Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei pysty eroamaan rahan takia!

Hukassa
14.03.2020 |

Onko kukaan muu huonossa suhteessa vain sen takia, että ei yksinkertaisesti pysty eroamaan taloudellisista syistä ? Kauhea tilanne. Meidän parisuhde voi huonosti . Mies on muuttunut. On vain sohvalla puhelimen kanssa. Ei osallistu mihinkään eikä huomioi minua ja lapsia. Aina kiukkuinen jos kutsun meille kylään ystäviä tai sukulaisia. Sillonkin on niin epäsosiaalinen ja epäkohtelias.
On onnellinen vain omien kavereiden tai työkavereiden kanssa. Heitä arvostaa ja heidän kanssaan viihtyy.
Olen niin surullinen ja hukassa! Mies puhunut erosta. Ei ilmeisesti välitä minusta enää. Ei halua viettää minun kanssa aikaa. Hän ei kysele minun kuulumisia.
Rakastan lapsiani niin paljon enkä pysty kuvitella , että heidän pitäisi olla isänsä luona puolet ajasta. Ja luulen, etteivät edes haluaisi.
Eikä minulla ole rahaa! Olen vuorotöissä ja opiskelen . Tienaan vähän ja kaikki rahat menee laskuihin ja elämiseen. Miten ihmeessä pärjäisin taloudellisesti jos eroamme ?
Myös sukulaiset ja ystävät ovat huomanneet miehen epäsosiaalisen käytöksen ja ihmettelevät sitä. Minulla on niin paha olla hänen kanssa. En kestä, kun hän haukkuu ja halveksii minua. Haluaisin vain onnellisen ja turvallisen parisuhteen , jossa minut otetaan huomioon ja minua kunnioitetaan.
Mitä ihmettä minun pitää tehdä??
Miten te muut olette toimineet?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt edes selvää miten ositus toimii ennen kuin itkette täällä että miehellä säästöjä ja mulla ei. Tekosyy että mies säästänyt ja mulla menee kaikki raha elämiseen, ne miehen säästöt on yhtäkkiä myös teidän säästöjä kun otatte asioista selvää. Miten voi olla vielä tänä päivänä noin aikaansaamattomia ihmisiä että ei netistä selvitä kaikkia mahdollisia apuja?? Ositus, yhteiskunnan tuet jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla