Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olen tehnyt edellisessä elämässä, kun sain noin ihanan miehen?

Vierailija
14.03.2020 |

Äskenkin halusi halata ja sanoi, että hemmottelet mua kauneudellasi. Koskaan en ole kuullut pahaa sanaa hänen suustaan ja on loistava isä. Komeakin vielä, rakas.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään edellistä elämää. Olet vain ollut tässä ainoassa elämässäsi hänestä niin ihana.

Vierailija
2/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mitään edellistä elämää. Olet vain ollut tässä ainoassa elämässäsi hänestä niin ihana.

Kiitos. Tuntuu vain joskus niin ihmeelliseltä, mikä tuuri on käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä korkki kiinni Irmeli että pääset huomenna taas ylös sängystäkin.

Vierailija
4/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt ja tullut siihen tulokseen, että tämä on jonkinlainen palkkio hirveästä lapsuudesta ja nuoruudesta. Elämä tasapainottaa jossain vaiheessa. Nyt nautin.

Vierailija
5/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt ja tullut siihen tulokseen, että tämä on jonkinlainen palkkio hirveästä lapsuudesta ja nuoruudesta. Elämä tasapainottaa jossain vaiheessa. Nyt nautin.

En osannut palkkiota odottaa, omakin lapsuus oli traumaattinen, vaikkakin aineellisesti yltäkylläinen. Koko ajan odota tavallaan milloin onni kääntyy ja milloin kaikki otetaan pois. Vaikka jotain kävisi, Kiitollinen silti, että kerran olen saanut kokea olevani rakastettu. Jotkut kai kokevat sellaista jo lapsena?

Vierailija
6/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä korkki kiinni Irmeli että pääset huomenna taas ylös sängystäkin.

Olisi hirveää sepitellä tällaista, siis että olisi sellaiseen tarve.

Vierailija
7/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niin pahaa minä olen tehnyt että en löytänyt miestä tai mitään muutakaan?

Paskan lapsuuden ja nuoruuden jatkoksi paska aikuisuus? Vitjat että olenkin paska ihminen. Tätähän myös lapseni hokee.

Vierailija
8/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän niin pahaa minä olen tehnyt että en löytänyt miestä tai mitään muutakaan?

Paskan lapsuuden ja nuoruuden jatkoksi paska aikuisuus? Vitjat että olenkin paska ihminen. Tätähän myös lapseni hokee.

Et ole valinnut sitä mihin synnyit ja millaiseksi kasvoit. Sitä juuri tarkoitin, että moni asia elämässä on vain sattumaa. En koe ansainneeni tätä ja toivottavasti et sinäkään. 

Vierailija
9/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo johtuu edellisestä elämästä, niin minä kai olen ollut itse Hitler.

Vierailija
10/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet sanovat tuota samaa joka toiselle tapaamalleen naiselle.

Vierailija
11/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies sinulla on ollut jos kerran on olemassa lapsikin. Et ole ottanut vaarin huonosta lapsuudesta ja nuoruudesta vaan sännännyt suhteeseen suinpäin ajattelematta mitä mieheltä odotat. Itse fundeerasin että jos en löydä sellaista miestä joka on isäni vastakohta, olen mieluummin yksin ja perheetön. Alkujaankin huonolle miehelle en olisi lapsia ryhtynyt tekemään.

Vierailija
12/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mitähän minä sitten tein, kun “ansaitsin” miehekseni pettävän ja valehtelevan yksilön. Ex se nyt on, ei ole helppoa eronneena äitinä mut kai olin entisessä elämässä sit joku kauhee sarjapettäjä tai jotain 😂

Vierailija
13/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elit edellisen elämäsi Mumbailaisessa kastittomien bordellissa. Kestit sitä valittamatta koko urasi ja jopa viimeiset vuodet spitaalisia palvellessasi. 45 vuotiaana ura päättyi ja synnyit tänne.

t. Selvännäkijä

Vierailija
14/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Riittää että olet hyvännäköinen. Varo vaan kun rupsahdat, niin halailu loppuu. :D

Vierailija
15/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan mahdollista, että olette olleet kumppaneita jo edellisessäkin elämässä. 

Vierailija
16/21 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pahaa mä oon tehnyt edellisessä elämässä, kun en saa rakkautta, seksiä enkä läheisyyttä omalta naiseltani vaikka koitan itsekin sitä tarjota. Myös yritän saada hänet puhumaan ongelmistamme. Hoidan kotityöt, rempat, ruoat, lapset ja työt hyvin ja oon vielä ok-näköinen pitkä mies. En ole tossu.

Pahaa tekee, kun lukee tällaisia juttuja. Rakastaisin ja hemmottelisin sitä oikeeta naista kuolemaani saakka, jos sellainen vielä eteeni tulis.

Vierailija
17/21 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutunut40v kirjoitti:

Mitähän pahaa mä oon tehnyt edellisessä elämässä, kun en saa rakkautta, seksiä enkä läheisyyttä omalta naiseltani vaikka koitan itsekin sitä tarjota. Myös yritän saada hänet puhumaan ongelmistamme. Hoidan kotityöt, rempat, ruoat, lapset ja työt hyvin ja oon vielä ok-näköinen pitkä mies. En ole tossu.

Pahaa tekee, kun lukee tällaisia juttuja. Rakastaisin ja hemmottelisin sitä oikeeta naista kuolemaani saakka, jos sellainen vielä eteeni tulis.

Tarkoitus ei ollut tuottaa pahaa mieltä aloituksellani. Ansaitset rakkautta, se on selvä.

Vierailija
18/21 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitään. Riittää että olet hyvännäköinen. Varo vaan kun rupsahdat, niin halailu loppuu. :D

Olen varmaan jo rupsahtanut :D

Vierailija
19/21 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu mitähän minä sitten tein, kun “ansaitsin” miehekseni pettävän ja valehtelevan yksilön. Ex se nyt on, ei ole helppoa eronneena äitinä mut kai olin entisessä elämässä sit joku kauhee sarjapettäjä tai jotain 😂

Mutta onneksi pääsit hänestä eroon.

Vierailija
20/21 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen kuvan sinusta saa. Minusta olet paska ihminen, ainakin tähänastisen ulosantisi perusteella. Yritä muuttaa asennetta, jos se ei ylpeydestä tai jostain muusta syystä onnistu, niin tyydy siihen mitä sinulla on. Muista että ainoa mitä voit muuttaa, olet sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä