Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit lähestyvät ja pelkään jo etukäteen, mitä vikaa hänessä on

Vierailija
03.12.2025 |

Olemme paperilla ihan täydellinen match. Hän näyttää kivalta, vaikuttaa fiksulta ja meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Hän on kiinnostunut minusta. Minä oken kiinnostunut hänestä. Tämä kuulostaa siis liian hyvältä. Sen vuoksi kehittelen kauhuskenaarioita. Hän on kuitenkin valehdellut pituutensa, kuvat vanhoja, hänellä onkin piipittävä ääni. Tai sitten vaan jähmetytään treffeillä. Mitä kaikkea muuta epäilyttävää tässä on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasia ettei kukaan ole täydellinen, et sinä eikä hän. kaikki hyvin jos täydennätte toisianne

Vierailija
2/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet täydellinen pullukka. JES! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa sinusta tietoa/kalastelee tietoa liikaa ja myötäilee, pitäisi hälytyskellojen soida.

Vierailija
4/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä oharit.

Vierailija
5/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosiasia ettei kukaan ole täydellinen, et sinä eikä hän. kaikki hyvin jos täydennätte toisianne

Mutta kun se kai voi joskus olla muutamasta sentistä kiinni.

Tiedän liiankin hyvin, että jos 163cm miehenä pyöristäisin pituuteni toiseksi, niin varmasti paremmin saisin huomiota ja kiinnostusta osakseni - Säälistä en ihanbkauheasti innostu

Mutta myös menettäisin sen varmaankin yhtä pian kuin asia paljaatuisi; pituuttaan kun on aika vaikea edes yrittää kätkeä.

Ja miksi se kätkeä pitäikään?

Vaikka toki se sattuu, kun jotkut tekevät siitäv suoraviivaisia paikkansa pitämättömiä johtopäätöksiä 

Vierailija
6/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet täydellinen pullukka. JES! 

Tupla J-E-S ettei mun tarvi enää treffata. 

Vierailija
7/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti. Mulla oli samankaltainen tilanne. En tiennyt ulkonäköä, mutta oli punahiuksinen/partainen, pullea ja hihitteli oudosti.

Vierailija
8/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Mulla oli samankaltainen tilanne. En tiennyt ulkonäköä, mutta oli punahiuksinen/partainen, pullea ja hihitteli oudosti.

valitti masennuksesta ja huonosta itsetunnosta, antoi ymmärtää ettei seiso

Vierailija
9/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo edeltäkäsin rupeat etsimään VAIN vikoja, niin jätä koko juttu. Toinen saattaa loukkaantua jos pyörrät hänet nähtyäsi häpeissäsi pakoon.

Anna arvoa toiselle ihmiselle ja käyttäydy kunnolla.

Vierailija
10/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP:n kannattaa vaan jättää deittailu kokonaan jos se on aina tällaista tuomionpäivän meininkiä.

Vierailija
11/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valitti masennuksesta ja huonosta itsetunnosta, antoi ymmärtää ettei seiso

koska söi masennuslääkkeitä

Vierailija
12/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin oletko sinä 185 cm lautaedustainen nainen?

Vierailija
13/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo parinetsintä sitte helpottaa kun tulee ikää ja tajuaa ettei päälle näkyvä pinta tosiaankaan ole se tärkein asia kumppanissa. Nuorempana se oli mullekin ihan ykkösasia.

Vierailija
14/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän haluaa sinusta tietoa/kalastelee tietoa liikaa ja myötäilee, pitäisi hälytyskellojen soida.

Mitä tarkoitat tuolla tietojen kalastelulla?

Vierailija
15/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP:n kannattaa vaan jättää deittailu kokonaan jos se on aina tällaista tuomionpäivän meininkiä.

Samaa mieltä. Kun jo edeltä lyttää treffit. Eihän siitä mitään tule jos on negatiiviset ja arvostelevat asiat mielessä.

Voi miesraukkaa toivon hänelle jotain laadukkaampaa.

Vierailija
16/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap mutta itsevolen tunnistavinabi jotaun samaistumis pintaa ja vertaistukea  kun on riittävän monta kertaa tullut torjutuks ilman, että monestikaan olisi itse tajunnut miksi taas sai pakit, niin kyllä se väkisin saa miettimään, että onko oma kohralo elää lopouikäkin sinkkuna kun joskus vain tuntuu, että sinkkuna on nähnyt niin monta kertaa kuinka toiset llöytävät ja kiohtaavat luontevasti ja mutkitta aina haluamaansa seuraa kun itse taas  pian huomaa yhden vuoden vierähtäneen lisää sinkkuna

Vierailija
17/17 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jo edeltäkäsin rupeat etsimään VAIN vikoja, niin jätä koko juttu. Toinen saattaa loukkaantua jos pyörrät hänet nähtyäsi häpeissäsi pakoon.

Anna arvoa toiselle ihmiselle ja käyttäydy kunnolla.

Olen aina vetänyt treffit kunnioituksella läpi. Jopa miehen kanssa, joka saapui puoli tuntia myöhässä ja oli pukeutunut ponchoon ja kirkkaan värisiin crocseihin. Vaikka mulla olisi ollut varmasti parempaa tekemistäkin. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi