompakolla. säälittävää
Minä miehenä kustannan perheeni kulut. ja jotain jää vielä piiloonkin. Vaimoni säästää kaikki tulonsa ja epäilen, että jokupäivä hän lähtee omille teilleen, vaikka olemmekin "onnellisesti" aviossa..
Ja ap makaa itse palstalla. Miehenkö tehtävä se on yksipuolisesti viihdyttää prinsessaa?
Minulla ei jää edes säästöön mitään. Kaikki rahat menee. Miten voisin säästää ja valmistautua, kun ei ole mitään säästössä ?
Vierailija kirjoitti:
Ja ap makaa itse palstalla. Miehenkö tehtävä se on yksipuolisesti viihdyttää prinsessaa?
Välillä näin vain käy!!
Olkoon. Arvasin, että minua haukutaan tääläkin. Kyselin vain apua ja vertaistukea. Jos miestä ei kiinnosta tehdä mitään kanssani eikä keskustella niin olen yksin .
Vierailija kirjoitti:
Olkoon. Arvasin, että minua haukutaan tääläkin. Kyselin vain apua ja vertaistukea. Jos miestä ei kiinnosta tehdä mitään kanssani eikä keskustella niin olen yksin .
Voivoi uhriparkaa. Jatka ihmeessä miehen lompakolla
Pahinta tietneki some, ei voi pitää enää sitte yllä mahtavaa elämää.
dubain poseeraukset vaihtuu sossun jonoon
Miten ap elää miehen lompakolla, kun käy itsekin töissä ja maksaa osansa laskuista ? Tässä taas huomataan naisten matalapalkkaisuus, joka johtaa eriarvoisuuteen.
Täällä kohtalotoveri. Taloudelliset syyt on yksi, toinen syy on lapset. Ja nämä kaksi kietoutuvat toisiinsa, kuten niin monella muullakin. Ilmeisesti nämä tasoteorioista vinkuvat ulimiehet eivät tajua, että monet niin sanotusti rahan takia liitossa olevat naiset eivät välitä sen miehen pennosista tuon taivaallistakaan, kunhan lapset ovat muuttaneet pesästä. Mulla enää max kuusi vuotta tuon miehen rinnalla, sitten lähden ja muutan mihin tahansa vuokrayksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku alilaudan axentuoksuinen jonne aukoo päätään niin älä välitä. Tsemppihalit sulle!
Vierailija kirjoitti:
Täällä kohtalotoveri. Taloudelliset syyt on yksi, toinen syy on lapset. Ja nämä kaksi kietoutuvat toisiinsa, kuten niin monella muullakin. Ilmeisesti nämä tasoteorioista vinkuvat ulimiehet eivät tajua, että monet niin sanotusti rahan takia liitossa olevat naiset eivät välitä sen miehen pennosista tuon taivaallistakaan, kunhan lapset ovat muuttaneet pesästä. Mulla enää max kuusi vuotta tuon miehen rinnalla, sitten lähden ja muutan mihin tahansa vuokrayksiöön.
Tämä.
Nuoret naiset, miettikää kaksi kertaa haluatteko lapsia. Nimittäin ne lapset sitovat teidät siihen mieheen. Usein naiset luulee että lapsilla sitoutetaan mies itseen mut se on se nainen joka sitouttaa itsensä tiiviimmin mieheen. Lapsettomista suhteista ja liitoista on helppo lähteä ja taloudellisia syitä jäädä ei juurikaan ole. Kun lapset ovat kuvioissa, nainen tajuaa myös lasten elintason ja elämäntavan kärsivän erossa ja sietää huonoa suhdetta pahimmillaan reilut pari vuosikymmentä.
Ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa ei ole pakko heti erota. Voi olla, että jos lakkaat olemasta nalkuttava happaman maidon hajuinen lehmä, niin miehesikin taas kiinnostuu sinusta. Joku syy siihen miehen muuttuneeseen käytökseen on, ja veikkaan että ap näkee sen peilistä.
Acta est fabula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kustannan perheeni kulut. ja jotain jää vielä piiloonkin. Vaimoni säästää kaikki tulonsa ja epäilen, että jokupäivä hän lähtee omille teilleen, vaikka olemmekin "onnellisesti" aviossa..
Miksi piilottelet rahojasi? Mihin tarvitset niitä?
Olen eronnut ja pärjään, myös taloudellisesti (vakityössä olen). Yhteiskunta auttaa tarvittaessa kun eroaa. Asumme vuokralla ja ajan vanhalla autonromulla mutta so what - en voisi olla onnellisempi vuosien piinan jälkeen. Lapsetkin ovat tyytyväisiä ja isänsä jopa hoitaa osuutensa etävanhempana. Jos ei hoitaisi niin pärjäisin silti. Meillä kaikilla on vain yksi elämä, kieltäydyn elämästä sitä onnettomana! Terkuin yx onnellinen yh :)
Vierailija kirjoitti:
Acta est fabula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piilottelet rahojasi? Mihin tarvitset niitä?
Olen eri, mutta tietenkin siksi ettei vaimo sitten lähtiessään saa kaapattua itselleen kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Nuoret naiset, miettikää kaksi kertaa haluatteko lapsia. Nimittäin ne lapset sitovat teidät siihen mieheen. Usein naiset luulee että lapsilla sitoutetaan mies itseen mut se on se nainen joka sitouttaa itsensä tiiviimmin mieheen. Lapsettomista suhteista ja liitoista on helppo lähteä ja taloudellisia syitä jäädä ei juurikaan ole. Kun lapset ovat kuvioissa, nainen tajuaa myös lasten elintason ja elämäntavan kärsivän erossa ja sietää huonoa suhdetta pahimmillaan reilut pari vuosikymmentä.
Nyt höpö höpö naiset. Tuntuu että talousasioita pidetään tekosyynä. Minä olen pienipalkkainen ja ihan hyvin pystyin eroamaan. Asumme lasten kanssa vuokralla kivassa kerrostalossa. Eli ei toki omakotitalossa Espoossa, mutta ihan kivassa kodissa silti. Minulla on jopa auto. Ei uutta audia tai edes skodaa pihalla, mutta ei sitä kaikkein vanhinta autonrähjääkään. Lapsilla on kaikki tarpeellinen ja ylikin, en voisi sanoa että meillä on puute jostain. Tottakai joudun laskemaan euroja ja juoksemaan tarjousten perässä.
Eron jälkeen sain myös ihan uutta motivaatiota opiskeluun, jonka myötä toivottavasti oma palkkataso nousee. En ikinä palaisi mihinkään p*skaan suhteeseen rahan takia, enkä varsinkaan minkään kuvitteellisen “lapsen parhaan” takia. Vinoksi ne lapsetkin siinä kasvaa kun sellaisia parisuhdemalleja vuodesta toiseen joutuu katselemaan, missä vaan odotetaan koska saa erota toisesta.
Ap:lle. Hanki itsellesi ystäviä ja jotakin harrastusta. Ole täysin passiivinen eron suhteen. Älä ota mitään kantaa kun mies puhuu erosta. Anna miehen touhuta miten haluaa. Eron aloittajalle tulee huono omatunto. Siksi mies on ärsyttävä. Hän haluaisi sinun alkavan puuhata eroa ja saisi osan syyllisyydestään sinun kannettavaksi. Nyt käydään henkien taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle. Hanki itsellesi ystäviä ja jotakin harrastusta. Ole täysin passiivinen eron suhteen. Älä ota mitään kantaa kun mies puhuu erosta. Anna miehen touhuta miten haluaa. Eron aloittajalle tulee huono omatunto. Siksi mies on ärsyttävä. Hän haluaisi sinun alkavan puuhata eroa ja saisi osan syyllisyydestään sinun kannettavaksi. Nyt käydään henkien taistelua.
Ja aloituksesta huomaa, että ap on sen taiston jo hävinnyt.
Niin on säälittävää. Tiedän sen. Se ahdistaa .